Päädyin naapurin fruittarimiesten bileisiin ja sammuin räkäkännissä. Sitten havahduin sängyllä ja tunsin suussani ja ahterissani täytettä ja
meni muutamat sekunnit, kun tajusin että minua heteromiestä tuplapannaan noitten kahden håmppelin toimesta. Mulla oli siis kyrbölä suussa ja toinen ahterissa. Kai tuosta olisi pitänyt mennä jonkinlaiseen shokkiin, mutta itse asiassa seksuaalínen mielihyvä vain voimistui, ja sanoin että nussíkaa mua kunnolla kun kerran nussítte...
Olen siis sataprosenttisesti hetero, ja juuri sen takia olin jotenkin tilanteesta hämmentynyt koska håmåmiesten kovat kyrbölät reissäni tuntuivat niin mahtavilta ja ihanilta. Lopuksi kundit laukesivat molemmat melkeinpä yhtäaikaisesti ja heittivätpä vielä yläfemmat keskenään.
Oli raukea olo mutta myös jollain tapaa häpesin, vaikka se tuntui tavallaan "hyvältä häpeältä". Lopuksi sanoin heille, vaihdetaanko numerot niin voitaisiin pitää lisää kimppakivaa joskus toiste, mihin tietysti suostuivat.
Eli näin olen mennyt h u o raamaan mun reikiä ja pyytänyt lisää... Erittäin hämmentävää koska olen kuitenkin täysin hetero, kuten jo mainitsin muutamaan otteeseen...
Onko muita heteromiehiä, jotka ottanu kyrbölää sisään ja nauttineet siitä aivan suunnattomasti?
t. Sampsa
Kommentit (7)
Et huorranut vaan ihan ilmaiseksi annoit, senkin ilmaishínttarí
Sellainen fantasia siellä. Ei sinua kukaan pannut. Se on mahdollista, että ne håmåmiehet olisivat halunneet sinun panevan heitä. 90% håmåista haluaa, että heitä pannaan.
Mulle kävi muutama vuosi sitten vähän samanlailla. Menin yhden puolitutun mökille korjaamaan traktoria ja menikin niin myöhään että otettiin kaljaa ja jäin sinne yöksi. Yöllä tokkurassa heräsin kun kaveri hieroi kaluaan vakoani vasten. Ei onneksi kuiviltaan yrittänyt tulla mutta otin kullista kiinni ja lopulta päätin imeä sitä.
Et ole hetero. Mahdollisesti bi, mutta et lähelläkään täysheteroutta.