Hierojan koulutuksesta kysyttävää.
Harjoitellaanko siellä sitten toisillaan, eli joutuuko opiskelukaverin hierottavaksi?🤢
Kommentit (26)
No jos et sitä kestä,miten kestät hierojana asiakkaat?? Ellet sitten valikoi asiakkaat? Ehtii riisumaan ja sä oot: En hiero,pue vaatteet päälle.
Ei kun siellä hierotaan semmosia nukkeja. Mitäpä veikkaat??
Kyllä ne toisillaan harjoittelee. Miten muuten sitä oppii. Samalla kun se toinen hieroo sinua, sinä tunnet sen miltä se tuntuu ja siitäkin voi oppia jotain.
Vierailija kirjoitti:
No jos et sitä kestä,miten kestät hierojana asiakkaat?? Ellet sitten valikoi asiakkaat? Ehtii riisumaan ja sä oot: En hiero,pue vaatteet päälle.
No kyllä voin muita hieroa, mutta en halua olla puolialasti jonkun luokkakaverin hierottavana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siellä hierotaan semmosia nukkeja. Mitäpä veikkaat??
No aattelin, et ois jotain harjoitusasiakkaita, jotka pääsee halvalla opiskelijan hierottavaksi ja ehkä just nukkeja ihan aluksi.😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne toisillaan harjoittelee. Miten muuten sitä oppii. Samalla kun se toinen hieroo sinua, sinä tunnet sen miltä se tuntuu ja siitäkin voi oppia jotain.
No ei onnistu se koulutus sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voin muita hieroa, mutta en halua olla puolialasti jonkun luokkakaverin hierottavana.
No olisit ehtinyt tämän asian laittamaan jo aloitukseen,enneku ehdin alkaa kirjottaa vastausta. En olis laittanu ollenkaan kommenttia.
Kun kouluttauduin en muista että minua olisi hierottu. Koulutuksen puolivälissä hieroin opettajaa joka katsoi että voin alkaa ottaa asiakkaita vastaan koulun tiloissa.
Opiskelijat ottivat siis ulkopuolisia asiakkaita joille Hieronta oli halpaa koska olimmehan vasta aloittelijoita.
Emme hieroneet mielestämme harjoitteluvaiheessa toisiamme. Tai sitten en vaan muista.
Asiakkaidenkin hieronta tapahtui tiukasti verhojen takana.
Saako asiakkaille asettaa naama tai pikemmin kehorajan?
Vierailija kirjoitti:
Kun kouluttauduin en muista että minua olisi hierottu. Koulutuksen puolivälissä hieroin opettajaa joka katsoi että voin alkaa ottaa asiakkaita vastaan koulun tiloissa.
Opiskelijat ottivat siis ulkopuolisia asiakkaita joille Hieronta oli halpaa koska olimmehan vasta aloittelijoita.
Emme hieroneet mielestämme harjoitteluvaiheessa toisiamme. Tai sitten en vaan muista.
Kiitos vastauksesta. Tässä kerrottiin juuri kaikki oleellinen.👍
Vierailija kirjoitti:
jatkan vielä.
HArjoittelin hyllä opiskelukaverin kanssa kotona. Hänellä oli plintti jossa kävimme otteita läpi ja kerroimme toisillemme miltä mikäkin ote tuntui.
Pakkohan se on elävällä ihmisellä harjoiteltava ja saada palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkan vielä.
HArjoittelin hyllä opiskelukaverin kanssa kotona. Hänellä oli plintti jossa kävimme otteita läpi ja kerroimme toisillemme miltä mikäkin ote tuntui.
Pakkohan se on elävällä ihmisellä harjoiteltava ja saada palautetta.
No joo, mutta toi jonkun kotona rauhassa harjoittelu onkin ihan ok. Aattelin et siellä jossain suuressa salissa kaikki vaan hieroo toisiaan vuorotellen.🙈
On ymmärrettävää ettei naiset halua että miehet hieroo.
Olin nimittäin joskus vyöhyketerapeuttikurssilla ja siellä vaan kaikki hieroskeli toisiaan isossa salissa ja siel sit oltiin tissiliivit päällä toisten edessä ja mulle jäi kyllä siitä trauma. Kun en osannut yhtään odottaa, että siellä on sellaista.
Mites tuo happy endin harjoittelu?
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo happy endin harjoittelu?
Avovaimo harjotteli mulla sitä kun opiskeli urheiluhierojaksi. Nykyään antaa sellasta vain asiakkaille ja ehkä nykyiselle puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
On ymmärrettävää ettei naiset halua että miehet hieroo.
Samaistutko ap tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se on sulle ihan väärä ala. HIeroja ei voi olla neuroottinen vartalonsa ja muiden vartaloiden suhteen. Sä oot lapsellinen.
Voiko joku vastata? En haluaisi, että muut hierovat minua!