Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen glow upin eli kaunistautumisen (?) kuukaudessa!

Vierailija
14.09.2025 |

Auttakaa siskot! Kuukauden päästä on tilaisuus, jossa haluaisin näyttää parhaalta itseltäni. En ole nähnyt parhaimmillaan kymmeneen vuoteen moniakaan niistä ihmisistä, joita tulen näkemään. Olen päässyt totaalisesti rupsahtamaan ja muutenkin porukan alisuoriutuja. Menen ensi viikolla etsimään juhlamekkoa ja kampaaja on huomenna, mutta mitä kaikkea muuta voin tehdä? Kaikki apu käy! Raha ei ole este. 

-olen jotenkin hyvin turvonneen näkönen nykyään, mikä auttaisi? Onko joku tietty liikuntalaji tai ruokavalio erityisen hyvä? (En ihan hirveästi liiku. Tänään aloitin lenkkeilyn :D)

-minulla on kait hormonaalista aknea, kun iho vaihtelee aknesta hyvään finnittömään ihoon kuukautiskierron mukaan. Finnit ovat kipeitä ja tulevat suun ympärille.

-kannattaako joku tietty kasvohoito?

-kannattaako laittaa ripsienpidennykset?

-kannattaako botox ryppyjensiloittamiseen? (Olen yli 30)

-onko jotain ruokadieettikurssia, jonka voin vaikka ostaa netistä ja noudattaa kuukauden ajan? Herkkulakko nyt ainakin.

- itseruskettavan voin varmaan unohtaa. Ne näyttävät aina vaan oransseilta ihollani, kun minulle tuntuvat sopivan vain viileät sävyt...

-suosittele vaikka parhaita muotoilevia alusvaatteita mekon alle

-suosittele mukavimpia korkkareita?

-mitä muuta? Olen avoin kaikille parannusehdotuksille. Ei ole kiva tunne, kun ei ole huolehtinut moneen vuoteen ulkomuodostaan kunnolla, mutta nyt on aika piristäytyä.

Kiitos avusta!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sinkkivoidetta tai suihketta kasvoille. Voi tehdä ihmeitä.

Vierailija
22/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvohoitona suosittelen Fire & ice-hoitoa. On todellinen tuhkimohoito. Itseruskettavan sijaan kannattaisin suihkurusketusta, varsinkin jos kertoo haluavansa luonnollisen näköisen niin tulos on tosi hyvän näköinen. 

PS. Että minä inhoan noita tekoälyltä pyydettyjä vastauksia. Laiskuuden huippu ettei edes itse viitsi kommenttiaan kirjoittaa.

Höpsis, olen kiitollinen että joku näki vaivaa mennä chat gpt:ltä kysymään ja kopsasi vastauksen tänne :) -ap 

No olet sitten sen tason nuhju ja törppö, että alisuoriutuminen ja huono kunto sekä yleinen epäviehättävyys on ansaittua ja loogista kohdallasi. Elämä ei vaan katos toimi niin, että nopeita mielihyviä klikkailemalla ja mitään vaivaa näkemättä saat mitään tuloksia. 

Eri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisiltana ihon kuorinta ja seerumit naamaan yöksi.

Tuota ei kannata tehdä juhlia edeltävänä päivänä. Osalla kasvot tulevat todella kirjavaksi. Etenkin jos käsittely on ronskia tai kuorinta-aine karkeaa.

Vierailija
24/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosi saattaisi vain ärtyä, jos nyt yllätät sen jollain uusilla tököteillä. Mene ihotautilääkärille. Antibioottikuuri hoitaa ainakin ihon hetkeksi kuntoon.

Jos sinulla on esimerkiksi selkeät sibeliusrypyt tmv. botoxilla saat selvän parannuksen nopeasti. Kahden vkon kuluessa hoidosta tulos on valmis.

Alanuolia varmaan sataa, mutta ketoosi on nopea tapa pudottaa viisi kiloa ja päästä turvotuksesta. Jos et pysty siihen, jätä edes pois kaikki nopeat hiilarit kuten sokerit, peruna, leipä. Ja muut hiilarit minimiin. Nesteen poistuminen ketoosissa freesaa kasvoja todella paljon ja mahdollinen pömppövatsa katoaa. 

Tässä ajassa et ehdi lihaksia hankkimaan tai laihtumaan perinteisin menetelmin pari kiloa enempää. 

Hiuksiin kannattaa laittaa kiiltoa. Kysy kampaajalta hyvää tuotetta tai käsittelyä.

Kulmien muotoilu kannattaa teettää. Isot ripset näyttävät helposti mauttomilta mutta luonnolliset pidennykset voisivat olla hyvä idea. Ja kynnet kuntoon.

Vierailija
25/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan näyttää hehkeältä, en muutamaan päivään syö/juo turvottavia asioita, kuten suolaa, sokeria tai vehnää. Vaihdan kahvin vihreään teehen, en juo alkoholia vähintään viikkoon. Syön vähintään viikon tuoreita vihanneksia, varsinkin c- ja a-vitamiinipitoisia, sekä hyviä rasvoja. En laihduta, koska silloin naama aina rupsahtaa, mutta teen kiinteyttäviä voimaharjoituksia esim. pilateksella. Ihoa hoidan hellävaraisesti kuorien ja hyvin kosteuttaen. Hiuksille hoitava maski. Olo on itsevarma kun yksityiskohdat varpaita ja karvoja myöten on kunnossa. Joku hiuksia kirkastava väri, piristävä huulipuna ja istuvat oman näköiset vaatteet tekee ihmeitä. Ripsienpidennys näyttää vain halvalta ja vähän epätoivoiselta.

Vierailija
26/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, miksi näiden ihmisten mielipide on sinulle niin tärkeä että olisit valmis kaikkeen tuohon.

Onko siinä jotain väärää, että haluaa olla parhaimmillaan?

Vierailija
27/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, miksi näiden ihmisten mielipide on sinulle niin tärkeä että olisit valmis kaikkeen tuohon.

Onko siinä jotain väärää, että haluaa olla parhaimmillaan?

On se vähän outoa jos muuten antaa itsensä lässähtää eikä normaalisti halua olla parhaimmillaan.. 

Vierailija
28/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli iso juhlapäivä just. Viikkoon en juonut alkoholia juurikaan, söin terveellisesti.

2 viikkoa ennen otin mago-pidennykset. Tosi hyvä lopputulos! Nuorensi monta vuotta!

n. 5pv ennen kävin kasvohoidossa (kirkastava & kiinteyttävä) ja otin kulmien laminoinnin. Suosittelen myös ripsien kestotaivutusta & värjäystä.

Geelilakkaus kynsiin.

Pari päivää ennen kevyt suihkurusketus koko kropalle.

Olo oli hyvä ja kehuja sateli!

Vierailija
29/29 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sujahtaa äkkiä ohi, mutta kyllä siinäkin ajassa muutosta saa aikaan. Aloita kaikin tavoin mahdollisuuksien mukaan heti huomenna.

Oikeastaan melkein kaikki oleellinen on jo mainittu. Liikunta, ruokavalio, runsas veden juominen.

Onko sulla joku luottohenkilö, joka voisi lähteä mukaan asun valintaan?

Ihon hoidon suhteen tosiaan hyvä luottaa asiantuntijoihin ja varoa liian radikaaleja juttuja. Viikkoa ennen ei pidä tehdä mitään, jos ei ole vaikutuksista varma.

Yksi mikä tuli mieleen, niin vanhan ajan hörytys. Oikeasti tekee ihmeitä iholle ja on kohtuu turvallinen. 

Yksinkertaista. Netistä löytyy varmasti myös ohjeita. Kattilassa vettä kiehumaan. Kiehuvaan veteen voi lisätä halutessaan melkeinpä mitä vain yrttejä. Siankärsämöitä löytyy tällä hetkellä joka paikasta, sillä on rauhoittava ja kirkastava vaikutus ihoon.

Kerran viikossa voisi olla hyvä rytmi.

Muuten rakentaa päivittäinen hoito, sopivilla tuotteilla. Puhdistus, kosteutus ja rasvaus on se ydin.

Hyviä tehostetuotteita löytyy joka lähtöön. Varmista miten sopii omalle ihotyypillesi ja varaa aikaa toipua jos ei mene putkeen.

Liikunnan suhteen keskity ryhdin korjaamiseen. Kaikella liikunnalla on positiivista vaikutusta. Vatsa- ja selkälihasliikkeet on ihan olennaisia.

Katso rehellisesti itseäsi peilistä eri kulmista. Pään ja hartioiden linja, opettele tiedostamaan asentosi ja pyri olemaan suorassa.

Näihinkin hakemalla löytää vinkkejä. Yksinkertaisuudessaan pyörittele olkapäitä, venyttele käsiä ja jalkoja joka suuntaan. Lisäksi varovasti venyttele niskaa ja pyöristä sekä suorista selkärankaa.

Hyvin se menee. Koita rauhoittaa mielesi ennen juhlia. Voihan kuulostaa tosi kivalta jutulta. Älä turhaan turhia murehdi. Ulospäin näkyy myös se olotila missä on. Kaikki vaan irti tuosta, löydä se innostus ja ilo nähdä kaikki pitkästä aikaa. Se näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan