Miehet miten käytte pissalla
Miehet kun käytte pissalla niin lasketteko housut alas niin että sekä penis ja kivekset ovat paljaana vai otatteko vain peniksen esille alushousujen päälle? Pissaavatko jotkut miehet istualtaan,
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse joko avaan housut kokonaan ja otan peniksen ja kivekset housujen ja alushousujen ulkopuolelle, tai jos on väljät housut, niin otan kivekst ja penoksen ulos avaamatta ylintä nappia ja vyötä ja virtsaan niin.
Kerro miksi tämä kiinostaa?
T. Normi mies
Pissa- ja kakka-asiat vaan kiinnostaa kovasti.
-ap
Haluatko avata lisää? Minä koen osittain ssmanlaisia mieltymyksiä.
Mikä muu kiinostaa?
Haluatko kysyä jotain?
T. Normi mies
Kotona ja veneessä istualtaan ja housut polvissa, yleisissä seisaltaan ja muna tulee vain kalsareista ylhältä ulos.
On sulla AP kysymykset
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti kusen housuihini kun se lämmittää talvella.
Pertti
Haluaako Ap. vielä tietää miten käyn kakalla?
Pertti
Kusen seisaaltaan, olen puolen metrin korokkeen päällä ettei muna osu pöntön pohjaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti kusen housuihini kun se lämmittää talvella.
Pertti
Haluaako Ap. vielä tietää miten käyn kakalla?
Pertti
Kerro ihmeessä!
Ensinäkin tosi mies kusee ja naiset pissailee. Sepalus auki kulli ulos ja kustaan, ravistelut ja kulli sisään. Ei tässä mitää helvetin housu rituaaleja tarvitä uusavuttomien hommaa.
Vaimo tahtoo pitää tuota karvamattoa WCssä, joten täytyy ihan istua, ettei vaan joku mikropisara pääsis likaamaan mattoa, mutta pusikossa nyt ei tarvii muuta kun saa sen venttiilin esiin ja hanan auki.
Olen saanut Sissi koulutuksen, joten kusen aina metsään puun juureen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö kätenne kalun kaivamisen jälkeen?
Älykkäämmät yksilöt pesee aina, loput nähtävästi ei.
Pesen käteni jo ennen kusemista.
Kotona ja mökeilläni aina istualtaan jos sisällä tai ulkohuusissa. Metsän puolella seisten. Samaa vaadin miesvierailta. Pari nuorta poikaa on tätä ihmetellyt: "en kyllä kuse niinkuin naiset!" Naiset on siitä hyviä, ettei heitä tarvitse tässä komentaa, vaan osaavat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Kotona ja mökeilläni aina istualtaan jos sisällä tai ulkohuusissa. Metsän puolella seisten. Samaa vaadin miesvierailta. Pari nuorta poikaa on tätä ihmetellyt: "en kyllä kuse niinkuin naiset!" Naiset on siitä hyviä, ettei heitä tarvitse tässä komentaa, vaan osaavat ihan itse.
Dille.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Sissi koulutuksen, joten kusen aina metsään puun juureen..
Näkyy lämpöjälki valitettavan pitkään.
Mehukannuun kusen 15 kertaa vuorokaudessa. Pari kertaa vuorokaudessa tyhjennän sen ja pesen välillä. Vaivaa eturauhasta, kun on ikää tullut.
Päivällä lasken housuja (verkkarit/vast) sen verran että saan peniksen ja kivekset esille. Sitten toimitus seisten. Yöllä kun käyn vessassa niin istun aina jotta ei tarvi laittaa valoja.
Vietän paljon aikaa sporttibaarien miestenvessoissa tarkkailemassa miten sporttiset collari- ja farkkujonnet toimii. Etenkin huippumatsien aikaan olut virtaa joten myös kusi. Harva menee koppiin pöntölle. Rännillä tai pisuaarilla collarit vedetään useimmiten puolireiteen alas. Farkuissa taas eniten näyttää riittävän sepaluksen avaus. Ja kuten miesten kesken asiaan kuuluu, päästetään toimituksen yhteydessä tiukka pieru.
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö kätenne kalun kaivamisen jälkeen?
Miksi?
istualtaan pissaan pönttöön .luonnossa kuminauha vyötäröisiä housuja lasken sen veran edestä että saan letkun ulkopuolelle
Istun potalle pissalle ja kakalle. Kun olen valmis huudan äitiä pyyhkimään. M32
Kotona paljain jaloin, ulkona luonnossa kengät jalassa.
Haluatko avata lisää? Minä koen osittain ssmanlaisia mieltymyksiä.
Mikä muu kiinostaa?
Haluatko kysyä jotain?