Kuinka monilla on työkkärin setä ollut?
Monilla se on nainen ja harvinaista on, jos on mies. Ihmettelen myös, miten työ voi olla niin naisvaltainen. Luulisi, että ois ollu miehiäkin työkkärissä töissä enemmän
Kommentit (21)
Katsopa vain niin kaikki viranomaisten suojatyövirat on täytetty kalpeilla natsihuorilla. Vaikka miten pridetetään monimuotoisuutta, niin inkluusio ei toteudu julkisilla aloilla.
Mulla on ollut 2 työkkärin henkilöä ja kummatkin naisia. Jos joskus vielä vaihtuu henkilö, niin veikkaan että silloinkin on nainen
Mulla oli lähes samanikäinen mies työkkärivirkailijana kuin mitä itsekin olen, tultiin tosi hyvin juttuun, saisi olla enemmän miehiä tuolla sillä akkojen kanssa usein menee heti vaikeaksi asiat.
Naiset tykkää enemmän pakottaa ilmaistöihin ja puuttua toisten asioihin
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lähes samanikäinen mies työkkärivirkailijana kuin mitä itsekin olen, tultiin tosi hyvin juttuun, saisi olla enemmän miehiä tuolla sillä akkojen kanssa usein menee heti vaikeaksi asiat.
Samaa mieltä. Nais työntekijät yleensä aina määräämässä ja puuttumassa asioihin
Miehet leppoisampia ja naiset tarkempia, tämä oma kokemus te-toimistosta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa mulla vaihtuisi leppoisempaan työntekijään
Nilkki ei olisi kiva jos joku asioi. Sossu leikkii poliisia työkkärissä.
Mulla on ollu kaksikin miespuolista virkailijaa. Eka oli aika veemäisen oloinen nipottaja ja tää nykyinen taitaa olla aika leppoisa tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän pätee kaikessa. Itse olen nainen, mutta sanottava kyllä, että naiset tykkää kyylätä, on epäluuloisempia ja kousaamishaluisempia yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa vain niin kaikki viranomaisten suojatyövirat on täytetty kalpeilla natsihuorilla. Vaikka miten pridetetään monimuotoisuutta, niin inkluusio ei toteudu julkisilla aloilla.
Kokemustyöntekijät. Kaikilla tatuoinnit ja siniset hiukset. Tuttuja Räkälästä.
1täysmulkku joskus, muut naisia ja kaikki 1 lukuun ottamatta vanhoja, tyhmiä ja kusipäitä
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ainakin Helsingin kaupungilla on töissä monenmaalaista ja muutenkin moninaista hiihtäjää. On ihan julkilausuttu totuus, että ulkkari ohittaa kantiksen ja mies naisen rekrytoinnissa.
Työkkärin setä soitteli pari kertaa. Hän käyttäytyi epäasiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten oli hetken
Olinkohan minä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu kaksikin miespuolista virkailijaa. Eka oli aika veemäisen oloinen nipottaja ja tää nykyinen taitaa olla aika leppoisa tapaus.
Olikohan eka sama kuin minulla? Ehkä ei, koska siitä on vuosikymmeniä aikaa. Erääseen työhön ei olisi kelvannut hakija, joka "ei ole EDES merkonomi". Se oli sitä aikaa, kun se oli todella myös työnvälitys, ainakin työllistämistukipaikkoihin. Arvaatte hänen koulutuksensa. Muutama muukin mies on tässä vuosien varrella ollut, osa heistä toimiston johtajia.
Joskus vuosia sitten oli hetken