Nainen, miten isket miehen? Mitä sanot tai teet?
Jos lähden illalla baariin, miten minun kannattaa toimia?
N26
Kommentit (23)
Sanon, että katsopa tuota upeaa naista tuolla, ja sitten saan hänet kimpustani ja viettää illan rauhassa 😌
Ei kannata baarista iskeä miehiä, siellä on suurin osa niistä, joiden kanssa ei kannata seurustella, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
ei naisten tarvitse miehiä iskeä
Ja silti ne niin tekevät. Olet täysin vieraantunut elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ainakin täytyy ellen halua olla yksin. Miehet eivät oma-aloitteisesti lähesty mua koskaan.
T. Sinkkunainen
Mun pokaukset ei ole ikinä tuottanut tulosta, en neuvo 😂
Jos tavoitteena on vaan seksikaveri niin suora puhe toiminee. Mutta älä loukkaannu jos ei heru, siirry seuraavaan.
Vierailija kirjoitti: Ei kannata baarista iskeä miehiä, siellä on suurin osa niistä, joiden kanssa ei kannata seurustella, koskaan.
Oletko itsekin siis sellainen, jos menet baariin?
Vierailija kirjoitti: Ei kannata baarista iskeä miehiä, siellä on suurin osa niistä, joiden kanssa ei kannata seurustella, koskaan.
Tinder on vastaus. Sieltähän löytyy laatukamaa.
No en siis mene baariin. Minne kannattaisi mennä tänä iltana ja mitä tehdä? Ap
Ei tarvitse sanoa mitään, pelkkä oikeanlainen katse riittää.
Kuuntele sedän neuvo ja ota siitä vaarin. Naisen tulee kaupassa, parkkipaikalla, kirjastossa tms tukkia miehen kulkutie. Sitten hyväksyä että ensimmäinen kommentti näin paikoilleen pussitetulta mieheltä on "Mitä helvettiä...?". Seuraava puheenvuoro on naisella täräyttää päin naamaa: "Olen seurannut sinua, lähde nyt kanssani kahville". Tämä on nimittäin toiminut kaupan parkkihallissa. M58
Laita päälle punaista, luo katsekontakti, hymyile. Sitten odottelet. Älä ole liimaantuneena kavereihin koko ajan vaan anna mahdollisuus lähestyä.
Tuus ny nii nairaan ja tehrään lapsia
Miehille ei tarvitse kuin hymyillä niin he luulevat että olet kiinnostunut ja yrittävät iskeä sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele sedän neuvo ja ota siitä vaarin. Naisen tulee kaupassa, parkkipaikalla, kirjastossa tms tukkia miehen kulkutie. Sitten hyväksyä että ensimmäinen kommentti näin paikoilleen pussitetulta mieheltä on "Mitä helvettiä...?". Seuraava puheenvuoro on naisella täräyttää päin naamaa: "Olen seurannut sinua, lähde nyt kanssani kahville". Tämä on nimittäin toiminut kaupan parkkihallissa. M58
Kumpi maksaa kahvin tällaisessa tapauksessa? Entä jos mies on ostanut pakasteita, miten ne säilyvät kahvilassakäynnin aikana?
En sano enkä tee mitään. Katson pidempään ja hymyilen.
Vierailija kirjoitti:
Tartu mikkiin.
Mikä biisi ois hyvä?