Milloin olet viimeksi pyytänyt tekemääsi virhettä anteeksi?
Milloin olet viimeksi pyytänyt anteeksi? Joltain muulta kuin perheenjäseneltä tai sukulaiselta. Muualla kuin työelämässä. Ei viestitse, vaan puhumalla joko kasvotusten tai puhelimitse. Isompaa asiaa kuin esim. kadulla tuntemattoman töytäisyä.
Kommentit (22)
Jos joskus tekisin virheen, niin pyytäisin heti anteeksi...
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt virheitä.
Väyrynen. Luulin tehneeni virheen, mutta huomasinkin erehtyneeni.
Rajaat pois perheen, sukulaiset, työelämän ja tuntemattomat. Ja joku vähän isompi asia. Aika vaikea keksiä että keneltä noihin ryhmiin kuulumattomilta olisin koskaan pyytänyt anteeksi ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Rajaat pois perheen, sukulaiset, työelämän ja tuntemattomat. Ja joku vähän isompi asia. Aika vaikea keksiä että keneltä noihin ryhmiin kuulumattomilta olisin koskaan pyytänyt anteeksi ja miksi?
Jos oot vaikka ollut täällä jossain ketjussa eri eli väärää mieltä aloittajan kanssa?
En ikinä, sillä olen NAINEN ja EN tee virheitä ja EN pyytele siksi myöskään ikinä anteeksi keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vaikka ollut täällä jossain ketjussa eri eli väärää mieltä aloittajan kanssa?
Se aloittajako ei ole sinulle tuntematon? Anonyymilla palstalla?
Äsken kissalta. Ostin sille pahaa ruokaa.
Tänään viimeksi. Olen opetellut pyytämään anteeksi,sekä antamaan anteeksi. On vielä paljon opeteltava.
Minulta pyydettiin ohimennen anteeksi vakavaa pahoinpitelyä ja siihen liittyviä asioita. En tiedä olenko pystynyt antamaan anteeksi sillä asia painaa minua yhä päivittäin emmekä ole tekemisissä joten en voi nähdä onko käytös muuttunut.
Olen kuitenkin tehnyt muutamia asioita ja toivon että hän niiden perusteella ajattelee että olen lopultakin tainnut antaa anteeksi.
Minä puolestani haluaisin tapailla häntä ja tehdä jotain konkreettista hänen kanssaan yhdessä mikä osoittaisi että sovinto on nyt tehty.
Tosi mies ei ikinä pyydä anteeksi
Anteeksi ja kiitos on sanat jotka kaikkien tulisi osata. opettakaa ne myös lapsillenne.
Aion pyytää anteeksi törttöilyjäni myöhemmin tänä vuonna, kunhan se on mahdollista. En kylläkään tarkoittanut loukata, mutta hän ymmärsi minut ilmeisesti väärin. Toivon myös vastapuolelta pahoitteluja, koska hän loukkasi minua rumasti.
Harvemmin tulee tarvetta pyydellä anteeksi tekemisiään tai sanomisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään kukaan enää pyydä mitään anteeksi tai myönnä virheitään.
Ainakaan julkisuuden henkilöt eivät kohta muuta joudu tekemäänkään kuin pyytelemään anteeksi "virheitään".
Jokainen ilta pyydän anteeksi Jeesukselta, Kristukselta, syntejäni, joita päivän aikana tein.
"Levolle lasken Luojani... "
En tee virheitä. Korkeintaan aikoinaan kassalla töissä ollessani piti tietysti asiakkaalle pahoitella, jos teki virheen. Mutta se nyt onkin ehkä eri asia kuin mitä ap haki takaa?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ja kiitos on sanat jotka kaikkien tulisi osata. opettakaa ne myös lapsillenne.
Nykyisin opetetaan Lapsille.
Anna lisää.
Minä haluan.
Minulla on oikeus.
Heikot syrjään. Minä tulen.
Ei nykyään kukaan enää pyydä mitään anteeksi tai myönnä virheitään.