HS: Poliisi ampui ihmisen Espoossa
Kuvittelenko vai onko näitä nyt tapahtunut jotenkin useammin? Kesällähän ammuttiin Kalliossa joku sekopää poliisin toimesta, nyt pari kuukautta myöhemmin tämä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas yhden saastan poistamisesta joukostamme. Poliisi saisi ampua paljon enemmän esimerkiksi narkoja, hulluja, kerjäläisiä, työttömiä ja muita roskaíhmisiä
Toivottavasti joudut itse kerjäläiseksi ja joku haluaa ampua sinut
Ei tulisi mieleenikään vetää huumeita tai käyttäytyä väkivaltaisesti poliiseja kohtaan :)
Oletko myös "täysin rokotettu"
Vierailija kirjoitti:
Peukussa ei tunne kipua. Etälamautin ei vaikuta, ei välttämättä mikään jalkaan ampuminenkaan.
Nämä tulee lisääntymään.
Sen takia yhteentotoissa viranomaisten kanssa tuollaiset saavat yleensä monia luoteja vartalon keskiosaan. Mikään muu ei välttämättä pysäytä ja jos etäisyyttä on alle 10 metriä, niin päällekävijä spurttaa sen matkan hetkessä kiinni ja on tukkimassa jotain moraa kylkiluiden väliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas yhden saastan poistamisesta joukostamme. Poliisi saisi ampua paljon enemmän esimerkiksi narkoja, hulluja, kerjäläisiä, työttömiä ja muita roskaíhmisiä
Ei tulisi mieleenikään vetää huumeita tai käyttäytyä väkivaltaisesti poliiseja kohtaan :)
Olen saanut kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet. Liittyy keskusteluun miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet. Liittyy keskusteluun miten?
Se oli retorinen kysymys
Olisikohan mahdollista kuulla miksi ja miten näin on käynyt. Vaikeneminen herättää epäilystä. Virhe?
Poliisille pitäisi antaa lupa lopettaa narkoelukka tavattaessa. Ihmisiä nuo eivät ole joten kukaan ei jää kaipaamaan.
Voipi olla mustamies myös, niillä tapana puukkojen kanssa heilua ja paikka Espoo.