Olen kuulemma alimman tason mies.
Niin täältä väitetään, olen rupsahtanut, keski ikäinen alemman tason mies. Olen kouluttamaton, velkaa on kertynyt tyhmyydestä 48 tuhatta euroa, rahat menee lyhennyksiin, ei ole rahaa, kohtuu ok palkka, vakityö löytyy, juon paljon alkoholia elämässä käyn baareissa ja kaverini juo alkoholia paljon, olen kuulemma sit alemman tason mies, omasta mielestäni en ole, miksi väitetään siis niin?
Kommentit (59)
En ole alimman tason mies en elämäntapatyötön ja seurustelen vielä.
Alimman tason yleensäkkin on ihminen joka ottaa täällä väitetyt asiat tosissaan. Jos ei uskalla elää oman näköistä elämää, niin mitä hyötyä koko elämästä ja itsemääräämisoikeudesta on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Alimman tason yleensäkkin on ihminen joka ottaa täällä väitetyt asiat tosissaan. Jos ei uskalla elää oman näköistä elämää, niin mitä hyötyä koko elämästä ja itsemääräämisoikeudesta on.
Mä en kyllä ota ja en ole alimman tason mies, en ymmärrä miksi väitetään niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ota ja en ole alimman tason mies, en ymmärrä miksi väitetään niin.
Onko teillä romanssinpoikanen tämän toisen jankuttajan kanssa?🤭 Tunnetteko te jo?
Ainoa plussa jonka näen aloituksessa on vakituinen työ jonka palkkaan olet tyytyväinen, mutta siitäkin saatavat menevät hölmöilyjen kuittaamisen ja olet keski-iässä.
Et sä kyllä tasokas mies ole. Elämäntavat on jäänyt nuoruuden asteelle.
Lopeta juominen ja laita elämämäsi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Et sä kyllä tasokas mies ole. Elämäntavat on jäänyt nuoruuden asteelle.
Lopeta juominen ja laita elämämäsi kuntoon.
No en olekkaan mut en alimman tason mies, no mitä sitten? Olen jo vähentänyt alkoholia. Ja laitan elämäni kuntoon kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa plussa jonka näen aloituksessa on vakituinen työ jonka palkkaan olet tyytyväinen, mutta siitäkin saatavat menevät hölmöilyjen kuittaamisen ja olet keski-iässä.
Niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En valehtele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En valehtele
Mitä seurustelukumppanisi ajattelee tasostasi?
Miksei mies saisi edes kerran juoda alkoholia ja käydä baarissa mitä ihmettä :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En valehtele
En osaa sanoa hän on sivistynyt ja tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En valehtele
En osaa sanoa hän on sivistynyt ja tienaa.
Mielikuvitusnainen, joka tienaa... Ihan kiva juttu! Mäkin hommaan sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten?
Aloittaja ihmettelee miksi häntä pidetään alimman tason miehenä > ainoa plussa hänen listaamissaan asioista on se, että käy vakitöissä.
Suunnilleen sama ihmetellä miksei ole deittipoolin huipulla, kun kuitenkin hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten?
Aloittaja ihmettelee miksi häntä pidetään alimman tason miehenä > ainoa plussa hänen listaamissaan asioista on se, että käy vakitöissä.
Suunnilleen sama ihmetellä miksei ole deittipoolin huipulla, kun kuitenkin hengittää.
niin mitä sitte?
Niin, kysy aloittajalta, että mikä tuossa on epäselvää. :D
Vierailija kirjoitti:
No kerropa omin sanoin, millainen mies olisi tuosta vieläkin alempitasoisempi?
Hakkaan vaimoni ja lapseni kerran päivässä, oppivat siten olemaan. En käy töissä koska sossu maksaa miulle ja perheelle täyden ylöspidon. Noudatan heimokulttuuria ja kostan väärinkäytökset kovimman kautta. Valkolaiset ei miuta määräile.
No tee siitä alemmasta tasosta viihtyisä ja omannäköinen paikka elää. Kaikilla tulisi mun mielestä pyrkiä ennemmin alaspäin kuin ylöspäin. Ylhäällä on pelkkää vihaa ja yksinäisyyttä sekä arvostelua mutta alhaalla on elettyä elämää, kavereita ja hyviä tunteita.
Jotkut vääntävät ja käsittävät tämän tahallaan aivan väärin.