Pirunpeli 2025 Official
Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.
Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html
Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1073)
Katson just nyt tokaa jaksoa ja tähän mennessä tapahtuneen perusteella, aion kyllä katsoa koko sarjan, koska kyllä tämä nyt sen verran kiinnostaa. Itselleni porukka on muuten ok, mutta tuo kommentoijaraati on kyllä ihan turha. Ja on kyllä aika kova veto laittaa osa porukasta kellariin lajittelemaan helmiä...
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään realityä missä tää Saarisen kakara ei ois ollu.
Petolliset ja Amazing Race puuttuu ainakin vielä eli niihin sitten varmaan seuraavaksi...
Vierailija kirjoitti:
Katson just nyt tokaa jaksoa ja tähän mennessä tapahtuneen perusteella, aion kyllä katsoa koko sarjan, koska kyllä tämä nyt sen verran kiinnostaa. Itselleni porukka on muuten ok, mutta tuo kommentoijaraati on kyllä ihan turha. Ja on kyllä aika kova veto laittaa osa porukasta kellariin lajittelemaan helmiä...
Kommnetoijat eivät ole tämän tyyppisessä ohjelmassa turhia. Keskivertokatsoja (kuten minä) putoaa kärryiltä tapahtumista, jollei niitä joku olisi kommentoimassa ohjelmassa. Olen alkanut jopa pitää Borgista, sillä hänellä on hyvä asenne kommentointiin. Muutoin inhoan hänen tyyliään "tissit tiskiin", uh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommnetoijat eivät ole tämän tyyppisessä ohjelmassa turhia. Keskivertokatsoja (kuten minä) putoaa kärryiltä tapahtumista, jollei niitä joku olisi kommentoimassa ohjelmassa. Olen alkanut jopa pitää Borgista, sillä hänellä on hyvä asenne kommentointiin. Muutoin inhoan hänen tyyliään "tissit tiskiin", uh!
Ai jaa, ei minulla ainakaan ole vaikeuksia pysyä mukana tapahtumissa muutenkaan, niin en tarvitse kommentointia mihinkään.
Turhaan nuo käyttivät kauheasti rahaa äänestyksiin.
Jos kaikki ostaa yhden lisä-äänen, niin tilanne on sama, kuin ettei kukaan ostaisi :D
Jep, aivan turha raati kommentoimassa!
Onko tuo Sointu mikä lie päässy taas telkkariin vain siksi koska on niitä huulitäytettyjä ja tekotukkajatkeisia trans ihmisiä?
Kun noissa kaikissa suomiohjelmissa vaikuttaa olevan laajat kiintiöt transeille, homoseksuaaleille ym
Ihmettelen lähinnä sitä miten tuo Roope Salmisen nykyinen avokki on kopioinut itselleen Roopen exän eli missi Sara Siepin tyylin? Hiuksineen, meikkeineen, täyteaineineen?
Nyt ei tarvinne enää kenenkään kehua Niko Saarisen peliä ja pelaamista, kun totesi itsekin ettei tajua mitään eikä osaa pelata vaan vain huutaa ja kirkuu. Ainakin rehellinen itselleen.
Miitta saattaa olla kautta aikojen huonoin pelaaja tv realityissä.
Voi johtua iästäkin ettei osaa ja on noin kehno, aika vietävissä.
Odotin enemmän, mutta olen turhaan odottanut palstallakin kommentoijien erottavan julkkisten peliroolit ohjelman aikana oikean elämän persoonista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu korealaiseen formaattiin tuo kommentoijaraati.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei tarvinne enää kenenkään kehua Niko Saarisen peliä ja pelaamista, kun totesi itsekin ettei tajua mitään eikä osaa pelata vaan vain huutaa ja kirkuu. Ainakin rehellinen itselleen.
No hei on tuo Niko Saarinen paljon hauskempi ja rennompi, kaikin puolin viihdyttävämpi ja sanavalmiimpi tv-tyyppi kuin se Petollisten teinityttömäisesti ja draamanhakuisesti elehtivä ja toisia matkiva Tuure Borrelius, joka vaikuttaa käytöksensä puolesta yläasteelle jämähtäneeltä kiusanhengeltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sointu mikä lie päässy taas telkkariin vain siksi koska on niitä huulitäytettyjä ja tekotukkajatkeisia trans ihmisiä?
Kun noissa kaikissa suomiohjelmissa vaikuttaa olevan laajat kiintiöt transeille, homoseksuaaleille ym
Minäkin luulin transhenkilöksi joskus, mutta on kuulemma oikeasti ja syntyjään nainen :D Tekohuulet, blondattu tekotukka ja tekotissit on vaan ihan täsmälleen saman tyyliset kuin Henny Harjusolalla!
Tästähän ei voi tulla toista kautta, koska uudet pelaajat tietäisivät, ettei tippuminen tarkoita tippumista , vaan siirtymistä kellariin.
Lisä-äänten sijaan kannattaisi ostaa enemmän pelivihjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän ei voi tulla toista kautta, koska uudet pelaajat tietäisivät, ettei tippuminen tarkoita tippumista , vaan siirtymistä kellariin.
Uuteen kauteen uudet systeemit.
Jos jostain tietää, että joku on täysin turha ja tarpeeton vailla minkäänlaista osaamista ja tietoa niin katsoo vain näistä ketjuista. Se on se tyyppi, joka haukkuu muita, kun ei itse mihinkään muuhun pysty. Tai oisko vielä joutavampi se joka niistä järjettömistä mollauskommenteista tykkää. Se ei osaa edes kirjoittaa niitä itse