Petra Mannerin suonikkaat kädet!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on tosi hyvä nykyisessä työssään. Ainoastaan ääni on jotenkin terävä ja kurkunpäästä lähtevä (en osaa analysoida ammattimaisemmin tätä....) ja siten särähtää epämiellyttävästi korvaan.
Minua häiritsee sä-kieli urheilijoiden haastatteluissa. Miten sä koet että sun karsinta meni? Miten sä aiot valmistautua finaaliin?
Muistelisin Mika Häkkisen aloittaneen sä passiivin käytön ja se levisi sitten toimittajien keskuudessa.
Ei tuo mikään passiivi ole. Sä-passiivi menisi tyyliin: jos sä haluut jotain, niin sä saat sen.
Mut sä nyt tuskin ymmärrät eli hukkaan meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on tosi hyvä nykyisessä työssään. Ainoastaan ääni on jotenkin terävä ja kurkunpäästä lähtevä (en osaa analysoida ammattimaisemmin tätä....) ja siten särähtää epämiellyttävästi korvaan.
Minua häiritsee sä-kieli urheilijoiden haastatteluissa. Miten sä koet että sun karsinta meni? Miten sä aiot valmistautua finaaliin?
Muistelisin Mika Häkkisen aloittaneen sä passiivin käytön ja se levisi sitten toimittajien keskuudessa.
Ei tuo mikään passiivi ole. Sä-passiivi menisi tyyliin: jos sä haluut jotain, niin sä saat sen.
Mut sä nyt tuskin ymmärrät eli hukkaan meni.
Täydennetään nyt kun et ymmärtänyt. Mika Häkkinen aloitti sä passiivin käytön. Tästä levisi sä sanan käyttö toimittajien kieleen. Ymmärsitkö nyt mitä tarkoitin?
Onhan se kiva, että urheilutoimittaja on myös urheilullinen itse. Eikä mikään taikinakasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo kanyloida?
Ei kanyylia niihin pintasuoniin koskaan laiteta.
Anteeksi mitä? Kyllä laitetaan.
Kyllä ne tosiaan laitetaan juuri pintasuoniin. Se, että nuo suonet eivät siltikään ole välttämättä hyvä, sillä liika treenaaminen saa suonet kovettumaan. Eli suonien kannalta paras on normaali määrä liikuntaa, ei liikaa, Eikä liian vähän. Tämä on hyvä muistaa.
T: nainen, jolla on ollut joskus yhtä pieni rasvaprosentti ja samanlaiset suonet, sekä ammatti, jonka vuoksi myös tiedän tämän. Koettu, siis itse ja laittajana.
Vierailija kirjoitti:
Monesko mies ja lapsen isä on menossa?
Miten tämä liittyy tähän?
Pienellä googlettamisella selvisi, että seurustelee jonkun Jannen kanssa. Kaksi lasta ensimmäisen aviomiehen kanssa.