Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen kanssa olet käynyt elämäsi parhaat keskustelut?

Vierailija
13.09.2025 |

Otsikossa kysymys. Eli kenen ihmisen kanssa olet käynyt parhaat keskustelut elämässäsi? Ystävän, puolison, jonkun muun sukulaisen? Voi olla myös yksi erityisen hyvä keskustelu jonkun kanssa.

Ja mikä niistä keskusteluista teki parhaita? Syvällisyys, toisen hyvä ymmärtäminen tms.?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleni kanssa. 

Minä kun tulen Mieleen, siinä ei sanoja tarvita.

M44

Vierailija
22/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kanssa se vain onnistuu. Siinä on sopiva mätsi yhteensopivaa kemiaa, aitoa innostusta ja kiinnostusta siitä, mitä toinen ajattelee, kykyä reflektoida ja prosessoida kummankin näkemystä. Siinä ei ole kiire minnekään ja siinä ei yritetä toppuutella toisen ajatuksia tai muuttaa niitä erilaisiksi. Siinä osataan kuunnella ja siinä osataan vastata siihen, mistä puhutaan. Siinä otetaan toinen vilpittömästi vastaan ja siinä on samankaltaista sopivassa hetkessä älykästä huumoria. Se antaa euforisen täyttymyksen tunteen. Tunteen, että vihdoin joku kuuntelee ja ymmärtää ja se tekee sen, että kaikki murheet ja ahdistukset, joita sulla ehkä onkin, ne pienenee hetkeksi. Koska sait jakaa ne. Ai että. God bless good talks. 

Tällaista odotan edelleen. Eli vastaus kysymykseen en (vielä) kenenkään kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani.

Vierailija
24/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn.

Vierailija
25/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs lyhytaikainen naispuolinen työkaveri. Nopeat aivot ja mikään aihe ei tuntunut oudolta. 

Ehkä se olin minä. Mutta emmehän me ole tarvinneet edes sanoja. Luen ajatuksesi. 

Vierailija
26/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkin. Parhaat keskustelut ovat olleet neurokirjon ihmisten kanssa. ADHD:t parhaita.

Vierailija
27/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden toimittajamiehen kanssa, johon olin ihastunut. 

Vierailija
28/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firman pikkujouluissa oli ruokalajina hodareita ja tacoja sellaisesta hodarikojusta, jota piti 20v tyttö.

Hän sanoi päässeensä lääkikseen ihan tosta noin vaan, ekalla kerralla kuulema "vitsillä" kokeili ja haki.

Siis jumankauta hän puhui mulle fysikaalisista mallinnuksista ja BI tasoista, en tiennyt yhtään mistä oli kyse mutta totesin hänelle että "älykkyys on suunnattoman seksikästä". Noh, onnekseni ilta päättyi siihen että laitoin nakkia hänen sämpylänsä väliin, majoneesin kera.

T. Tavallinen tyhmä insinööri 38v

Miksi alanuolet?

Vierailija
29/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy McCoyn.

Vierailija
30/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatgpt

Vierailija
31/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että parhaat keskustelut ovat vielä edessäpäin. Tähän asti ystävien ja mieheni kanssa. 

Vierailija
32/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenkin. Parhaat keskustelut ovat olleet neurokirjon ihmisten kanssa. ADHD:t parhaita.

En ole koskaan tätä tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun sanot niin totta, ADHD-tyyppien kanssa on parhaat keskustelut! Mistäköhän se voi johtua?

Vierailija
33/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppan 👴🏻

Eli itsesi. Keskustelusi on sitä, että puhut itse ja toisen on pakko kuunnella. Monologi.