VEENA Tuulin pikkuveljen nimi?
Esikoinen siis Veena Tuuli. Pikkuveljelle pitäisi nimi löytyä viikonloppuun mennessä, koska silloin vietetään ristiäisiä! Haluaisimme jotain samankaltaista... haemme jotain hieman harvinaisempaa, pehmeää ja aika lyhyttä nimeä, pitäisi sointua ainakin jotenkin siskon nimeen..
Olemme miettineet toiseksi nimeksi joitain luontoaiheisia(ja vähemmän luotnoaiheisia) nimiä kuten..
Otava
Nuutti
Aarni
Terho
Kuutti
Sampo
näistä ehkä parhaiten 2. nimenä toimisi Otava. Mutta olisiko jotain ehdotuksia luontoaiheisista nimistä pojalle, sellaisen haluaisimme kun isosiskollakin on Tuuli...
Ideoita??
T. Veena-T
Kommentit (13)
Aapi
Aati
Eeti
Eepi
Eemu
Eeno
Eimo
Iivo
Iimu
Ilmo
Tuulo
Iilo
Milo
Ilo
Eilo
Eeno
Lenni, Jonne tai Venni
Otava toisena nimenä mainio.
Eerik
Jonni
Niila ----on minun suokkari.
körömölli:
Eelo: ei meille
Aale; ei
Aate: pidän, mies ei
Tuuno: ei
Seemi:ei, tuttu
Jaani: ei, kuulostaa venyteltyltä Janilta
Jeeli: jotenkin tyttömäinen
Tiino: ei iske
Pauno: ei iske
Launo: ei
Huuko: paremminkin Huugo, mutta ei sekään
SaanaMaria:
Aapi: ei
Aati: ei
Eeti: kiva!
Eepi: ei
Eemu: vaatii makustelua, mutta ihan kiva
Eeno: ei
Eimo: ei
Iivo: kiva, mutta tunnen yhden, ei kivan, tämän nimisen
Iimu: ei
Ilmo: ei
Tuulo: ei
Iilo: ei
Milo: ehkä
Ilo:ei
Eilo: ei
Eeno: ei
Olempas vaativa!
-Iitu-:
Lenni, Jonne tai Venni: näistä Lenni ja Venni oikein kivoja, muttei kuitenkaan ihan täydellisiä, Jonne ei iske
iita05:
Eerik: eip
Jonni: serkku
Niila: kiva, mutta mies ei tykkää
Tint-ti:
Vinski Otava: Vinski on oikein kivan kuuloinen ja reipas nimi! --> harkitaan
Elikkä miehen kanssa eilen pohdittiin ehdottamianne nimiä, ja nyt kerroin nämä vastaukset tännekin..
harkintaan otimme tiedän ehdotuksistanne nimet:
Eeti*, Eemu, Milo, Lenni, Venni* ja Vinski*.
mies ehdotti vielä Joosaa* ja Joosea, minulle tuli mieleen nimi Veetu*, nämä siis myös harkintalistalla!
(Olen merkinnyt suosikkini tähdellä..)
Otava ehkä ykkössuosikki 2. nimeksi tällä hetkellä, mutta esim. Milon peräänhän se ei oikein sovi (Milo Otava? milootava!) Kakkosnimen ehdotuksia kaivataan siis myös!!
Kiitos taas kerran jos jaksaisitte vielä ehdotella nimiä, ronkelille nimeäjälle =))!!
Terv. Veena-T (Silla), Veena ja pikku-ukkeli
Mulla tuli otsikosta ensimmäisenä mieleen Veena ja Vilpo :o)
Vilpolla on kyllä vähemmän kaimoja (13), eikä ihan ehkä sovi Otavan kanssa, mutta sopisi Veenan toiseen nimeen ;o) Vilpo Verner?
Lähtisin hakemaan uutta tai harvinaisempaa nimeä samalla tyylillä kuin Veena, josta tulee mieleen tutummat nimet Leena ja Veera yhdellä kirjaimen erolla. Tällä tavoin tuli mieleen:
Antte
Velle
Teemo
Vallu
Vallo
Eeppo
Tomme
Meelis
Leewi
Eelo
Miilo
Miiko
Peeti
Pette
Manni
Eerno
Ovatkohan liiankin erikoisia...? Näillä kaikilla on kaimoja Suomen vrk:ssa, 1-279
PS. Minulla Veetusta tulee mulla mieleen kirosana :o( Käytän itse v*ttu sanan sijaan sanaa veettu... ei kyllä pitäis kirota yhtään, niin.
PS. 2) Teidän listalta tykkään Eemusta eniten Veenan veljelle, mutta jospa tuleekin vielä kolmas lapsi, löytyykö tupla-e:n omaavaa kivaa kolmatta nimeä? (Ja onko niin väliäkään?)
Valto!
Vinski on myös mielestäni veikeä nimi.
Entäs Verneri, vaikkei se nyt niin erityisen " pehmeä" ja harvinainenkaan ole. Tai Vertti.
Eelo
Aale
Aate
Tuuno
Seemi
Jaani
Jeeli
Tiino
Pauno
Launo
Huuko