Petra Mannerin suonikkaat kädet!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika hurjan näköinen. Nostan hattua Petralle. tuon eteen on tehty töitä. Ja paljon.
Suonikkuus on geeneissä, mutta toki tuo rasvaprosentti on itse hommattu.
Mullakin on suonikkaat kädet, jotka olen perinyt äidiltäni. Lapseni isällä on myös suonikkaat kädet ja lapsellamme on sitten megasuonet käsivarsissaan.
Monesko mies ja lapsen isä on menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi, että aivan hirveät.
Ja olen ihan hoikka, siro nainen. Siksi kerron, ettei ala jokin läski- ja kateuskeskustelu.
Ikävä mies kun kommentoi muiden ulkonäköä noin.
No on aika kärkäs sanomaan ulkonäöstä. Mutta sanoo paljon myös toisin päin. Että jollain naisella on todella kaunis kaula jne.
Ihan tasan menee hyvä ja huono. Ja puhutaan me pääsääntöisesti muusta, ettei nyt tuu kuvaa, että istuttaa päivät pitkät sohvalla arvostelemassa muita.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva tuon ikäinen on noin kovassa kunnossa.
Minkä ikäinen hän sitten on? Kommenttisi perusteella vaikuttaa vähintään 65v.
40, Laura Arffman myös samanikäinen ja mielestäni Petra näyttää huomattavasti Lauraa vanhemmalta
Vierailija kirjoitti:
Monesko mies ja lapsen isä on menossa?
Valitettavasti kirjanpitoni tästä on kaupunkiasunnossani ja itse olen mökillä. Olen pitänyt kirjaa passeli reskontra ohjelman avulla, mutta etäyhteyteni on huono enkä pääse teamsilla kiinni koneeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat ovat myös sitten kovassa kunnossa, kun suonet nousevat pintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat ovat myös sitten kovassa kunnossa, kun suonet nousevat pintaan?
Jos tarkemmin miettii niin pakko olla. Kokeile itse liikkua keuhkoilla jotka ovat tervaa täynnä. Ei onnistu jokaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi, että aivan hirveät.
Ja olen ihan hoikka, siro nainen. Siksi kerron, ettei ala jokin läski- ja kateuskeskustelu.
Sun miehen mielipiteillä ei ole mitään merkitystä muille kuin sinulle.
Vastasin aloitukseen. En kuvittele, että kenenkään mielipiteellä täällä mitään sen kummempaa merkitystä on. Kunhan jutustellaan.
Petra on tosi hyvä nykyisessä työssään. Ainoastaan ääni on jotenkin terävä ja kurkunpäästä lähtevä (en osaa analysoida ammattimaisemmin tätä....) ja siten särähtää epämiellyttävästi korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen hän sitten on? Kommenttisi perusteella vaikuttaa vähintään 65v.
40, Laura Arffman myös samanikäinen ja mielestäni Petra näyttää huomattavasti Lauraa vanhemmalta
Todella! Viisikymppiseksi olisin veikannut
Vierailija kirjoitti:
Petra on tosi hyvä nykyisessä työssään. Ainoastaan ääni on jotenkin terävä ja kurkunpäästä lähtevä (en osaa analysoida ammattimaisemmin tätä....) ja siten särähtää epämiellyttävästi korvaan.
Ääni on erikoinen mutta selkeä. Äänelleen ei voi mitään mutta selkeyttä hän on opetellut ja tehnyt sen eteen työtä. Eron huomaa kun näkee vanhoja juontoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee sä-kieli urheilijoiden haastatteluissa. Miten sä koet että sun karsinta meni? Miten sä aiot valmistautua finaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee sä-kieli urheilijoiden haastatteluissa. Miten sä koet että sun karsinta meni? Miten sä aiot valmistautua finaaliin?
Muistelisin Mika Häkkisen aloittaneen sä passiivin käytön ja se levisi sitten toimittajien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin Mika Häkkisen aloittaneen sä passiivin käytön ja se levisi sitten toimittajien keskuudessa.
Ei tuo mikään passiivi ole. Sä-passiivi menisi tyyliin: jos sä haluut jotain, niin sä saat sen.
Mut sä nyt tuskin ymmärrät eli hukkaan meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mikään passiivi ole. Sä-passiivi menisi tyyliin: jos sä haluut jotain, niin sä saat sen.
Mut sä nyt tuskin ymmärrät eli hukkaan meni.
Täydennetään nyt kun et ymmärtänyt. Mika Häkkinen aloitti sä passiivin käytön. Tästä levisi sä sanan käyttö toimittajien kieleen. Ymmärsitkö nyt mitä tarkoitin?
Onhan se kiva, että urheilutoimittaja on myös urheilullinen itse. Eikä mikään taikinakasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo kanyloida?
Ei kanyylia niihin pintasuoniin koskaan laiteta.
Anteeksi mitä? Kyllä laitetaan.
Kyllä ne tosiaan laitetaan juuri pintasuoniin. Se, että nuo suonet eivät siltikään ole välttämättä hyvä, sillä liika treenaaminen saa suonet kovettumaan. Eli suonien kannalta paras on normaali määrä liikuntaa, ei liikaa, Eikä liian vähän. Tämä on hyvä muistaa.
T: nainen, jolla on ollut joskus yhtä pieni rasvaprosentti ja samanlaiset suonet, sekä ammatti, jonka vuoksi myös tiedän tämän. Koettu, siis itse ja laittajana.
Anteeksi mitä? Kyllä laitetaan.