Miksi oikeistolaiset ovat niin yksinkertaisia?
Vetääkö aate puoleensa typeryksiä vai tyhmentääkö se?
Kyseessä kuitenkin maailmanhistorian väkivaltaisin ja taloudellisesti kelvottomin politiikka. Kaiken lisäksi valehtelevat.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt muistaa, että vasemmistolaisuus ei tarkoita kommunismia.
Miten suomalainen vasemmistolaisuus eroaa kommunismista?
Suomalainen vasemmistolaisuus ei halua kadottaa yksityistä sektoria.
"Peruskouluista katoaa lähivuosina puolet.
Peruskoulujen määrä Suomessa on lähes puolittumassa 15 vuoden sisällä, kertoo opetus- ja kulttuuriministeriön selvitys."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa vain verottaa sen kuoliaaksi samoin kuin yksityisen puolen työntekijätkin. Hieno viritys, ei tarvitse itse vaivautua miettimään pätkääkään miten rahaa tehdään tähän maahan, mutta saadaan ryövätä ne pois tekijöiltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa vain verottaa sen kuoliaaksi samoin kuin yksityisen puolen työntekijätkin. Hieno viritys, ei tarvitse itse vaivautua miettimään pätkääkään miten rahaa tehdään tähän maahan, mutta saadaan ryövätä ne pois tekijöiltään.
Mistä tällaisen käsityksen olet saanut?
Nytkin haluavat poistaa sosiaalituet maahan muuttajilta. Tyhmää! Tyhmä oikeisto!
"Yhteensä Kela maksaa noin 16 miljardia etuuksia. Viime vuonna Kela maksoi euromääräisesti eniten eli 5 miljardia euroa sairausvakuutusetuuksia, joihin kuuluvat muun muassa lääkekorvaukset, sairaspäivärahat ja vanhempainpäivärahat."
https://tietotarjotin.fi/uutinen/792280/kela-maksaa-noin-16-miljardia-e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit kääntelevät asioita ylösalaisin. Wikipediasta löytyy kyllä ihan faktaakin, että oikeistolaisten älykkyysosamäärä on keskimäärin korkeampi kuin vasemmistolaisten. Tietosanakirjat ovat ihan hyödyllisiä informaation lähteitä. Kannattaisi perehtyä itse asiaan.
Saisiko linkkiä, kun itse löydän lähinnä päinvastaista tietoa? Suomenkielisessä Wikipediassa asiaa ei jostain syystä mainita, mutta englanninkielisellä haulla jo ensimmäinen hakutulos todista päinvastaista: "Intelligence is correlated with a range of left-wing and liberal political beliefs." Linkki:
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289624000254
Kyllähän se kerrotaan suomalaisessa Wikipediassa ihan selvästikin, että oikeistolaiset ovat älykkäämpiä.
nimetkää edes yksi puolue, joka ajaa vain suomen ja suomalaisten etuja. ei siis rahoittaisi eupellejä ja muuta maailmaa lainarahalla eikä verorahalla. kekkonen sanoi jo aikanaan, ettei suomi ole koko maailman sosiaalitoimisto. kekkosen jälkeen alkoi valtion velanotto ja miten on mennyt? kekkosen jälkeen joka ikinen poliitikko on maanpettureita, paitsi väyrynen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vasemmistolla mitään muuta ideaa ole kuin korottaa verotusta?
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit kääntelevät asioita ylösalaisin. Wikipediasta löytyy kyllä ihan faktaakin, että oikeistolaisten älykkyysosamäärä on keskimäärin korkeampi kuin vasemmistolaisten. Tietosanakirjat ovat ihan hyödyllisiä informaation lähteitä. Kannattaisi perehtyä itse asiaan.
Vasemmistolaiset älyköt ovat oikeistolaisia harvemmin kiinnostuneita älykkyytensä mittaamisesta.
"Kela maksoi työttömyysturvaa yhteensä 1,91 miljardia euroa vuonna 2024."
https://tietotarjotin.fi/uutinen/1178571/kelan-maksamien-tyottomyystuki…
Valtion budjetti on 80 miljardia ja työttömyystuet 4 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no vaikka
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010861088.html
"Vasemmistoliitto kiristäisi nykyisiä veroja ja ottaisi käyttöön myös monta uutta" En ymmärrä vasemmistolaisten älyllistä epärehellisyyttä, miksi kieltää aivan ilmiselvä asia ja vasemmistolaisen politiikan syvin olemus? -eri-
Vierailija kirjoitti:
Miten kävi kaikille vasemmistolaisille ideologioille ja valtioille, kuten kommunistislle Nevostoliitolle, kansallissosialistiselle Saksalle ja fasistiselle Italialle?
Olen sanaton tuollaisen tietämättömyyden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parhaansa vasemmisto on sen suhteen tehnyt muutaman vuosikymmenen ajan. Toisin kuin esimerkiksi Ruotsissa, jossa on verotusta kevennetty ja annettu mm. tuloerojen myös kasvaa. Puhumattakaan Virosta, sopiiko Suomen vasemmistolle Viron yritysveromalli?
"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."
Toimeentulotukea ei saa, jos omistaa kesämökin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001951186.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko linkkiä, kun itse löydän lähinnä päinvastaista tietoa? Suomenkielisessä Wikipediassa asiaa ei jostain syystä mainita, mutta englanninkielisellä haulla jo ensimmäinen hakutulos todista päinvastaista: "Intelligence is correlated with a range of left-wing and liberal political beliefs." Linkki:
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289624000254
Kyllähän se kerrotaan suomalaisessa Wikipediassa ihan selvästikin, että oikeistolaiset ovat älykkäämpiä.
Söpöä kun oikeistolainen jäi valheesta kiinni mutta hokee silti samaa mantraa😂😂😂