Pirunpeli 2025 Official
Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.
Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html
Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (182)
Sonjakin tursuttanut naamansa pullolleen täytettä.
Muutenkin nämä kolme "kommentaattorina" ovat ihan turhia. Naama vakavana kertovat itsestäänselvyyksiä tuosta paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän hidastempoinen tämä alku. Jauhetaan yhdestä äänestämisestä koko jakso.
Ihan täys paska.
Tylsääääää ja jakso kestää 1,5 tuntia🥱
Ihan turhia nämä kommentaattorit ja ekaksi jaksoksi supertylsä. Koreaversio oli paljon mielenkiintoisempi.
Vaikuttaa tähänastisen ensimmäisen jakson perusteella todella tylsältä. Juonittelun ja random päätöksenteon seuraaminen ei kyllä viihdyttävyydessä kanna pitkälle. Jos meinaan vielä seuraavan jakson katsoa, odotan toimintaa! Ihmettelen myös jos ei ole keksitty jotakin suurempaa twistiä. Esimerkiksi se, että panelistit ovatkin itse mukana pelissä olisi jo tätä mielenkiintoisempaa.
Petollisen uusinta on mielenkiintoisempi. Vaihdoin kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on paljon sellaisia, jota en tunne.
No niinpä. Eniten nämä "vaikuttajat", ihan nevö.hööd. Osaakohan tuo vaikuttaja-Orell sanoa jotain muuta kuin OMG. Eikä tunnistanut Miitta Sorvalia🙈, vähänkö noloa! No, Miittakaan ei varmaan tunnistanut häntä, koska näitä vaikuttajia on 13 tusinassa.
Hölmöä olla Miitan ilman silmälaseja pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan. Alku on niin h*lvetin tylsä. Taattua suomijulkkis jargonia.
Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Sonjakin tursuttanut naamansa pullolleen täytettä.
Muutenkin nämä kolme "kommentaattorina" ovat ihan turhia. Naama vakavana kertovat itsestäänselvyyksiä tuosta paskasta.
Katsojia pidetään idiootteina, kolme kommentaattoria todella ärsyttävää.
3 minuuttia riitti tämän ohjelman katsomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että se höpöttäjä putosi.
Tapaa Miitta Sorvalin.
-Mitä sä teet?
-Mä olen näyttelijä.
:D
Tunsikohan Miitta itsensä vanhaksi kun häntä ei tunnettu. Ei parikymppiset tunnekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tässä on paljon sellaisia, jota en tunne.
No niinpä. Eniten nämä "vaikuttajat", ihan nevö.hööd. Osaakohan tuo vaikuttaja-Orell sanoa jotain muuta kuin OMG. Eikä tunnistanut Miitta Sorvalia🙈, vähänkö noloa! No, Miittakaan ei varmaan tunnistanut häntä, koska näitä vaikuttajia on 13 tusinassa.
Miitta reuhottaa ohjelmasta toiseen ja välillä näyttelee. Elättääkö hän yksin koko perheen`?
Todella tylsä! Ei ole mitään kunnollisia tehtäviä. Ja noi kommentaattorit eivät tuo mitään lisäarvoa.
Jo on MTV3:lla rahaa laittaa tämmöiseen moskaan. Nämä nuoret vaikuttajat pyörivät ohjelmasta toiseen. Lavikaista en jaksa katsoa. Enkä liioin Saarista. Aikuiset kollit purukumia mäiskyttävät. Ei ole kotona opetettu käytöstapoja? 1. jakso ja viimeinen on nyt nähty ja pettynyt olo jäi.
Kuvattu Störsvikissä, Siuntiossa. Talo on entinen Pohjola vakuutus yhtiön edustustila.
Toivottavasti edes tippuneet tulee takas tai pääsee tekee jotain ilkeetä
Tapaa Miitta Sorvalin.
-Mitä sä teet?
-Mä olen näyttelijä.
:D