Millainen ihminen istuu autossa parkissa tunnin niin, että ajovalot valaisevat suoraan naapurin ikkunan sisälle?
Joudun joka kerta sulkemaan sälekaihtimet, kun ko. henkilö ei tajua, että valaisee autollaan koko meidän olohuoneen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No on ihmisillä pienet ongelmat. Jos asia hoituu laittamalla verhot kiinni pimeällä niin tee niin. Onko sulla muutenkin tapana kontrolloida ja stalkata muiden ihmisten tekemisiä?
Taidat olla itse tuollainen naapurihäirikkö.
Tuossa vieressä on juuri keskustelu ihmisistä, jotka eivät ole kehitysvammaisia mutta heikkolahjaisia. Sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vieressä on juuri keskustelu ihmisistä, jotka eivät ole kehitysvammaisia mutta heikkolahjaisia. Sellainen.
Ap lienee sellainen siis.
Kyllä tuo on ihan yleistäkin. Lapsia harrastuksiin kuskaavana äitinä tuota on talvella joka päivä. Odotan parkkipaikalla autossa, että lapsi tulee ulos, ja vastapäätä joku pitää autoa käynnissä ja valoja päällä, vaikka näkee, että minä istun autossa, kuten minäkin näen hänet.
Tietenkin voin kääntää päätä sivuun tai pitää silmiä kiinni, etten häikäisty. Mutta siitä huolimatta minäkin olen ap:n lailla miettinyt millainen ihminen toimii noin. Ja olen päätellyt, että se on itsekäs ihminen.
Meillä sama juttu ja siihen lisäksi vielä autosta kuuluva jumputus. Tämä aina keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Taloni vieressä on yleinen parkkipaikka. Siellä tätä tapahtuu yllättävän usein. Auto on käynnissä, valot päällä, tuntejakin. Ja siis yleensä aina pimeän aikaan. Todella outoa. Kyse ei ole aina samasta autosta. Onko jotain huumehommia?
No ei ole. Auto on käynnissä ja sisällä istuvat juttelevat. Itse haen joskus vaikka grillistä ruokaa ja syön sen jossain parkkiksella. Jos on kylmä, auto on käynnissä ja valot päällä. Todennäköisesti moni myös odottaa tuollaisilla parkkipaikoilla,vaikkapa harrastuksessa olevaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan yleistäkin. Lapsia harrastuksiin kuskaavana äitinä tuota on talvella joka päivä. Odotan parkkipaikalla autossa, että lapsi tulee ulos, ja vastapäätä joku pitää autoa käynnissä ja valoja päällä, vaikka näkee, että minä istun autossa, kuten minäkin näen hänet.
Tietenkin voin kääntää päätä sivuun tai pitää silmiä kiinni, etten häikäisty. Mutta siitä huolimatta minäkin olen ap:n lailla miettinyt millainen ihminen toimii noin. Ja olen päätellyt, että se on itsekäs ihminen.
Minä pidän auton näissä talvisissa odotustilanteissa lämpimänä webastolla, niin tarkenee, eikä tarvitse pitää autoa käynnissä eikä siten valojakaan päällä lainkaan.
Jos jostain syystä odotan auto käynnissä, niin laitan parkkivalot, kun kokonaan niitä ei pois saa.
Vierailija kirjoitti:
Joudut sulkemaan verhot? Koita jaksaa, ei ole helppoa.
T. Pysäköidyssä autossa valot päällä istuva ketale
No on ihmisillä pienet ongelmat. Jos asia hoituu laittamalla verhot kiinni pimeällä niin tee niin. Onko sulla muutenkin tapana kontrolloida ja stalkata muiden ihmisten tekemisiä?