Lue keskustelun säännöt.
ei huoli hedelmäsoseita
25.11.2005 |
meidän tyttö ei halua mitään makeaa, esim hedelmäsoseita tms...3kkautta olen yrittänyt, välillä menee muutama lusikka....rakastaa kaikkea perunaa ja kaikkea lihaa...ja puurot ja vellit hyvin alas kans..onkohan noi hedelmäjutut niin tärkeitä?..puuron sekaan laitan 3lusikkaa luumua, et ei tule ummetusta...
hylkiikö muiden vaavit hedelmäsoseita?keinoja?
tytöllä ikää nyt huomen 7kk
Kommentit (2)
Meillä kanssa sama homma. Suolaset ym.menee hyvin, mutta hedelmäsosetta maistaa pari lusikkallista. Tuli mieleen, että tarviiko niitä sitten väkisin tyrkyttää jos ei kerran kelpaa. Kaipa vitamiineja tulee kasviksista kanssa.. =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyttö nyt 8,5kk ja vajaa kuukausi sitten tuli kanssa stoppi kaiken makean syömiseen.Tänään sitten söi peräti yhden kokonaisen purkin persikkaa!!!
Päättelin,että johtuu hampaista,koska viim.2vko on tunkenut kaiken suuhunsa entistä enemmän,jopa niin syvälle,että on oksentanut.Toissapäivänä tuli sitten " hammaskakka" ja ylhäällä näyttäisi puhkeavan ainakin yksi kirves ihan hetkenä minä hyvänsä.Eli tod.näk. makeat kirvelevät suussa sen verran,että ei maistu ja suuhun sattuu.
Itse lakkasin muutaman hukkaan menneen purkin jälkeen tarjoamasta ko. soseita,kun en viitsinyt niitä poiskaan heittää.Ja tänään muutaman päivän tauon jälkeen,maistuikin sitten jo ihan eri malliin.
Suosittelen samaa sinullekin.Turha sitä lasta on väkisin syöttää,koska voi ihan oikeasti tuntua pahalta ja sattua suuhun.Ihan mainiostihan nuo pärjäävät jonkin aikaa ilman niitäkin.Ja toisaalta,jos ei makea maistu,niin eihän se todellakaan ole huono asia.Säästyypähän ainakin hampaat:).Pidä siis pikku breikki ja kokeile taas myöhemmin.