Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vauvan sinkkuäiti deittailla?

Vierailija
13.09.2025 |

Mies petti ja jätti, kun olin raskaana. Siitä lähtien olen pärjäillyt yksin, lapsen isä viettää pari kertaa kuussa aikaa lapsensa kanssa. 

Vauva täyttää pian 6kk ja tuntuu siltä, että haluaisin jotain kevyttä deittailua, kun lapsi on isänsä kanssa. Kaipaan hirveästi läheisyyttä ja seuraa, mutta mitään vakavaa en toivo. En etsi lapselleni isää. Hänellä sellainen on jo, vaikkei ehkä mikään valioyksilö.

Tiedän, että moni tuomitsee tällaisen. Pitäisi keskittyä vauvaan. Minä keskityn vauvaan, lähes 100% ajastani ja annan hänelle kaikkeni. Hän on minulle kaikista rakkain ja tärkein. Mutta silti minullakin on aikuisten tarpeita ja koen epäreiluna tämän asetelman, että minut hylättiin paitsi tulevana äitinä, myös naisena ja puolisona juuri siinä elämänvaiheessa, kun olin haavoittuvimmillani.

Mitä sanotte, saako vauvan äiti deittailla? Onko se moraalitonta? Haluaako kukaan edes kevyttä tapailua pienen lapsen äidin kanssa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä että keskityt vauvaan vähän liikaakin jos tosissasi pyydät lupaa deittailuun.

Eri asia JAKSAAKO pienen vauvan äiti deittailla

Vierailija
22/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sut on jo merkattu joten pysy pois markkinoilta ja keksity vauvaan ja omaan hyvinvointiisi. t. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoiselta kuulostaa.

Joo. Nämä aikuisen tarpeet ovat täysin keinotekoisia. Itse olen ollut täysin selibaatissa yli kaksi vuotta eikä tee edes tiukkaa. Uskon, että sama onnistuu muitakin. 

Vierailija
24/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sut on jo merkattu joten pysy pois markkinoilta ja keksity vauvaan ja omaan hyvinvointiisi. t. Mies

Juuri näin. Naisten moraali tässä ketjussa on kyllä huolestuttavalla tolalla... 

Vierailija
25/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin baarista naisen matkaan ja naisen kämpällä vauvan sänky. Liukenin aika ripeästi takaisin baariin.

Naisen lapsi oli myös baarissa tapaamansa miehen lapsi.

Vierailija
26/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat.

Jos sulla on epäilyksiä niin mieti:

et tietenkään voi olla kenenkään kanssa kun lapsi aloittaa tarhassa, hän tarvitsee äidin huomion,

et tietenkään voi olla kenenkään kanssa kun lapsi aloittaa koulun, hän tarvitsee äidin huomion

et tietenkään voi olla kenenkään kanssa kun lapsi on esiteini-iässä, hän tarvitsee äidin huomion

jne,jne...

Vierailija
27/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sinkkuäiti ei saisi hakea seuraa niinkuin kuka tahansa sinkku. Sosiaaliset ja seksuaaliset tarpeensa on  kaikilla. 

En oikeasti tiedä onko se lapselle vahingollista vai onko se vain jostain syystä yleisesti tuomittua että miehet menee ja tulee. Mutta varmastikaan lapselle ei ole hyväksi se että äiti on yksinäinen. VArmasti äiti jaksaa paremmin jos on jotain pientä flirttiä ja pääsee välillä deitille, ja ihan vaan se läheisyyskin on hyvä, oli se sitten satunnainen kumppani tai joku luotettava "kaveri" jonka kanssa pääsee välillä purkamaan paineita.  

Aina löytyy syyllistäjiä ja paremmin tietäviä, ota itse vastuuta ja kulje omaa tietäsi äitinä. 

Vierailija
28/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tulla sinua deittaamaan kotiin vaikka päiväuniaikaan tai illalla. Ei haittaisi vauva ja voitaisiin deitata ihan hänen ehdoillaan.

Vierailija
29/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi sinkkuäiti ei saisi hakea seuraa niinkuin kuka tahansa sinkku. Sosiaaliset ja seksuaaliset tarpeensa on  kaikilla. 

En oikeasti tiedä onko se lapselle vahingollista vai onko se vain jostain syystä yleisesti tuomittua että miehet menee ja tulee. Mutta varmastikaan lapselle ei ole hyväksi se että äiti on yksinäinen. VArmasti äiti jaksaa paremmin jos on jotain pientä flirttiä ja pääsee välillä deitille, ja ihan vaan se läheisyyskin on hyvä, oli se sitten satunnainen kumppani tai joku luotettava "kaveri" jonka kanssa pääsee välillä purkamaan paineita.  

Aina löytyy syyllistäjiä ja paremmin tietäviä, ota itse vastuuta ja kulje omaa tietäsi äitinä. 

Purkamaan paineita? Just joo... En kyllä ajattelisi ensimmäisenä tuollaisia, jos olisin pienen vauvan yksinhuoltajaisä. 

Vierailija
30/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nämä aikuisen tarpeet ovat täysin keinotekoisia. Itse olen ollut täysin selibaatissa yli kaksi vuotta eikä tee edes tiukkaa. Uskon, että sama onnistuu muitakin. 

Ja miksiköhän pitäisi olla selibaatissa, jos ei halua olla selibaatissa?

Vierailija
31/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voi kysyä, miksi noita kevytsuhteita pitäisi harrastaa? Väitätkö, että ne ovat jokin biologinen tarve? 

Vierailija
32/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla AP on energiaa deittailuun niin anna mennä! Kivaa flirttiä ja piristystä

Vierailija
33/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voi kysyä, miksi noita kevytsuhteita pitäisi harrastaa? Väitätkö, että ne ovat jokin biologinen tarve? 

En väitä. En ole elämässäni harrastanut kertaakaan minkäänlaista kevytsuhdetta. En ymmärrä miksi joku muu ei saisi niitä harrastaa.

Vierailija
34/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä. En ole elämässäni harrastanut kertaakaan minkäänlaista kevytsuhdetta. En ymmärrä miksi joku muu ei saisi niitä harrastaa.

Minä väitän, että ne eivät tuo mitään lisäarvoa kenenkään elämään ja niistä on lähinnä potentiaalista haittaa varsinkin silloin, kun kuvioissa on lapsia. 

Vierailija
35/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutittaa sieltä, mistä ei voi sormin raapia, niin tottakai.

Vierailija
36/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin läksin naisen matkaan baarista ja aamulla mies toi naisen lapsen takaisin. Oli aikas nolo tilanne. Nainen olisi voinut kertoa lapsestaan, niin en olisi lähtenyt.

Vierailija
37/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aamulla naisen isä toi pienen lapsen takaisin äidille ja lapsi säntäsi makkariin huutaen isii isii. Naiset voisivat kertoa, että ovat lapsellisia.

Vierailija
38/43 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä väitän, että ne eivät tuo mitään lisäarvoa kenenkään elämään ja niistä on lähinnä potentiaalista haittaa varsinkin silloin, kun kuvioissa on lapsia. 

Minä väitän että se ei ole sinun asiasi. Väitän jopa että lapsille asialla ei ole minkään maailman väliä, vakavilla suhteilla sen sijaan voi ollakin

Vierailija
39/43 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, kunhan muistaa antaa kakkosta ja huulihölkkää.

Vierailija
40/43 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa! Olet muutakin kuin äiti. Toivottavasti sinua lykästää 😊.

M52