Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v lapseni joi energiajuoman salaa! Soitanko myrkytyskeskukseen?

Vierailija
13.09.2025 |

Lapsi oli kaveriltaan saanut tuota myrkkyä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitapa niin nauravat sinut maanrakoon

Et ilmeisesti tiedä mitä myrkkyä energiajuomat ovat! Niiden kanssa ei leikitä

Olet harvinaisen tyhmä tapaus. Mikäli ne olisivat "myrkkyä", niin siihen kuolisi. En ole vielä nähnyt kenenkään kuolevan tuohon. Duunikaverin olisi pitänyt kuolla moneen kertaan, kun joi päivässä 2-3 tölkkiä.

Nuo ovat lapsille pahempaa kuin huumeet tai alkoholi. Valtava kofeiinimäärä aiheuttaa samantien sydämmen pysäyksen

Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus laivamatkalla Tallinnan kateltua, kun ehkä 13-vuotias poika joi 3 tlk Red Bullia HKI-Tallinna välillä. 0,33:n tölkkejä, mutta joi lyhyessä ajassa sen määrän mitä saisi juoda 24 tunnissa.

Vierailija
22/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join alle kouluikäisenä  mummolassa niin aamu-, päivä- kuin iltakahvit ja kuitenkin olen hengissä ja opiskelin akateemisen loppututkinnon.

Että semmoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen tyhmä tapaus. Mikäli ne olisivat "myrkkyä", niin siihen kuolisi. En ole vielä nähnyt kenenkään kuolevan tuohon. Duunikaverin olisi pitänyt kuolla moneen kertaan, kun joi päivässä 2-3 tölkkiä.

Nuo ovat lapsille pahempaa kuin huumeet tai alkoholi. Valtava kofeiinimäärä aiheuttaa samantien sydämmen pysäyksen

Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus laivamatkalla Tallinnan kateltua, kun ehkä 13-vuot

Redbullia ei myydä 0,33 tölkissä

Vierailija
24/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä join alle kouluikäisenä  mummolassa niin aamu-, päivä- kuin iltakahvit ja kuitenkin olen hengissä ja opiskelin akateemisen loppututkinnon.

Että semmoista.

Kahvi on terveellistä luonnontuotetta toisinkuin energiajuomat t.pauligin maksama tutkimus

Vierailija
25/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus

Laivalla myydään, tai ainakin useampi vuosi sitten myytiin.

Vierailija
26/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että semmoista.

Kahvi on terveellistä luonnontuotetta toisinkuin energiajuomat t.pauligin maksama tutkimus

Niin sanottiin ylen uutisissakin

Vierailija
27/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus laivamatkalla Tallinnan kateltua, kun ehkä 13-vuot

Eli 1.5 kuppia 2dl kahvi

Vierailija
28/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö

Vierailija
29/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta. Koita keksiä vielä hauskempia valheita. Melkein joka päivä tulee nähtyä 11-13 -vuotiaita juomassa energiajuomaa. Eivät näytä kovin kuolleilta.Tuli joskus

Anteeksi 0,355 onkin tarkka mitta. Niitä on tiedoksesi eri kokoisia myynnissä. 

Vierailija
30/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon 5-6 tölkkiä batterya joka päivä. Hengissä olen ja töitä teen tehokkaasti. 

Vierailija
31/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon 5-6 tölkkiä batterya joka päivä. Hengissä olen ja töitä teen tehokkaasti. 

Itsekin juon juon 6-7 ja olen juon kunnossa joka päivä juon 6-7 olen kunnossa juon joka päivä 6-7 olen kunnossa

Vierailija
32/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on paljon makeutusaineita.

https://www.stara.fi/2025/09/10/nyt-se-on-varmaa-makeutusaineet-vanhent…

Nyt se on varmaa: Makeutusaineet vanhentavat aivoja ennenaikaisesti

Hänestä tulee ylioppilas 13 vuotiaana ja maisteri 14 vuotiaana👨🎓👩🎓

Vierailija
33/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun teini mitään myrkkyä ole juonut eikä kuole energiajuomaan. Enintään pärisee ja sinkoilee ympäriinsä kuin duraselpupu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi