Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unikoulu, yöimetys, elämä voittaa..!

10.04.2007 |

Moi kaikki! Oon tänne kirjoitellut useasti meidän yövaikeuksista ja vihdoin näyttää elämä voittavan... Unikoulu ja yötissistä vierotus onnistuivat vasta nyt, koska vauva oli vasta nyt siihen itse valmis. Meidän poikaa ei voi pakottaa...

Poika nyt 1v. ja ongelmana ollut koko vuoden tiheät yöimetykset ja heräilyt (½-2h välein). Ilman tissiä aiemmin ollut AIVAN KAAMEE huuto monta tuntia ja unikouluista ei aiemmin MITÄÄN apua. Pantleyn hellävaraista tissinirroitusmenetelmääkin käytetty jo monta kuukautta, eikä siitäkään mitään tulosta. Poika on NIIN sitkeä ja temperamenttinen.

Muutos lähti siitä, että isä oli yön poissa, joten ajattelin, että huutakoon, nyt loppu tunti kaupalla tissin lutkuttaminen. Poika itki ensin kaksi tuntia, mutta vaimeammin kuin aiemmin ja vähitellen siitä väheni. Edelleen kuitenkin heräili läpi yön kahden tunnin välein ja n. klo 5 imetin. Viimeinen kunnon muutos tuli nyt pääsiäisenä, kun olin taas aivan poikki ja isä päätti hoitaa yön 1. kertaa. Meni paremmin kuin minun nukuttamiset!

Ohjeita: Jos itku vain koveni pinniksessä, niin nostettiin rinnan päälle itse selällään maaten ja keinutettiin sekä silitettiin. Siihen rauhottui ja sitten siirto omaan sänkyyn ja silityksen jatkaminen, kunnes itku laantuu.

Viime yönä poika heräsi vain kaksi kertaa ja nukahti nopeasti uudestaan! Jippii! On aivan loistava olo!

Tsemppiä kaikille öiden kanssa painiskeleville! Vauvat onneksi kasvavat, mutta välillä tuo vuoden valvominen tuntui todella pahalta.

t. hukka elämässä kiinni

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä kertoa, että poika alkoi heti syömään kaksi kertaa enemmän kuin aiemmin, kun vähensin yöimetyksen yhteen kertaan. Painoa oli tullut aiemmin vain 100g/kk ja ummetuskin vaivasi. Nyt painoa tullut reilusti ja ummetus on poissa.

Vierailija
2/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä kertoa, että poika alkoi heti syömään kaksi kertaa enemmän kuin aiemmin, kun vähensin yöimetyksen yhteen kertaan. Painoa oli tullut aiemmin vain 100g/2 kk ja ummetuskin vaivasi. Nyt painoa tullut reilusti ja ummetus on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa, kun seurannut sun kamppailuasi unien kanssa!

Eiköhän se nyt tästä ala se pirteämpi elo :)