Saatan istua kaupan pihassa autossa 10 minuuttia ennen kuin saan mentyä kauppaan
Katson youtubea, kuuntelen jotain musiikkia.
Inhoan käydä kaupassa. Ihmisiä joka puolella. Tukkivat kärryillään käytäviä, estävät pääsyn hyllyille.
Kommentit (33)
Niin mäkin. Tosin siksi, että nautin siitä, että saan olla yksin, rauhassa kenenkään häiritsemättä. Auto on niitä harvoja paikkoja, joissa se on arjessani mahdollista.
Mikä vaikeus sulla tilata sitten kaikki vaikka kotiin tai niin et haet vaan noutopisteestä ? Turha valittaa jos et tee mitään asian eteen..
Jaa itse säntään kauppaan ja tykkään rauhassa kävellä ja katsella. Kauppalista minulla on ja sen mukaan ostan, mutta kauppakäynnit on mukavia hetkiä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vastamelukuulokkeet ja äänikirja auttaa
Ei toimi. Kuulokkeet vain korostaa erillisyyden tunnetta
Sekaan vain! Ne muut voivat miettiä ihan samaa, ja samalla asialla siellä kaikki ovat.
Onneksi on kotiinkuljetus niin ei tarvitse tuollaista sekoilua harrastaa.
Kärryt voi auttaa. Korvatulpatkin ja tummat lasit, huivi, jos katsoo ettei pienemmät jää alle. Ja kauppalappu. Itse tykkään taas käydä nopeasti kaupassa, pitäisi mennä kai nyt, sen jälkeen teen muuta yleensä.
Tiedän tunteen. Kyllä siitä selviää, mutta hirveen kuormittavaa pitemmän päälle olla ihan kunnon stressitilassa ihan vaan arjen askareita hoitaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Kyllä siitä selviää, mutta hirveen kuormittavaa pitemmän päälle olla ihan kunnon stressitilassa ihan vaan arjen askareita hoitaessa.
Pitäiskö sun tehdä tuolle asialle jotain?
Mukavaa, että sinulla on auto.
Minulla ei vuosien syöpähoitojen jälkeen ole varaa sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaikeus sulla tilata sitten kaikki vaikka kotiin tai niin et haet vaan noutopisteestä ? Turha valittaa jos et tee mitään asian eteen..
On nyt sellainen tilanne, että täytyy maksaa käteisellä. Ja on siihen muitakin syitä: Wolt on boikotissa, en tahdo aina suunnitella etukäteen jokaista asiaa, en ole niin laiska, en tahdo maksaa extraa kuljetuksesta ja tahdon itse valita, jotta saan tuoreet vihannekset, leivät, kananmunat ja maitotuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Kärryt voi auttaa. Korvatulpatkin ja tummat lasit, huivi, jos katsoo ettei pienemmät jää alle. Ja kauppalappu. Itse tykkään taas käydä nopeasti kaupassa, pitäisi mennä kai nyt, sen jälkeen teen muuta yleensä.
Vanhemmat saisivat opettaa lapsilleen, että pysyvät poissa muiden tieltä.
Sinäkö se kävelit kirpputorin käytävällä ja katsoit videota kännykästä?
Lähteekö ne pois sieltä kaupasta sillä välin kun oottelet?