Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa parhaan nautinnon jos miehellä on tosi pieni kalu?

Vierailija
10.04.2007 |

Mikään asento ei oikein tunnu minulla missään. Miestä en kuitenkaan vehkeen pienuuden takia haluaisi vaihtaa, kokemuksia??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin penikin tuntuu hyvältä. Aina syytetään miestä jos ei tunnu missää? Pitää joskus myös katsoa peiliin. Kyllä normaalikokoisessa pillussa se sormikin tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/8 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihan keskiverto, joka tuntuu yksinäänkin, mutta joskus on tosi kiihottavaa tehdä kuten otsikossa kuvasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma kuin ap:llä....

Takaapäin (lusikat-asennossa) tuntuu parhaimmalle jos mies silittää samaa aikaan klitoriksesta. Ongelmana on meillä myös, että mies ei oikein kestä...

Lantionpohjan lihakset on kunnossa. Sormi tuntuu sormelta... olisi kiva kuitenkin jos kalu tuntuisi sisällä muulta kuin pieneltä/ ei-miltään.....

Joku joskus sanoi, että lähetyssaarnaajassa tyyny naisen peffan alle, mutta ei ole jostain syystä tullut tuota kokeiltua pitkään aikaan....

Vierailija
4/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamani pienimunaiset ovat ilmeisesti olleet tietoisia ongelmasta, ja hoidelleet minut sitten muulla keinoin kuin panemalla.

Vierailija
5/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten rakastellaan siten että ratsastan mieheni päällä, ja kyllä, tyyny on miehen pepun alle (kalu menee syvemmälle)

Vierailija
6/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paras nautinto kyllä suuseksistä. Välillä haikailen ex-poikakaveria ja rakastelun ensimmäisen työnnön tunnetta ja toisaalta sitä miten tunsin siemensyöksyn.

Vierailija
7/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi laukeaa lähes aina miltei heti, eli n. 10 työnnön jälkeen!

Nyt vuosien myötä olen alkanut kaivata " kunnon panoa" , jossa kalu tuntuisi ja joka kestäisi vähän enemmän kuin minuutin! Dildoa hän ei ole suostunut hankkimaan enkä ole sitten viitsinyt itsekään ostaa, koska tuntuu olevan haluton sitä käyttämään...

Lusikka-asento ei tunnu miltään, lähetyssaarnaaja tyyny takapuolen alla jotenkin, mutta ei taas laukaise mua,joten takaa päin ja tarkkana, että pikkumuna pysyy sisällä on oikeastaan ainoa vaihtoehto. Ja sitäkään ei ole kohta 3kk ollut...

Vierailija
8/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen saa parhaimman tuntuman.