Olenko hyvännäköinen jos miehet tuijottaa?
Kommentit (43)
Kyllä varmaan. Olisit miehille ilmaa, jos et olisi hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Punastun jos tuijotetaan. Olen ihan nätti kyllä kai, mutta en tyrkky. Ap
Onko hyvät tissit? Perse?
Jos et tiedä oletko kaunis niin silloin et ole, uskon että kaunis tietää olevansa sellainen.
Susiruma on myös mahdollinen, jopa todennäköisempi.
Tai sitten pukeutumisessasi tai olemuksessasi on jotain omituista.
Mutta luultavammin olet pelkästään vainoharhainen ja kuvittelet vaan. Teitä on tällä palstalla paljon.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Olet läski sinisessä kouvolatukassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä oletko kaunis niin silloin et ole, uskon että kaunis tietää olevansa sellainen.
Höpö höpö. Tämä ei pidä alkuunkaan paikansa todellakaan kaikkien kohdalla. Tiedän paljon ihmisiä, jotka ajattelevat olevansa kauniita ja todella kauniita, joiden itsetunto on heikko.
Yleensä sanotaan että olet hyvännäköinen jos lapset tuijottaa. Ei aikuisista voi sanoa mitään.
Kyllä minä virtahepoakin kaupassa tuijottelisin. En silti halua seurustella sen kanssa.
Minuakin miehet ovat tuijottaneet, ja hakeneet tanssimaan. Risteilylaivan hyttiinkin "viinaa juomaan ovat vonganneet."
Ja minä olen, tai ainakin pidän itseäni miehenä. Miehenä minua on suurimman osan elämääni kohdeltu. Naisista olen lähinnä aina ollut kiinnostunut.
Olin kyllä aika makee pitkätukka blondi parikymppisenä ja oli vientiä naistenkin kanssa, mutta jostain kumman syystä ne miehet jäivät ikävimmin mieleen.
se on muuten ärsyttävä, kun ihmiset ei vät sano suoraan miksi tuijottaa. ITse en ole edes kaunis/hyvännäköinen, olen kyllä aika pitkä, että senkö takia, mutta eikö pitkiäkin ihmisiä näy päivittäin. Olen myös aika tikku, ei muotoja niin senkään takia ei voi tuijottaa.
Älä luule liikoja itsestäsi miehet taitavat ajatella, että on kuin ladon seinästä revitty vanha piru. Tukkakin on kuin petolinnulla metsäpalon jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Minuakin miehet ovat tuijottaneet, ja hakeneet tanssimaan. Risteilylaivan hyttiinkin "viinaa juomaan ovat vonganneet."
Ja minä olen, tai ainakin pidän itseäni miehenä. Miehenä minua on suurimman osan elämääni kohdeltu. Naisista olen lähinnä aina ollut kiinnostunut.
Olin kyllä aika makee pitkätukka blondi parikymppisenä ja oli vientiä naistenkin kanssa, mutta jostain kumman syystä ne miehet jäivät ikävimmin mieleen.
Miehiltä puuttuu häpeän tunne ketä ja mitä yrittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punastun jos tuijotetaan. Olen ihan nätti kyllä kai, mutta en tyrkky. Ap
Mistä tiedät että oot muka nätti. Omakehu haisee aika vahvasti..
Ihmisten pitäisi tunnistaa oma kauneutensa, itse tunnistan omani, ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sanotaan että olet hyvännäköinen jos lapset tuijottaa. Ei aikuisista voi sanoa mitään.
Minäkin olen kuullut että jos vauvat hymyilevät sinulle niin kasvosi ovat miellyttävät. 👶
Miehet kuule jahtaa tuolla hirvikiväärineen metsästystarkoituksessa vähän kaikkea lihaa. Jopa hirven p*llu kelpaa keittoon kunhan se on lämmintä ja hyvän makuista.
Vegaani