Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko suostuisit odottamaan parisuhdejahkailijan kanssa?

Vierailija
12.09.2025 |

Siis tämä tapaus jossa itse haluaisit mennä suhteessa eteenpäin, mennä avo- tai avioliittoon, hankkia lapsia ja perustaa perheen ja olet tehnyt asian selväksi myös parisuhteesi toiselle puoliskolle, mutta tämä kumppanisi ei sitten millään saa päätettyä, että haluaako hän samaa vai ei, mutta toisaalta ei halua myöskään eroa. Eli toisin sanoen elät suhteessa, jossa ei ole niitä asioita, joita toivoisit ja haluaisit elämässäsi ja parisuhteessasi olevan.

Kauanko suostuisit katselemaan kyseisenlaista jahkailua ja odottamaan, että saako tämä kumppanisi koskaan päätettyä, että mitä hän oikein haluaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olin jahkailija joskus. Vasta kun menetin hänet (ei kuollut vaan lopetti suhteen) olisin ollut valmis. Tai ehkä se johtui vaan siitä menetyksestä. 

Kuuntele sydäntäsi.

Väittäisin että luulet vain olleesi valmis ja jos olisitte palanneet yhteen niin jahkailu jatkuisi. Olen itsekin entinen jahkailija ja huomannut että se jahkailu johtuu siitä kun itse ei oikeasti halua niitä asioita mutta joku osa haluaisi kuitenkin miellyttää toista.

Vierailija
22/24 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua sitä että tuollainen jahkailija odottaa vain että se oikea tulisi vastaan. Ei ole tosissaan sinun kanssasi. Jätä se ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosirakkaus ei tarvitse jahkailua.  Hän selvästi odottaa, että perheenperustamisikäsi menee ohitse.

Vierailija
24/24 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidät sai yhteen alunperin jos ei yhtenäiset tulevaisuudensuunnitelmat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän