Saako vauvan sinkkuäiti deittailla?
Mies petti ja jätti, kun olin raskaana. Siitä lähtien olen pärjäillyt yksin, lapsen isä viettää pari kertaa kuussa aikaa lapsensa kanssa.
Vauva täyttää pian 6kk ja tuntuu siltä, että haluaisin jotain kevyttä deittailua, kun lapsi on isänsä kanssa. Kaipaan hirveästi läheisyyttä ja seuraa, mutta mitään vakavaa en toivo. En etsi lapselleni isää. Hänellä sellainen on jo, vaikkei ehkä mikään valioyksilö.
Tiedän, että moni tuomitsee tällaisen. Pitäisi keskittyä vauvaan. Minä keskityn vauvaan, lähes 100% ajastani ja annan hänelle kaikkeni. Hän on minulle kaikista rakkain ja tärkein. Mutta silti minullakin on aikuisten tarpeita ja koen epäreiluna tämän asetelman, että minut hylättiin paitsi tulevana äitinä, myös naisena ja puolisona juuri siinä elämänvaiheessa, kun olin haavoittuvimmillani.
Mitä sanotte, saako vauvan äiti deittailla? Onko se moraalitonta? Haluaako kukaan edes kevyttä tapailua pienen lapsen äidin kanssa?
Kommentit (43)
Tottakai saat deittailla. Pillerit tai kierukka vain vireeseen ja menoksi. Jos haluat olla varma sp-taudittomuudesta, niin kumi. Pääasia, että saat läheisyyttä ja seksiä. Puolivuotiaan voit luottaa jo muillekin hoitoon. Muista, että voit olla hyvä äiti vain, jos lataudut itse välillä.
Onko sinkkuäidit sitten jotenkin rauhoitettuja vai miksei muka saisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanotte, saako vauvan äiti deittailla? Onko se moraalitonta? Haluaako kukaan edes kevyttä tapailua pienen lapsen äidin kanssa?
Kyllä.
Ei.
Kyllä jos pääsee makuuhuoneeseen saakka.
t. Mies
Lähdin baarista naisen matkaan ja naisen kämpällä vauvan sänky. Liukenin aika ripeästi takaisin baariin.
Ehkä pitäisi silti tiedostaa, että kun deittailee että osa ukoista voi olla rikollisia jopa pe.dofiilejä. Tai alistajia, huutajia, juojia. Jos on lapsi kotona. Ellei ole symppis mies ja normaalihko. Ja että lapsen vuoksi voi erotakin, jos näyttää pahalta, vaikka hakee miehestä turvaa.
Ei oikeen oo vetoa pikkuvauvan äidissä. Toki jos imetät niin joku pervo voi innostua äidinmaidosta 😅
Itse keskittyisin vauvaan ja lapsen tasapainoiseen kasvuun. Etsii sitten myöhemmin jonku järkevän miehen.
Itsehän itsesi tuomitset, Ap! Deittaile menemään. Mitä se on lapselta pois, että etsit itsellesi aikuista seuraa silloin kun lapsi ei ole sinulla? Treffipalvelut on täynnä miehiä, jotka etsivät nimenomaan kevyttä deittiseuraa. Anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeen oo vetoa pikkuvauvan äidissä. Toki jos imetät niin joku pervo voi innostua äidinmaidosta 😅
Maitoa tihkuvat rinnat on kyllä monenkin miehen mieleen. Anna miehen imeä niitä sitten. Auttaa suakin, et tarvii rintapumppua.
Vierailija kirjoitti:
Itse keskittyisin vauvaan ja lapsen tasapainoiseen kasvuun. Etsii sitten myöhemmin jonku järkevän miehen.
Mieluummin näin. Eikä mitään kevyttä deittailua.
No mitä hittoa, älä minulta kysy. En ole elämässäni mikään auktoriteetti. Olet pienen lapsen äiti ja osaat ratkaista tämän kysymyksen itse, joku päivä sinun pitää kasvattaa se lapsesi osaamaan sama.
Tottakai saat, mutta miksi tähän pitää saada lupa vauvapalstalta? Voin luvata että teet mitä tahansa pienen vauvan äitinä, joku kyrpäotsakukkahattu on nyreissään
Vierailija kirjoitti:
Kevyt deittailuhan nimenomaan mahdollistaa tämän ;) Vakava seurustelu on aikaavievämpää
Miksi se olisi moraalitonta? Kun lapsesi on isänsä luona, voi hyvillä mielin tavata muita miehiä. Älä ota tuollaisia paineita!