Lue keskustelun säännöt.
Kiina ja erityisesti Kanton
10.04.2007 |
Hei! Mieheni lähtee työmatkalle Kantoniin, ja olisinkin kiinnostunut että mitä sieltäpäin kannattaisi ostaa. Meillä on kolme pientä lasta joista vanhinkin on vasta kolme, seuraava kaksi ja nuorin muutaman kuukauden, joten esim. lasten vaatteet ja lelut ovat mielessä. Itse pidän kaikesta sisustukseen liittyvästä, ja olemmekin tuoneet sisustustarvikkeita muualta Aasiasta esim. Vietnamista, Thaimaasta ja Indonesiasta. Onko kosmetiikka edullista Kiinassa? Jos kenelläkään on tietoa hyvistä ostospaikoista, niin olisin kiitollinen tiedoista.
Kiitos jo etukäteen kaikille.
t. Elora
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minunkin mieheni on kaynyt useasti Kantonissa tyomatkoilla. Sielta saa oikeastaan mita vaan ja kaikki on alyttoman halpaa. Mieheni on tuonut itselleen, minulle ja tyttarellemme mm. vaatteita ja kenkia. Minulle ja itselleen koruja, kelloja ja parfyymeja. Kannattaa kylla varmistaa ettei kyseessa ole piraattituote, koska niita on siella myynnissa pilvin pimein. Itselleen myos eletroniikkaa mm. matkapuhelimia, mp3-soittimia ja dvd-soittimen. Vaihdatti myos kovalevyn lapparistamme erittain edullisesti. Eletroniikkaa ostaessa kannattaa muistaa etta niita varten tarvitsee adapterin, mutta me loysimme sellaisen Suomesta. Mieheni teetti siella myos silmalasit itselleen erittain halvalla. Ainut huono puoli vaan, ettei sielta saa tuoda kuin 175 euron arvosta tavaraa, tosin silla rahalla saakin jo vaikka mita.