Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyton mitta täys! Nyt jyrähtää Timo, joka on asunut Espoon ampumistapaustalossa!

Vierailija
15.09.2025 |

Nyt on mitta täys! Nyt jyrähtää asukas Timo, joka on asunut puolitoista vuotta samassa kerrostalorapussa Espoossa, jossa yöllinen ampumatapaus tapahtui! Lue timon kommentit https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d6964953-d965-4c27-bf9f-5f7880d3cd13

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistit sais viedä mun mielestä johonkin saareen. Niissä on vanhoja sotilastukikohtia ja tyhjiä koulurakennuksia suihkuineen, vessoineen ja keittiöineen. Joka vko tulis ruokalähetys mantereelta. Muuten saisivat pämistää menemään keskenään. Rauhottus kerrasta tää nykyinen meno. 

tämä, kunnon survival camp ja voisivat striimata nettiin, niin tienaisivat karkkirahaakin :D itse en toki tällaista jaksaisi seurata.

Vierailija
22/22 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistit sais viedä mun mielestä johonkin saareen. Niissä on vanhoja sotilastukikohtia ja tyhjiä koulurakennuksia suihkuineen, vessoineen ja keittiöineen. Joka vko tulis ruokalähetys mantereelta. Muuten saisivat pämistää menemään keskenään. Rauhottus kerrasta tää nykyinen meno. 

Samaa mieltä ja huumeita sinne niin paljon kuin jaksavat vetää😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla