Pirunpeli 2025 Official
Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.
Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html
Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Olipas tylsä ja ennalta-arvattava jakso. Näillä nuoteilla lasketellaan loppuun asti: kellarijengi ulos ja kaksipäinen käärme Niko & Vivian voittaa. Miitta ja se tumma ameeba taputtavat käsiään.
Kyllä. Ekan kerran lopetin katsomisen kesken, oli niin puuduttavaa katsottavaa. Toivon että Miitta vetää maton kaikkien jalkojen alta.
Tässäpelissä päsmäröi Niko, Petollisissa Tuure.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut katsojapalautetta Pirunpelistä Nikon käytökseen liittyen.
Äh! Nikohan on just hyvä. Nikolla on pelisilmää ja on älykäs. Näinhän tätä peliä pelataan.
Mtv karsii rankalla kädellä viihdeporukkaa ja silti laskee Nikon suunsoitot ulos. Ne olisi voinut ottaa uusiksi niin monta kertaa että kielenkäytön taso olisi korjaantunut. Toki tämä on pelattu ennen Mtv:n irtisanomisia mutta katsojalukuja rassaa ja siellä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi palautetta? Nikohan sanoo ääneen sen, mitä muut ajattelee. Vahvoja kielikuvia haastatteluissa, mutta ei hän rumasti puhu ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi palautetta? Nikohan sanoo ääneen sen, mitä muut ajattelee. Vahvoja kielikuvia haastatteluissa, mutta ei hän rumasti puhu ihmisille.
Pirunpeli on tositvpeli, ei fantasiapeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten, kellariväki on kilo paskaa ?
Niko on viihdyttävin pelaaja tässä pelissä. Sanoo suoraan mitä ajattelee, mitä muut taas ei rohkene tehdä.
Nikolapsi alkaisi pillittämään jos se pudotettaisiin alussa pois. Mutta hänellähän onkin ääneenlausumaton koskemattomuus. Mutta joo, juna meni jo ja vihelsi mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet hekkä kaunosielu. Tuo on käsikirjoitettu ja ohjailla sanomista. Jos noita kenenkään yksinpuheluita ei olisi niin aika latteeta.. Eihän mekään yksin puhella elämän tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jauhatte jostain Nikon finanssiasioista tässä ketjussa? Eikö ketään kiinnosta itse peli
Jahetaan siksi kun niin vähälle aikaa työllään rikastunut ja 2 kertaa valittu parhaaksi radiojuontajaksi..
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku katsoo tarpeelliseksi satuilla täällä Saarisen "puolen miljoonan" tuloista ja "tv juontaja" palkinnoista?
Tasoitusta hänen haukkujilleen..
Oon 35v sinkku mies ja olen ihastunut tuohon Nelliin ihan täysin tämän sarjan alettua. Jotenkin ulkonäöllään, käyttäytymisellään, olemuksellaan ja puhetavallaan on saanut minut lankeamaan hänen pauloihinsa. Niissä samoissa pauloissa on myös monet muut noista kilpailijoista varsinkin kellariporukassa, koska pitävät häntä kuningattarena. Tiedän saavani tästä paljon alapeukkuja, mutta onko asiani miten paha? Todella kaunis ja upea nainen hän.
Kellariporukka ei kyllä pidä Nelliä kuningattarena, vaan myyränä.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpelissä päsmäröi Niko, Petollisissa Tuure.
Niko meuhkaa itsekseen kun taas juntti Tuure kettuilee kaikille ihan päin naamaa mm Pia Pettala ja hänen petollis frendinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mtv karsii rankalla kädellä viihdeporukkaa ja silti laskee Nikon suunsoitot ulos. Ne olisi voinut ottaa uusiksi niin monta kertaa että kielenkäytön taso olisi korjaantunut. Toki tämä on pelattu ennen Mtv:n irtisanomisia mutta katsojalukuja rassaa ja siellä kenkä puristaa.
Niko ei ole Maikkarin viihdetoimituksen työntekijä. Toisin kuin ne kymmenkunta naista jotka hengaa kaiken maailman bileissä kikattelemassa, Baselin euroviisuissa olivat hengaamassa koko viikon (Sveitsi ei ole ihan halpa!), kuinka monta heitä sielä olikaan, ihan jonninjoutavaa, sama kuin kaikki töllötuomarit yms. Kaikki pihalle vaan, ei tommoinen television katselu ja niistä ohjelmista kikattelu ole mikään työ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten, kellariväki on kilo paskaa ?
Ketä kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Kellariporukka ei kyllä pidä Nelliä kuningattarena, vaan myyränä.
Nelli on myyrän näköinenkin vinoine silmineen. Hän on kuin papananaaman kopio, liekö aasialaista sukua
En tajua kuka jaksaa katsella ton vinosilmän yksinpuhelu tubetusta, kenellä oikeesti aika vahdata näitä satoja tubettajia? Tai mielenkiintoa!