Mitä merkitystä minulle on naisella joka ei anna pillua?
Paljon käynyt baareissa ja yrittänyt iskeä naisia. Vain osa lähtee. Ruvennut sitten miettimään että mitä sitten jos joku ei lähde? Joku toinen sittenkin lähtee. Itse asiassa, sellainen joka ei lähde on heti omalla päätöksellään ihan yhdentekevä yksilö maapallon päällä tallatessaan. Siis minun kannalta. Varmaan arvokas jollekin muulle.
Kommentit (49)
Kyllä täytyy tyhmä olla jos moiselle pllupakkomielleimbezillille antaa.
Ei mitään. Ei tosin ole sinullakaan mitään merkitystä kenellekään, joten ei haittaa merkityksettömyytesi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä minulle on miehellä, joka tikkaa pienellä katkaravulla, enkä tunne mitään?
T. Meiju
Aloittaja tässä, tuo on hyvä vertaus!
Vierailija kirjoitti:
Ei sua ap kukaan ole rankaisemassa ravintolassa, moni nainen ei varmaan ole edes suo huomannut siellä.
Etkö nyt ymmärrä, että miesten mielestä nainen joko suostuu heti seksiin tai rankaisee miestä tahallaan! Se on sama kuin jumalanpilkka, ja siitä pitäisi saada julkinen häpeärangaistus, VARSINKIN jos nainen on miehen mielestä viehättävä (tämä naisen on aina tiedettävä etukäteen, ja erityisen viehättävästä ulkonäöstä saa laillisesti hu*ritella jo ennen seksin ehdottelua). Toivottavasti tämä selvensi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy tyhmä olla jos moiselle pllupakkomielleimbezillille antaa.
Aloittaja tässä, tottapuhuen ei ne annakaan. Kunhan tässä provoilen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei tosin ole sinullakaan mitään merkitystä kenellekään, joten ei haittaa merkityksettömyytesi ketään.
Aloittaja tässä, ei välttämättä mene noin, minulle on jäänyt vahva vaikutelma, että kieltäytyjän sanavalinnat ja elekieli kertovat että ne jotenkin nauttii kieltäytymisestä koska kokevat olevansa parempaa kastia. Se että olisivat parempaa kastia voi olla ihan tottakin, mutta että se pitää päästä jotenkin kuittaamaan minun mielestäni pudottavat heidät monta pykälää rahvaamapaan suuntaan, lähelle itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei näytä ymmärtävän kenenkään kommentteja täällä, mitenköhän surkeasti se naisten iskeminen tosielämässä mahtaa noilla älynlahjoilla sujua :D
Aloittaja tässä. Kyllähän tämä aika surkeaa on ollut ja en mensan testeissäkään ole päässyt edes keskiarvoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä, ei välttämättä mene noin, minulle on jäänyt vahva vaikutelma, että kieltäytyjän sanavalinnat ja elekieli kertovat että ne jotenkin nauttii kieltäytymisestä koska kokevat olevansa parempaa kastia. Se että olisivat parempaa kastia voi olla ihan tottakin, mutta että se pitää päästä jotenkin kuittaamaan minun mielestäni pudottavat heidät monta pykälää rahvaamapaan suuntaan, lähelle itseäni.
Kuvittelet vain, koska päähäsi ei mahdu muuta kuin pllua pllua rahvaamapaa rahvaamapaa...
Vierailija kirjoitti:
Eiihh, pliis Pertti anna minulle tilaisuus olla arvokas sinulle!! Elämänhaluni on täysin sinun ajatuksistasi kiinni!
👬
Vierailija kirjoitti:
Mutta sulle minulla on merkitystä kun kommentoit? Kiitos siitä :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisoi, projisoi... mielenterveytesi takia sovittakoon mieliksesi, että ei = kyllä jorma. En silti anna sitä ainoaa mitä haluat.
Eikös tuolla logiikalla kaikki miehet ole arvottomia sinulle? Vai haluatko niiltäkin seksiä ja vain ne jotka hyppäävät sänkyyn kanssasi ovat merkityksellisiä?
Kaltaisesi rumat ääliöt ovat baareissa kieltämättä ihan vaivaksi asti ja minusta pitäisi olla joku kontrolli ketä päästetään sisään ja ketä ei. Jonkunlainen perustaso pitäisi säilyttää jokaisessa menomestassa ketä sinne otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisoi, projisoi... mielenterveytesi takia sovittakoon mieliksesi, että ei = kyllä jorma. En silti anna sitä ainoaa mitä haluat.
Aloittaja tässä, nyt en taas ymmärrä yhtään, mitä projisoi-sana tarkoittaa? Tykkäätkö sinä minusta (minun mielipiteistä) vai et?
Miksei ap kelpaa suhteeseen vaan yhden illan panoksi? Miksei ne naiset halua jäädä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolla logiikalla kaikki miehet ole arvottomia sinulle? Vai haluatko niiltäkin seksiä ja vain ne jotka hyppäävät sänkyyn kanssasi ovat merkityksellisiä?
Kyllä
t ap
Se nyt vaan on tyhmää olla tyhmä.
Ap sun logiikka mättää pahasti. Ei sinuakaan kiinnosta kaikki naiset vaan vain harvat jotka sua miellyttää. Ihan sama juttu se on toisinkin päin. Jos naista ei kiinnosta sun habitus niin ihan samalla lailla skippaa sinut kun sinä suurimman osan naisista. Mitä jos yrittäisi löytää sellaisen, että te molemmat tykkäisitte toistenne habituksista. Sitten voisi irrota pillua ja jopa löydyä nainen joka ei antaisi, vaan haluaisi sinua. Sellaisiakin on kun löytää vain oikean. Joten kohti uusia pakkeja kunnes löydät oikean. Niin kaikki muutkin miehen on joutuneet tekemään. Etsi siis haluava nainen,, eikä vain antava.
On minulla virka, ihan normaali työpaikka.