11v lapseni joi energiajuoman salaa! Soitanko myrkytyskeskukseen?
Kommentit (33)
Minä join alle kouluikäisenä mummolassa niin aamu-, päivä- kuin iltakahvit ja kuitenkin olen hengissä ja opiskelin akateemisen loppututkinnon.
Että semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitapa niin nauravat sinut maanrakoon
Et ilmeisesti tiedä mitä myrkkyä energiajuomat ovat! Niiden kanssa ei leikitä
Olet harvinaisen tyhmä tapaus. Mikäli ne olisivat "myrkkyä", niin siihen kuolisi. En ole vielä nähnyt kenenkään kuolevan tuohon. Duunikaverin olisi pitänyt kuolla moneen kertaan, kun joi päivässä 2-3 tölkkiä.
Nuo ovat lapsille pahempaa kuin huumeet tai alkoholi. Valtava kofeiinimäärä aiheuttaa samantien sydämmen pysäyksen
Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus laivamatkalla Tallinnan kateltua, kun ehkä 13-vuot
Redbullia ei myydä 0,33 tölkissä
Vierailija kirjoitti:
Minä join alle kouluikäisenä mummolassa niin aamu-, päivä- kuin iltakahvit ja kuitenkin olen hengissä ja opiskelin akateemisen loppututkinnon.
Että semmoista.
Kahvi on terveellistä luonnontuotetta toisinkuin energiajuomat t.pauligin maksama tutkimus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinaisen tyhmä tapaus. Mikäli ne olisivat "myrkkyä", niin siihen kuolisi. En ole vielä nähnyt kenenkään kuolevan tuohon. Duunikaverin olisi pitänyt kuolla moneen kertaan, kun joi päivässä 2-3 tölkkiä.
Nuo ovat lapsille pahempaa kuin huumeet tai alkoholi. Valtava kofeiinimäärä aiheuttaa samantien sydämmen pysäyksen
Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus
Laivalla myydään, tai ainakin useampi vuosi sitten myytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmoista.
Kahvi on terveellistä luonnontuotetta toisinkuin energiajuomat t.pauligin maksama tutkimus
Niin sanottiin ylen uutisissakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus laivamatkalla Tallinnan kateltua, kun ehkä 13-vuot
Eli 1.5 kuppia 2dl kahvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus
Anteeksi 0,355 onkin tarkka mitta. Niitä on tiedoksesi eri kokoisia myynnissä.
Mä juon 5-6 tölkkiä batterya joka päivä. Hengissä olen ja töitä teen tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon 5-6 tölkkiä batterya joka päivä. Hengissä olen ja töitä teen tehokkaasti.
Itsekin juon juon 6-7 ja olen juon kunnossa joka päivä juon 6-7 olen kunnossa juon joka päivä 6-7 olen kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Niissä on paljon makeutusaineita.
https://www.stara.fi/2025/09/10/nyt-se-on-varmaa-makeutusaineet-vanhent…
Nyt se on varmaa: Makeutusaineet vanhentavat aivoja ennenaikaisesti
Hänestä tulee ylioppilas 13 vuotiaana ja maisteri 14 vuotiaana👨🎓👩🎓
Ei sun teini mitään myrkkyä ole juonut eikä kuole energiajuomaan. Enintään pärisee ja sinkoilee ympäriinsä kuin duraselpupu.
Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus laivamatkalla Tallinnan kateltua, kun ehkä 13-vuotias poika joi 3 tlk Red Bullia HKI-Tallinna välillä. 0,33:n tölkkejä, mutta joi lyhyessä ajassa sen määrän mitä saisi juoda 24 tunnissa.