Mitä tekisit 116 miljoonan euron lottovoitolla tänään?
- pysyvästi pois Suomesta, samoin rahat
- purjevene Aasiaan, opettelisin purjehtimaan
- omakotitalo Japanista joen varrelta
-harlikka
- ninja h2 motskari
- challenger auto
- muutama asunto Aasiasta
- joku oma ravintola vaikka kebab ravintola että saa Japaniin oleskeluoikeuden
- kuntosalia ja thainyrkkeilyä koko ajan
- itseni työllistämistä kaikilla tavoin että on kauheesti tekemistä ennen maailmanloppua ja osan rahoista
vainotuille kristityille Kiinaan
- Suomea en tukisi millään IKINÄ, huvikseen olisin silti työtön työnhakija ja ottaisin sen 600 e kuussa tukea,
sillä saa jo monta sushia
korkoja tulisi pelkästään pankista jo 200 000 e kuussa, joten
Kommentit (113)
Lähtisin Lapin perille ja nukkuisin pari viikkoa niin että heräisin vain itseäni varten, ei kenenkään muun takia. Sitten miettisin mitä tekisi, jotain sellaista ettei tarvitsisi isommin olla kenenkään kanssa tekemisissä.
Tilaisin h u o r i a kuin pitsaa ja kiertäisin maailman kaikki i l o t a l o t läpi.
Ostaisin jonkun merenrantahuvilan. Se saisi jäädä kesäasunnoksi Suomeen. Muuttaisin Euroopan sydämeen, asuisi muutama vuoden, sitten nykkiin muutamaksi vuodeksi kunnes olisin liian vanha muuttamaan. Paskastaniat kiertäisin kaukaa ainoastaan sivistyneitä maita.
En mitään koska voitan sen vasta perjantaina, doh.
Lahjoittaisin Israelille asehankintoihin.
Jep. Suomeen en jäisi enää päiväksikään, jouluna voisin käydä kylässä.
Tämä junttilandia ei ole enää henkinen kotini.
Jonnekkin missä on lämmintä ympäri vuoden, tekisin luonnonsuojelutöitä vapaaehtoisesti, nauttisin elämästä ja auttaisin lähipiirini myös täältä slummista pois.
Penniäkään en maksaisi enää veroja suomeen, sillä joku perskokkare nekin rahat vie omiin taskuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
En minä töitä jättäisi ja auton voisi vaihtaa tuosta Toyota Corollasta vm 2002 vuosimallin 2012 Corollaan. Lisäksi leivänpäälle voisi laittaa leikkelettä ja juustoa samaan aikaan. Ei tuo elämä nyt enempää muuttuisi.
Se on niin helppoa nyt sanoa. Mulla on käyny asiakkaana yks lottomiljonääri, jonka psyyke ei sitä voittoa kestäny.
Koska olen opiskellut kunnon ammatin ja olen hyväpalkkaisessa motivoivassa työssä niin tuo rahamäärä ei toisi yhtään lisäarvoa elämääni,elän jo unelmaani.
Vierailija kirjoitti:
Jonnekkin missä on lämmintä ympäri vuoden, tekisin luonnonsuojelutöitä vapaaehtoisesti, nauttisin elämästä ja auttaisin lähipiirini myös täältä slummista pois.
Penniäkään en maksaisi enää veroja suomeen, sillä joku perskokkare nekin rahat vie omiin taskuihinsa.
"Junttilandia"... sanoo henkilö, joka ei todennäköisesti ole lähiöasfalttiin syljettyä klimppiä tuottavampi, tai terävämpi, yksilö.
Mutta kiva elää omassa erinomaisuusfantasiassaan.
"Luonnonsuojelutöitä" voi muuten tehdä vapaaehtoisesti, vaikka olisi persaukinenkin. Sitä se vapaaehtoisuus tarkoittaa. Varsinainen luonnonsyöjelytyö tosin vaatii kompentenssia, mitä valtaosasalla näistä takuista ei ole. Kuten vaikkapa maisterin papereita liittyvältä alalta.
