Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet tällaisesta "rehellisyydestä"?

Vierailija
13.09.2025 |

Jos mieheltä kysyy että onko kaikki hyvin ja hän sanoo että on, koska ei halua jakaa ongelmia toisen riesaksi esim. parisuhteessa. Ja tällainen siis ihan toimintatapana yleisesti, ei mikään yksittäinen juttu. Musta toi tuntuu epärehellisyydeltä vaikka taustalla onkin kaunis ajatus. Mielipiteitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Ehkei luota kaikessa. Mitä siihen ongelmaan on sitten aiemmin sanottu.

Vierailija
2/5 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tuollainen pelle kumppanina. Se vei omat asiansa ihan solmuun muttei kertonut ikinä mitä teki ja koko homma tuli mulle yllärinä. Kusipää kusi siis minunkin asioitani siinä samassa. Jätin sen. Oksettava itsekäs paska. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh jonkun kanssa se asioistaan todennäköisesti kuitenkin puhuu eli kysymys kuuluu, kenen kanssa?

Minä laittaisin luiskaan. Elämänkumppanin kanssa jaetaan ilot ja surut eikä yksin päätetä mitä toinen saa tietää ja mitä pidetään salassa. Kun ne asiat kuitenkin vaikuttaa myös siihen toiseen vaikkei se tietäisi mistä on kyse.

Eli kyllä, onhan se jonkinlaista epärehellisyyttä ja itsekkyyttä. S n lisäksi että on ihan perusteltua kysyä miten tosissaan siinä parisuhteessa oikeasti ollaan.

Vierailija
4/5 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus tuollainen pelle kumppanina. Se vei omat asiansa ihan solmuun muttei kertonut ikinä mitä teki ja koko homma tuli mulle yllärinä. Kusipää kusi siis minunkin asioitani siinä samassa. Jätin sen. Oksettava itsekäs paska. 

Tää tyyppi ei oo itsekäs laisinkaan. Mutta tollainen toimintatapa kuulostaisi loukkauksesta ja epäluottamukselta ja ennen kaikkea hölmöltä. Kiva ja sydämellinen tyyppi muuten. 

-ap

Vierailija
5/5 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi ei oo itsekäs laisinkaan. Mutta tollainen toimintatapa kuulostaisi loukkauksesta ja epäluottamukselta ja ennen kaikkea hölmöltä. Kiva ja sydämellinen tyyppi muuten. 

-ap

Ehkä hän ei luota sinuun? Joissakin suhteissa sitä alkaa loppua kohti rajaamaan sitä, mitä kertoo omasta elämästään. Helppoa, jos asutaan eri osoitteissa. Yleensä johtuu siitä, ettei luota toiseen tai tulee tunne, ettei toista kiinnosta.