Nainen, onko sinusta kiva jutella miehesi kanssa kuinka se on pannut muita naisia?
Haluat tietää kaikki mehevät yksityiskohdat ja sitten haluat että se tekee kaiken saman sinulle.
Kommentit (7)
Ei voisi vähempää kiinnostaa itseasiassa.
Nuorena mies oli mustasukkainen. Nyt halua kuulla niistä ajoista. Rupee jopa jöpöttämän.
Eihän sillä reppanalla ole mitään kerrottavaa. Minulla olisi, mutta en viitsi nolata häntä. On hän kuitenkin kiltti elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä reppanalla ole mitään kerrottavaa. Minulla olisi, mutta en viitsi nolata häntä. On hän kuitenkin kiltti elättäjä.
Et ole kysynyt, jos se haluaisi kuulla? Ties vaikka siitä paljastuisi salainen himonussija, kun se mustasukkaisena tekee kaiken kuten sinun tarinoittesi panomiehet.
Eipä ole vaimoa kiinnostanut pätkääkään. Tiesi, että olin bilettänyt paljon, joten oletti että ollut montakin naista.. Mutta sai vasta 49v yhdessäolon jälkeen tietää olleensa ensimmäiseni ja ainoa. Oli vähän hämmentynyt, eikä osannut sanoa mitään. Hänen entisistä jotain hajanaista kuullut nuorempana, mutten ole kysellyt perään. Miksi olisinkaan kun minä hänet sain itsellleni.
Musta ois kiva kun mies suostuis vihdoin avaan suhteen. Molemmat kävisi muualla ja si käytäis ne läpi kotona, ja välillä puuhailtas muualla yhdessä. Sais katsella.
Minä sain mustan silmän, kun aloin päästä kunnolla yksityiskohtiin.