Lähiö, johon et muuttaisi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä piritorin läheisyys, koko Itä-Helsinki, Vantaalla aika pitkälti kaikki, etenkin Korso. Espoossa Espoon keskus ainakin.
Piritori ei ole lähiössä.
Vierailija kirjoitti:
Tapulikaupunki, Jakomäki, Suutarila, Myyrmäki, Suvela, Kivenlahti, Kontula, Itäkeskus, Huopalahti, Kannelmäki, Haaga, Matinkylä jne.
Haaga ja Matinkylä listalla kummastuttavat. Matinkylässä pitää varoa kaikkea Kala-alkuista, mutta muuten ei pelättävää.
Tapulikaupunki, huh huh, Vuosaari, joo-o, Kontula, Roihuvuori nykyään, Kalasatama, Malmi.
Koko Helsinki ja kaikki paikkakunnat missä julkista liikennettä.
Hervanta ja Nokia on kokonaan lähiötä.
Kaikki Suomen lähiöt. Asun maaseudulla isolla tontilla isossa talossa eikä minun tarvitse muuttaa mihinkään.
Asuin lähiössä ensimmäiset 30 v, nyt asun kaupungin ulkopuolella omakotitalossa. Minun mielestä lähiössä ei asuta kuin pakosta kuin ei ole varaa asua paremmin. Koulutus kannattaa, se on tie pois slummista.
Turhaan mollataan Vuosaarta. On hyvä ja kaunis paikka asua. Meri vieressä ja luontoakin tallella. Suuresti liioitellaan Vuosaaren ongelmia.
Melkein kaikki lähiöt. Vantaa, Tampere, pikkukaupungit. Treella Tesoma, Hervanta, Härmälä, Nekala, Lentävänniemi jne.
Onko tämä joku hesalaisten ketju vai saako muukin Suomi osallistua?
Näin oululaisena en muuttais Meri-Toppilaan ( Veri-Douppilaan). Lempinimi kertonee kaiken...
Vierailija kirjoitti:
Asuin lähiössä ensimmäiset 30 v, nyt asun kaupungin ulkopuolella omakotitalossa. Minun mielestä lähiössä ei asuta kuin pakosta kuin ei ole varaa asua paremmin. Koulutus kannattaa, se on tie pois slummista.
Eikös se mene juuri toisinpäin? Ei ole varaa asua lähiössä niin pitää asua skutsissa.
Rekola unohtui.