Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään

Vierailija
14.09.2025 |

Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.

Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?

Kommentit (396)

Vierailija
341/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on Karita onnistunut vaurastumaan. Suomesta ei hirveästi löydy hänen tasoisiaan miehiä. 

Vierailija
342/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäämme odottamaan, oisko Karitalla sutinoita. 

En oikein ymmärtänyt Karitan ja ex-miehen suhdetta. Mies näytti kontrolloivalta. Lisäravinteiden myyjä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jutun kuvat. Missä se kaunotar on? Luiseva miehen näköinen eukko.

Vierailija
344/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäämme odottamaan, oisko Karitalla sutinoita. 

En oikein ymmärtänyt Karitan ja ex-miehen suhdetta. Mies näytti kontrolloivalta. Lisäravinteiden myyjä??

Ja talokin. Se oli miehen talo. Varmaan aika hirveää asua talossa, jonka pitäisi olla yhteinen koti, mutta toisen oma.

Vierailija
345/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

En itse usko siihen yhtään. 

Minäpä  uskon. 

Jos minua  lähestyy ei-toivottu  miesoletettu, alan  jutella  mitä olen tehnyt. Mainitsen  mm. että teurastan kasvattamiani eläimiä ruuaksi. 9 kymmenestä  kokee sen  jotenkin       uhkana, tai mitälie🤔

Olen kuitenkin  ihan normaali empaattinen  ihminen 

Vierailija
346/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nätti. Kuvat on lähikuvia, kaikilla on ryppyjä. Karita on lempeä ja hillitty. 

Vierailija
347/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai siis toimittelija häiriköi tykkää parisuhdekysymyksillä ja sai nuivia, vältteleviä vastauksia. Jännä otsikointi juttuun nähden.

Vierailija
348/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Minusta taas ei. En tajua yhtään, miksi jotkut naiset luulevat olevansa pelottavia miesten mielestä (esim. ulkonäön, koulutuksen tai itsevarmuuden vuoksi).

Minäpä  uskon. 

Jos minua  lähestyy ei-toivottu  miesoletettu, alan  jutella  mitä olen tehnyt. Mainitsen  mm. että teurastan kasvattamiani eläimiä ruuaksi. 9 kymmenestä  kokee sen  jotenkin       uhkana, tai mitälie🤔

&nb

Miksi muotoilet sen noin? Ei ihme, että ihmiset pelästyvät. 

Vierailija
349/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N58

Minäpä  uskon. 

Jos minua  lähestyy ei-toivottu  miesoletettu, alan  jutella  mitä olen tehnyt. Mainitsen  mm. että teurastan kasvattamiani eläimiä ruuaksi. 9 kymmenestä  kokee sen  jotenkin     

Miksi muotoilet sen noin? Ei ihme, että ihmiset pelästyvät. 

Lähestyminen oli ei-toivottu. -eri

Vierailija
350/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti edes on ei toivottu lähestyminen, jos et ole laittanut esim. päähäsi lappua "Ei lähestymisiä, kiitos"? Sitä toivetta rikkoessa lähestyminen muuttuu ei toivotuksi.

Vierailija
351/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miesnäkökulmasta, niin Karita on ihan tavallisen näköinen nainen.

Luonteesta en tiedä, mutta tohon iskemisyritysten vähyyteen vaikuttaa varmaan se, että tässä naisessa ei oo karismaa eikä seksiä yhtään. Nada. Ei yhtään.

Vierailija
352/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteesta en tiedä, mutta tohon iskemisyritysten vähyyteen vaikuttaa varmaan se, että tässä naisessa ei oo karismaa eikä seksiä yhtään. Nada. Ei yhtään.

Varmaan heteronaisilla värähtää Karitan kohdalla enemmän kuin heteromiehillä. Toinen esimerkki on Nicole Kidman. Mutta vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, jos jaksaa sitä henkisyyttä (en jaksaisi).

Vierailija
353/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan heteronaisilla värähtää Karitan kohdalla enemmän kuin heteromiehillä. Toinen esimerkki on Nicole Kidman. Mutta vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, jos jaksaa sitä henkisyyttä (en jaksaisi).

Ei värähdä. Ihan rehellisesti minusta tuo nainen on aina ollut ruma. Ihmettelin kun valittiin missiksi. Kauniimpia naisia näkee lähikaupassakin.

Vierailija
354/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti edes on ei toivottu lähestyminen, jos et ole laittanut esim. päähäsi lappua "Ei lähestymisiä, kiitos"? Sitä toivetta rikkoessa lähestyminen muuttuu ei toivotuksi.

Oletko mies? Ei-toivottu lähestyminen on sellaiselta tyypiltä, josta et viehäty tai tilanteessa, jossa se on sopimaton. Ei tuossa ole mitään epäselvää. - Eri eri

Vierailija
355/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei ole mitään väliä naisen tulotasolla mutta toisaalta palsta on täynnä valitusta jostain lompakkoloisista. Ei oo jälleen kerran päätä ei häntää näissä palstamiesten höpinöissä.

Ymmärrät asian väärin.

