Olenko hyvännäköinen jos miehet tuijottaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan ja käännytään katsomaan, mutta ei lähestytä missään... ruokakaupassa voisit ojentaa sen mitä yritän kurottaa ylähyllyltä, lounaalla voisi kysyä, että sopiiko istua samaan pöytään, salilla voisit vaikka sanoa vaan moi
Käännytään katsomaan? Eli sinä itsekin käännyt katsomaan vai onko sulla silmät selässä?
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan ja käännytään katsomaan, mutta ei lähestytä missään... ruokakaupassa voisit ojentaa sen mitä yritän kurottaa ylähyllyltä, lounaalla voisi kysyä, että sopiiko istua samaan pöytään, salilla voisit vaikka sanoa vaan moi
Tämä!
Voit olla myös aivan stanan susiruma tai muuten poikkeavan näköinen
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ulkonäköä tarvitse, tarpeeksi antavat vaatteet päälle, niin aina on joku p.ervo tuijottamassa.
Nytkö onkin "joku pervo", jos katsoo julkisella paikalla jonkun lähes paljaita rintoja tai percettä, jonka "tarpeeksi antavat vaatteet" tuovat kaiken kansan nähtäville.
Et, vaan jotenkin todella kummallisen näköinen. Jos olisit hyvännäköinen, he yrittäisivät vilkuilla salavihkaa, etteivät tee huonoa ensivaikutelmaa. Koska olet omituinen hiippari, eivät välitä kohteliaisuudesta.
Mua tuijottaa lähinnä vauvat ja pikkulapset, mikähän siinäkin on. Aikuiset eivät niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomien naisten lähestyminen ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt pari kertaa niin että joku on hätkähtänyt kun on nähnyt minut ekaa kertaa. En tiedä olenko ollut niin karsean vai hyvän näköinen heidän mielestään :D
Mulla sama! Olen miettinyt onko mulla kaksoisolento jossain aikuisten leffassa vai miksi silminnähden oikeasti ihan hätkähtävät jotkut, eivät säilytä cooliuttaan esim. vartija kaupassa niin ei pysy roolissaan kun noin käyttäytyy
Apua, toi olsikin paha kun olisi kaksoisolento jossain aikuisviihteessä :D
Mulla on valitettavasti samaa näköä erään julkimaksullisen kanssa, omat tissit on lisäksi ikävän isot, mutta luomut. Värjäsin vastikään hiukset tummemmaksi, jospa se vähentäisi. Lisäksi ko. nainen ei ole kasvoista edes kaunis ja olen 10 v nuorempikin, joten ei imartele, loukkaavaa ennemminkin.
Ovatko utareesi niin tyrkyllä, etyä hölskyvät näkyvästi pian ulos paidan alta kokonaan. Entäpä esittelekö läskiävittuasi jossain kalsareissa julkisella paikalla, löntystätkö lonkkaläskit paljastavissa pillupöksyissä.
Jos sinua tuijotetaan, voit olla:
kaunis/komea
todella ruma
jotenkin oudonnäköinen
En miellä itseäni komeaksi ja silti tuntuu että 80-90% vastaantulevista naisista nimenomaan tuijottaa sellaisella :| ilmeellä, eli tuskin kyse ainakaan siitä on, että pitäisivät komeana.
"Olenko hyvännäköinen jos miehet tuijottaa? "
P a n t a v a.