Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfa pvp, kuinka nopeasti käyttäjän luonne voi muuttua?

Vierailija
15.09.2025 |

Kysymys on esitetty heille, kenellä on oikeaa tietoa läheisen ihmisen kanssa. Jättäkää huomionkipeä ja turha kommentointi pois.

Nuorehko tuttava on käyttänyt runsasti alkoholia. Jonkin verran myös kannabista.

Nyt lyhyellä aikaa hän on alkanut muuttua "änkyräksi" eikä aina tajua lausetta. Hermostuu heti,  kun käsittää itse väärin. Muutos on ollut todella nopea. Ymmärrän, että stressi jne voivat vaikuttaa, mutta asumme alueella, jossa liikkuu todella paljon huumausaineita.

Miten nopea muutos voi olla? Ennen niin höveli ihminen on tämän kesän aikana muuttunut. Olen alkanut hienotunteisesti jo vältellä, kun ei ole "pakko" olla kanssakäymisissä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismin myötä herrojen elkeet ovat tarttuneet myös Kiinan suureen kansaan.

Onko se sitten hyvä juttu?

Vierailija
22/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaudenhan huumeet yleensä iskevät käyttäjäänsä.

Annoit vastauksen siihen mitä EN kysynyt 😂

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat huumeet muuttavat käyttäjää. Käytännössä aina huonompaan suuntaan. Piri eli amfetamiini tekee käyttäjistä kus päitä niin peukku tekee sen nopeammin.

No, tässä mun naapurustossa on kaikenlaisten aineiden käyttäjiä ja mua kohtaan ovat olleet ystävällisiä. Jopa yksi peukun käyttäjä oli mulle mukava, vaikka muuten olikin vaikea ihminen.

Et nyt varmaan sitten ole läheinen kellekään peukun käyttäjälle, kun latelet kaikkea ympäripyöreää. Minua ei kiinnosta nostaa itseäni haukkumalla käyttäjiä. Minua kiinnostaa vain tietää asioita ilman riehumista.

Ap

Vierailija
24/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunismin myötä herrojen elkeet ovat tarttuneet myös Kiinan suureen kansaan.

Onko se sitten hyvä juttu?

Nyt meni vähän asian vierestä 😂 si lokkipäissäsikö postasit?

Vierailija
25/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö siis varmaksi, että käyttää alfa-pvp:tä?

Nämä ovat aina yksilöllisiä, mutta ei 15-30 käyttökerran jälkeen luonne muutu millään pysyvällä tavalla. Toki jos käyttö on jatkuvaa ja sitten tauko, vieroitusoireet voivat aiheuttaa tuollaista käytöstä, mutta se on eri asia kuin luonteen muuttuminen.

En vähättele aineen vaaroja ja sen aiheuttamia ongelmia, mutta käsittääkseni alfa-pvp:n lyhyt vaikutusaika on aineen haittoja vähentävä tekijä, eli vaatii todellakin kattavaa binge-käyttöä, että isoja muutoksia alkaa tapahtumaan. Toksikologisissa tutkimuksissa ei ole havaittu mitään stimulanteille poikkeuksellista ominaisuutta, joka tekisi siitä erityisen paljon koukuttavamman tai vaarallisemman käyttää kuin muita stimulantteja. Esim. sukulaisaine MDPV on ilmeisesti huomattavasti voimakkaampi ja haitallisempi.

En tiedä mitään varmaksi. Lähinnä kiinnostaa tietää tietoa.

Ap

Vierailija
26/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni käyttää peukkua, toki on ollut päihdeongelmainen jo vuosia, niin en -enää- osaa sanoa mitkä muutokset johtuvat mistäkin. Nyt pari vuotta vetänyt peukkua, mutta en ole koskaan nähnyt häntä sen vaikutuksen alaisena. Itse sanoo käyttäytyvänsä kuin apina.

Siskoni on suht selvänä henkilö, jonka pää käy hitaalla mutta päätöksenteko on nopeaa. Minua kohtaan ei koskaan ole ollut aggressiivinen tai käyttäytynyt ikävästi, mutta tunnistaa itsessään että kierrosten noustessa ne nousevat kohtuuttoman nopeasti, pienestä ja korkealle.

Vierailija
27/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni käyttää peukkua, toki on ollut päihdeongelmainen jo vuosia, niin en -enää- osaa sanoa mitkä muutokset johtuvat mistäkin. Nyt pari vuotta vetänyt peukkua, mutta en ole koskaan nähnyt häntä sen vaikutuksen alaisena. Itse sanoo käyttäytyvänsä kuin apina.

Siskoni on suht selvänä henkilö, jonka pää käy hitaalla mutta päätöksenteko on nopeaa. Minua kohtaan ei koskaan ole ollut aggressiivinen tai käyttäytynyt ikävästi, mutta tunnistaa itsessään että kierrosten noustessa ne nousevat kohtuuttoman nopeasti, pienestä ja korkealle.

Voi, on varmasti raskasta nähdä läheisen ihmisen olevan päihdekoukussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän