~*~MAALIT 2007, viikko 15~*~
Uusi viikko, uusi pino...ja tässä linkki edelliseen pinoon
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9974155&p=3&tmode=1&smode…
Kommentit (42)
Se voi olla kamalaa... Esikoisella oli vaivoja enemmän kuin tällä toisella ja olin ihan hermona. Kaikki tipat tuli kokeiltua. En tiedä oliko niistä mitään apua.
Neuvolassa käytiin Juupelin kanssa tänään. Pituutta on nyt 55 cm (51) ja painoa 4,8 kiloa (3,9). Pään ympärys on jo 39 (37).
Ja ikää siis kolme viikkoa ja päivä päälle.
Oma paino on muutaman kilon vielä ekstraplussalla, mutta ei pahasti.
Meilläkin on nyt sunnuntaina ristiäiset. Nimi vaan on vielä hakusessa kaikesta huolimatta. Jarmo se piti olla, mutta rupesin empimään. Siitä väännetään kuitenkin miljoona lempparia heti enkä tykkää lempinimistä yhtään. Saa nyt nähdä. Toinen nimi on Juhani.
Ulkomaailmaan tuli tällä kertaa lähdettyä heti kun mahdollista eli muskarissa oltiin ekan kerran kun Juupeli oli tasan viikon ikäinen. Esikon kanssa en meinannut uskaltaa miihinkään moneen kuukauteen...
Taidan lopetella. Tämä vauva painaa niin pirusti. uh huh.
mä neuvon:
RAISA; Mä kehotan, että menette ulkomaailmaan sitten, kun siltä tuntuu. :) Jos ei jaksa ja huvita niin on hyvä olla vielä kotona. Näin me ainakin tehtiin. Vauva oli jonkun 5päivää vanha, kun tuli himo lähteä anopille. Sen jälkeen oltiin taas viikko kotona tyytyväisenä. Pöpöjen puolesta ei kannata pelätä, ne pöpöt tulee joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, kun ulkomaailmaan astuu.