Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Kontula. Miksi persut raivoavat siitä(kin)?

Vierailija
17.09.2025 |

En itsekään Kontulasta pidä mutta juuri siitä syystä sen itsensä myynnit ovat yksi hailee. 

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna on Suomen coolein nainen tiesi jo joku, en muista nimeään.

Oon vähän samaa mieltä. Enemmän tällaisia, jotka viis veisaavat muiden mielipiteistä.

Miksi sitten raivoaa "persujen" mielipiteistä, jos ei välitä muiden mielipiteistä?

Vierailija
42/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on myynyt seksiä 16-vuotiaana.

Montakohan kuolemantapausta siitä uutisesta seuraisi kun su vakit tukehtuisivat pullaansa. Väittäisin, että ainakin parisataa.

Tää on täysin puhdasta perspaskan projisointia ja mielikuvitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalittomat ihmiset raivostuttaa joskus ja etenkin tuossa asemassa. Miten voi edes olla? Millään ei ilmeisesti ole enää mitään väliä. Rosvon moraalilla mennään.

En kyllä näe Kontulassa mitään moraalitonta. Väittäisin ennemmin, että hänellä on tyypillisen autistin tapaan erittäin voimakas oikeuden- ja oikeudenmukaisuudentunto. 

Vierailija
44/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän samaa mieltä. Enemmän tällaisia, jotka viis veisaavat muiden mielipiteistä.

Miksi sitten raivoaa "persujen" mielipiteistä, jos ei välitä muiden mielipiteistä?

Missä Kontula on raivonnut persujen mielipiteistä? 

Vierailija
45/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku persu myisi itseään 16-vuotiaana, niin olisiko vasemmisto rauhassa ja haukkumatta?

Miksi kuvittelet, että vasemmisto haukkuisi alaikäisenä seksiä myynyttä? 

Haukkuuhan se sivareitakin sivariudesta, jos sivari edustaa väärää puoluetta. Omat arit tietenkin sankareita, samalla tavalla kuin prostituoidutkin, tosin niitä ei persuissa varmaan ole 

Vierailija
46/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prostituutti jättänyt verot maksamatta!

Niin, 16-vuotias myi itseään irstaille äijille saadakseen rahaa elääkseen. Varmasti ok?

Siinä on kaikki väärin.

Miksi? Eikö vasemmistolainen mantra ole että prostituutio on vain ammatti ammattien joukossa. Yhdensortin kesätyö huoraaminenkin siis.

Jos se tapahtuu omasta tahdosta, ei siihen pitäis olla kenelläkään mitään sanomista. Tietty nykyisin laki määrää, että on oltava 18-vuotias, joku vois suositella että vähän sitäkin vanhempi

Mutta konservatiivisaasta ei usko ihmisen vapauteen ja siks heitä tää asia kai eniten raivostuttaakin. Konservatiivi haluaisi itselleen kiltin kotiorjan, joka ei saa itse päättää asioistaan. Seksiä myynyt nainen, on konservatiivipedofiilin silmissä peruuttamattomasti likainen ja pilalla

Vierailija
47/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vasemmiston aatemaailmasta: töitä ei tarvitse tehdä eikä veroja maksaa, jos sattuu muutaman kymppitonnin tienaamaan. Harmi, että he eivät suostu siihen, että samat periaatteet koskisivat myös persuja.

Vierailija
48/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän vasemmiston aatemaailmasta: töitä ei tarvitse tehdä eikä veroja maksaa, jos sattuu muutaman kymppitonnin tienaamaan. Harmi, että he eivät suostu siihen, että samat periaatteet koskisivat myös persuja.

Seksityö on suomessa käytännössä pakotettu harmaan talouden piiriin

Vierailija
49/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio pitää saada pois hallituksen epäonnistuneesta politiikasta. Siitähän siinä on loppujen lopuksi kysymys.

Kontulako ulostulollaan tällaista muka mietti? Huomio pois hallituksesta?

Vierailija
50/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt erityisesti persuihin liittyy? Anna Kontula on niin mielipiteitä jakava ihminen että vastustajia löytyy ihan joka puolueesta.

Itse poliitiikassahan hän taas on arvostettu yli puoluerajojen asiapitoisen linjansa vuoksi. Siltä kentältä häntä ei hauku juuri kukaan. 

:DDD sivuleikkureilla israelin rajalle 

Vierailija
51/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli enemmän autisteja? Annallahan on autismi ja siihen liittyy viis veisaaminen. 

Vierailija
52/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku persu myisi itseään 16-vuotiaana, niin olisiko vasemmisto rauhassa ja haukkumatta?

Jotenkin ei ole vaikea kuvitella mitä kommentteja vasemmistossa seuraisi, jos vaikkapa Halla-aho tunnustaisi myyneensä itseä setämiehille.

Tuomitseeko vasemmisto siis mielestäsi yleensä seksityöläisiä ja homoseksuaaleja? 

Seksityöläisistä en tiedä mutta jatkuvastihan vasen laita ilkkuu ja mölisee tällä palstalla niin tynkkysen kuin vigeliuksenkin homoseksuaalisuudesta.

Vasemmiston vanhempi kaarti on hieman erilaista kuin nuorempi polvi. Muistan kuinka vielä 1980- luvulla esiintyi maahanmuuton vastustamista. Pelättiin muun muassa työpaikkojen puolesta. Avointa r a s i s m i a k i n oli. Osa vanhasta kaartista suhtautuu vieläkin seksuaalivähemmistöihin varauksella. M51

Vierailija
53/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko persupsykoosiketju tänään?

Vierailija
54/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs muuten nykyään löytää 16v maksullisia?

M44

Vierailija
55/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Tyypillinen persupedofiili

Vierailija
56/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli enemmän autisteja? Annallahan on autismi ja siihen liittyy viis veisaaminen. 

Kyllä, ehdottomasti enemmän autisteja. Uskaltavat seisoa omien arvojensa takana, eivätkä horju siitä sosiaalisen paineen vuoksi. 

Vierailija
57/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomitseeko vasemmisto siis mielestäsi yleensä seksityöläisiä ja homoseksuaaleja? 

Seksityöläisistä en tiedä mutta jatkuvastihan vasen laita ilkkuu ja mölisee tällä palstalla niin tynkkysen kuin vigeliuksenkin homoseksuaalisuudesta.

Vasemmiston vanhempi kaarti on hieman erilaista kuin nuorempi polvi. Muistan kuinka vielä 1980- luvulla esiintyi maahanmuuton vastustamista. Pelättiin muun muassa työpaikkojen puolesta. Avointa r a s i s m i a k i n oli. Osa vanhasta kaartista suhtautuu vieläkin seksuaalivähemmistöihin varauksella. M51

Ai suomessa oli avointa rasismia 80-luvulla? Shokkipaljastus!

Vierailija
58/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ei ole vaikea kuvitella mitä kommentteja vasemmistossa seuraisi, jos vaikkapa Halla-aho tunnustaisi myyneensä itseä setämiehille.

Vasemmiston vanhempi kaarti on hieman eri

Alanuolittajalle tiedoksi, että näin tosiaan oli. Olen itse vasemmistolainen ja isäni oli politiikassa vasemmiston syvän päädyn riveissä. Olen siis elänyt jo lapsuudessa vasemmistolaisessa ilmapiirissä. Kerroin vain tosiasiat. Itse olen samoilla linjoilla nuoremman polven kanssa. M51

Vierailija
59/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai suomessa oli avointa rasismia 80-luvulla? Shokkipaljastus!

No ei nyt sentään shokkipaljastus. M51

Vierailija
60/77 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Nykyään on laitonta ostaa seksiä alaikäiseltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi