Kuinkahan paljon tällainen ystävä puhuu mustakin selän takana?
Puhuu muista ystävistään negatiivisesti minulle. Paljonkohan puhuu sitten musta? En haluaisi, että musta puhuttaisiin tollee.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tällainen ystävä. Hän aina puhui pahaa mulle hänen toisesta ystävästään.
Minä jouduin tuollaisen kohteeksi harrastuksessa 80-luvulla.
- nyt tajuan sen tyypin olleen sairas. Ne tekonsa ja puheensa eivät silti olleet hyväksyttäviä. Eivätkä edelleenkään
Ihnisenä nuo toisten ihmisten panettelijat ovat rumia. Ihmisyyden rumuuden ilmentymiä.
Heillä on joku eroahdistus. Jos ei tapaa niin alkaa puhua pahaa. Jos ei lähde tiettyyn ravintolaan tiettynä päivånä tiettyyn kellonaikaan niin kännykkään tulee vähintään sen parikytä tekstaria, joissa haukutaan kuinka pska olet ja kuinka luulet itsestäsi liikoja ja sinusta ei tule koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tällainen ystävä. Hän aina puhui pahaa mulle hänen toisesta ystävästään.
Minä jouduin tuollaisen kohteeksi harrastuksessa 80-luvulla.
- nyt tajuan sen tyypin olleen sairas. Ne tekonsa ja puheensa eivät silti olleet hyväksyttäviä. Eivätkä edelleenkään
Ihnisenä nuo toisten ihmisten panettelijat ovat rumia. Ihmisyyden rumuuden ilmentymiä.
Joo, mulla on kans tämmöinen. Tajuan nyt, että hän on todellakin sairas.
Jos hän puhuu muista ystävistään pahaa sinulle, on todennäköistä, että hän puhuu sitä myös sinusta muille. Vaikka näin ei olisikaan, niin en silti olisi ystävä kenenkään sellaisen kanssa, joka jauhaa jatkuvasti negatiivisia asioita muista ihmisistä. Ensinnäkin se on uuvuttavaa ja voimia vievää joutua jatkuvasti kuuntelemaan toisten haukkumista. Toiseksi se kertoo jotain ystävästäsi, jos hän viettää vapaaehtoisesti aikaa sellaisten ihmisten kanssa joista kumminkin puhuu pahaa selän takana.
Minulla samanlainen puolituttu, ei ystävä. Puhuu monista pahaa. Jopa henkilöistä, jotka menevät ohi.
Olen sinkku. Pari naisystävääni ovat naimisissa, miksi he kertovat aina puolisoidensa sairauksista mi ulle. Ärsyttää, ei kiinnosta. Miltä miehestä tuntuu, että vaimo kertoo kavereilleen miehen yksityisasiat.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu sinustakin. Mulla on tällainen työkaveri, joka haukkuu kaikkia ja juoruaa muiden asiat, ja tiedän että hän puhuu myös mun asiat eteenpäin.
Minulla myös. Esittää herttaista kaikkien kaveria. Samaa mieltä aina sen kanssa jonka kanssa keskustelee. Jos joku on yleisesti epäsuosiossa myös hän inhoaa tätä ihmistä vaikka ei olisi edes mitään syytä. Joku jo sanoikin mikä pätee myös tässä eli ihan hauskaa seuraa hän töissä on kunhan muistaa vähän varoa mitä hänelle kertoo.
Puhuu sinustakin. Mulla on tällainen työkaveri, joka haukkuu kaikkia ja juoruaa muiden asiat, ja tiedän että hän puhuu myös mun asiat eteenpäin.