Tulotasolla on merkitystä siten, että nainen tekee jotain kunniallista elääkseen, eikä ole jatkuvasti miehen lompakolla.

Tämä eroaa miesten tulotason merkityksestä kahdella olennaisella tavalla:

1) Naisen osakkeet eivät nouse enää jos tulotaso kasvaa esim. sairaanhoitajan tasolta. Toisin kuin miehillä, jonka osakkeet nousevat sitä mukaa kun masia kertyy.

2) Naisen tulotaso ja varallisuusovat miehelle rationaalinen kriteeri. Ne eivät tee naisesta viehättävämpää. Miehen tapauksessa ne ovat halo-efekti, joka saa miehen vaikuttamaan mielenkiintoisemmalta, hauskemmalta ja älykkäämmältä.

Vierailija
356/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on Tiedostavasti ajanhermolla, hän on trans.

Vierailija
357/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei ole mitään väliä naisen tulotasolla mutta toisaalta palsta on täynnä valitusta jostain lompakkoloisista. Ei oo jälleen kerran päätä ei häntää näissä palstamiesten höpinöissä.

Ymmärrät asian väärin.

Tulotasolla on merkitystä siten, että nainen tekee jotain kunniallista elääkseen, eikä ole jatkuvasti miehen lompakolla.

1) Naisen osakkeet eivät nouse enää jos tulotaso kasvaa esim. sairaanhoitajan tasolta. Toisin kuin miehillä, jonka osakkeet nousevat sitä mukaa kun masia kertyy.

2) Naisen tulotaso ja varallisuusovat miehelle rationaalinen kriteeri. Ne eivät tee naisesta viehättävämpää. Miehen tapauksessa ne ovat halo-efekti, joka saa miehen vaikuttamaan mielenkiintoisemmalta, hauskemmalta ja älykkäämmältä.

Puhut omasta kuplastasi. Tai ehkä peilaat jotain vanhaa aikaa. 

Miehestäkään ei tule viehättävämpää varallisuuden kautta. Se kurttuinen miljonääri ei ole yhtäkkiä komea adonis, mutta muuten rationaalisesti mielenkiintoisempi kuin kurttuinen köyhä. 

Vierailija
358/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät asian väärin.

2) Naisen tulotaso ja varallisuusovat miehelle rationaalinen kriteeri. Ne eivät tee naisesta viehättävämpää. Miehen tapauksessa ne ovat halo-efekti, joka saa miehen vaikuttamaan mielenkiintoisemmalta, hauskemmalta ja älykkäämmäl

"Ei tule viehättävämpää", mutta tulee "rationaalisesti mielenkiintoisempi kuin kurttuinen köyhä". 

Eli suomeksi sanottuna naisen mielenkiinto miestä kohtaan lisääntyy, jos tämä on rikas? Olemme asiasta loppujen lopuksi siis yhtä mieltä.

Miehen näkökulmasta naisten mittava varallisuus ei tuo pöydälle yhtään mitään. Kukaan mies ei haaveile siitä, että tulisipa rikas nainen, joka elättäisi minua.

Vierailija
359/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät asian väärin.

2) Naisen tulotaso ja varallisuusovat miehelle rationaalinen kriteeri. Ne eivät tee naisesta viehättävämpää. Miehen tapauksessa ne ovat halo-efekti, joka saa miehen vaikuttamaan mi

Eli suomeksi sanottuna naisen mielenkiinto miestä kohtaan lisääntyy, jos tämä on rikas? Olemme asiasta loppujen lopuksi siis yhtä mieltä.

Miehen näkökulmasta naisten mittava varallisuus ei tuo pöydälle yhtään mitään. Kukaan mies ei haaveile siitä, että tulisipa rikas nainen, joka elättäisi minua.

Katselet maailmaa ihmeellisestä kuplasta, jossa miehet sitä ja naiset tätä. Yleensä ihmiset haluavat kumppanin jolla on suht sama elintaso ja elämäntyyli. Lisäksi on sekä miehiä että naisia, jotka haluavat hyötyä toisen omaisuudesta, ja alkavat suhteeseen sen perusteella. Nämä ihmiset ovat kuitenkin marginaalia molemmissa sukupuolissa.

Melko pienituloisena naisena olen etsinyt pienituloisen miehen, jonka kanssa olemme tottuneet samantyyppiseen elämään. Tuttavapiirissäni on lukuisia miehiä jotka etsivät hyvätuloista naista, koska ovat itsekin suht hyvätuloisia ja haaveilevat että yhdessä voi ostaa sitä tai tätä. Tämä on minusta täysin ok. Yleisesti ottaen kuitenkaan se, ettei naisen varallisuus merkitsisi miehille mitään, ei ole totta. Rikkaat ja kuuluisat naiset saavat nuoria komeita miehiä ihan siinä kuin rikkaat miehetkin itseään nuorempia ja kauniita naisia.

-eri

Vierailija
360/396 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin mies ottaa tai ottaisi naisen joka voisi elättää. Omanikin haaveilee siitä päivittäin. Karitalla ei kuitenkaan taida olla ihan niin isoja tuloja. Varsinkaan vuodesta toiseen.