Olin aikanaan erään suuren firman kautta pro bono töissä Afrikassa pari kuukautta ja siellä sai hyvän kosketuksen näihin "hyvänmielisiin", jotka oikeasti olivat vain estä kuluerä, kun ei ollut koulutusta ja osaamista ratkoa niitä asioita Aikuisten Maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä töitä jättäisi ja auton voisi vaihtaa tuosta Toyota Corollasta vm 2002 vuosimallin 2012 Corollaan. Lisäksi leivänpäälle voisi laittaa leikkelettä ja juustoa samaan aikaan. Ei tuo elämä nyt enempää muuttuisi.
Se on niin helppoa nyt sanoa. Mulla on käyny asiakkaana yks lottomiljonääri, jonka psyyke ei sitä voittoa kestäny.
Eikä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin h u o r i a kuin pitsaa ja kiertäisin maailman kaikki i l o t a l o t läpi.
Mikäs siinä, jotkut urheilu- ja filmitähdet on saaneet omaisuutensa katoamaan tuolla systeemillä. Jättimäiset tulot ei paljoa auta jos menotkin on jättimäiset.
Ostisin tai rakennuttaisin korjaamohallin kaikkine tarpeellisine koneineen ja laitteineen ja laittaisin nyt jo omistamani auton priimakuntoon.
Ihan tarpeeksi kauan oon sitä korjaillut ulkona säitten armoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin sellaisen naisen kimppaan joka on tykännyt musta köyhänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Junttilandia"... sanoo henkilö, joka ei todennäköisesti ole lähiöasfalttiin syljettyä klimppiä tuottavampi, tai terävämpi, yksilö.
Mutta kiva elää omassa erinomaisuusfantasiassaan.
"Luonnonsuojelutöitä" voi muuten tehdä vapaaehtoisesti, vaikka olisi persaukinenkin. Sitä se vapaaehtoisuus tarkoittaa. Varsinainen luonnonsyöjelytyö tosin vaatii kompentenssia, mitä valtaosasalla näistä takuista ei ole. Kuten vapaaehtoisesti, vaikka olisi persaukinenkin. Sitä se vapaaehtoisuus tarkoittaa. Varsinainen luonnonsyöjelytyö tosin vaatii kompentenssia, mitä valtaosasalla näistä takuista ei ole. Kuten vaikkapa maisterin papereita liittyvältä alalta.
Olin aikanaan erään suuren firman kautta pro bono töissä Afrikassa pari kuukautta ja siellä sai hyvän kosketuksen näihin "hyvänmielisiin", jotka oikeasti olivat vain estä kuluerä, kun ei ollut koulutusta ja osaamista ratkoa niitä asioita Aikuisten Maailmassa.
Onneksi et yhtään kuulosta siltä että olisit itse täynnä omaa parempaa osaamistasi, asennettasi ja itse julistettua hyvän ihmisen statustasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tänään tekisi mitään, kun ne rahatkin tulee viiveellä.
Seuraavana päivänä saisit rahaa ihan mistä tahansa pankista ja pankinjohtaja nuolisi sinun kengäsi.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kuukaudeksi hesarin etusivun vittuillakseni intersektionaliselle roskavasemmistolle.
Tämä oli aika hyvä.
Se olisi mulle ilon päivä. Ostaisin heti omakotitalon. Auttaisin vanhempia heidän talon remonttikuluissa tai sitten ostaisin heille uuden omakotitalon. Lahjoittaisin paljon rahaa kissataloille ja muille löytöeläinkodeille. Antaisin paljon rahaa sukulaisille joiden kanssa olen tekemisissä.
Sitä voittoa odotellessa. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Tää on mielenkiintoinen esimerkki siitä, miten tärkeitä kela-tuet on ihmisille. 100 miltsin omaisuuden korot 200000 kuussa ja silti tekisi mieli tehdä tukihuijaus siihen 0,3 % lisän takia?
Pippapää kelatukien kadehtija vauhdissa.
Ostaisin asuntoja eri puolilta maailmaa, ja matkustelisin ja asuisin niissä. Ihmissuhteille se olisi kyllä vaikeaa, kun olisi yhtäkkiä upporikas. Pystyisikö luottamaan enää keneenkään?
Varmaan joku vuoristo-chalet Sveitsistä kivalta paikalta ja elelisin lopuilla reilulla 100M loppuelämäni 0% pääomaverolla. Tuottoa todennäköisesti 400-800 tuhatta per kk.