Kävin pyykkituvassa pesemässä pyykkiä ja laitoin seuraavalle koneeseen jo valmiiksi ihanan tuoksuista huuhteluainetta
Huuhteluainelokeroon laitoin valmiiksi. Siinä on kyllä tosi vahva ja ihana tuoksu. Laventelin tuoksuista laitoin. Toivottavasti seuraava pyykinpesijä osaa arvostaa tätä.
Kommentit (67)
Oletko ap vähän rajaton persoona.
Kun tulet seuraavan kerran pesuutupaan, niin koneessa odottavat sinua jo erittäin likaiset työvaatteeni. Koita nyt saada niihin sitä ihanaa laventelin tuoksua viemärin tuoksun tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo. Et tiedä mitä allergioita seuraavalla pyykinpesijällä saattaa olla. Ne "ihanan tuoksuiset" huuhteluaineet haisevat parin viikon päästä pyykeissä kamalalta.
Hyvä tuoksu tuo laventeli. Kestää vaatteissa pitkään hyvän tuoksuisena. Tuskin siitä mitään allergiaa tulee. Luonnollinen ainehan tuo laventeli on.
Ap
Ei ole. Se on kemiallinen pommi eikä sisällä laventelikasvia yhtään. Huuhteluaineet eivät ole luonnontuotteita vaan 100% kemiaa.
Mitä väliä. Silti ovat niin ihanan tuoksuisia.
Ap
Voi kun maailmassa olisi enemmän ap:n kaltaisia ihmisiä. Arvostan.
Miten joku voi olla niin va jakki että uskoo tuon ja viitsii kiukkuists viestiä laittaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin va jakki että uskoo tuon ja viitsii kiukkuists viestiä laittaa 😂
Palstalla on paljon vihaisia naisia.
Mä suihkuttelen naapureidenkin kuivumassa oleviin pyykkeihin mun ihanan tuoksuista hajuvettä, että saavat hekin nauttia luxus tuoksusta 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon vihaisia naisia.
Ja saatanan tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Mä suihkuttelen naapureidenkin kuivumassa oleviin pyykkeihin mun ihanan tuoksuista hajuvettä, että saavat hekin nauttia luxus tuoksusta 😇
Ihana oot.😍
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kiltti 😍
No minä ainakin ottaisin sen lokerikon irti ja huuhtelisin sen vedellä ennen kuin laitan oman pesuaineen (ilman huuhteluainetta) ja pesen omat pyykkini.
Ja ajattelisin, että maailma on törppöjä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti ajateltu.
Hajuterroristi röyhkeyttä tuo on. Toivottavasti seuraava käyttäjä huomaa.
Mä ruiskuttelen jotain muuta mun naapureiden pyykkeihin.. erityisesti naisten pikkareihin 🤤🤤🤜🏻💦
Mies 46
Hyi ja yäkk!
Käytän kyllä (kalliitakin) parfyymeitä, mutta jokin laventelisötkötys huuhteluaineena...itse ostan hajuttomia pesu- ja huuhtleluaineita.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin ottaisin sen lokerikon irti ja huuhtelisin sen vedellä ennen kuin laitan oman pesuaineen (ilman huuhteluainetta) ja pesen omat pyykkini.
Ja ajattelisin, että maailma on törppöjä täynnä.
Oletpa hurja matami 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kiltti 😍
Miestenkin vaatteisiin naisten tuoksua?
Mina haistelen naisien alushuosuja paljon pyykkituvassa
Ahmed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kiltti 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kiltti 😍
Alapään tuoksua hinkkaan niihin.