@@@Lokamaatuskat-05 vkolla 15@@@
Kommentit (25)
Mulla on olevinaan koko ajan niin järkyttävä kiire, etten oo ehtiny koneelle ollenkaan. Nyt tulin etsimään Kelan puhelinnumeroita, kun se laitos on TAAS mokaillu mun rahojen kanssa, prkl!
Yhden kerran kävin pääsiäispyhinä lukemassa odotuspuolen juttuja (??), älkää kysykö miksi. Ei ole sitä kuumetta edelleenkään, ja sitäpaitsi mulla on joka tapauksessa seuraavat viis vuotta kohtu lepotilassa. Juu-u, kävin viimein laitattamassa sen kierukan. Oli ihan piis of keik juttu, eikä oo toistaseksi tullu mitään sivuvaikutuksiakaan..
SYÖTTÖTUOLI on käytössä edelleen, tosin pätkä keikkuu siinä välillä niin hurjasti, että ihan hirvittää. Mutta tuskin se tavallisessa tuolissa sen paremmin pysyis, joskus on kokeiltu.
Jaaha. Näin se nuppi tyhjenee. Kuinka tää on mahdollista, että asia, joka just oli mielessä, häviää niinku pieru Saharaan? Mä en ala. :/
No, tää onkin varmaan just sopiva fiilis soittaa sinne Kelaan ja sanoa pari erittäin tarkasti valittua sanaa.. See ya!
Pähkis :)
Jeps, palstaterrorin ura tästä kohta urkenee ku näin usein käyn ;)
Kiitti Silja vinkeistä! Kävin itseasias jo eilen siel odotuspuolel sit tonkimassa ja lähetin molemmille meiliä. Saas nähä mitä vastailevat, jos vastaavat.
Meillä myös syöttötuoli käytös. Ostettiin sillo tuo TrippTrapp ku sil on niin pitkä käyttöikä. Ja hyvin pirpana siinä viihtyy!
Voi tuota meidän pientä toheloa. Tänää aamulla muskarissa se kiipes sellasille pikkurappusille ja tuli tietty naama edellä alas... :(
Huuli vähän aukes, mut verta ei tullu paljoakaan. Hirmu huuto kyllä! Täytyy nyt yrittää seurailla noit sen hampaita ettei vaan telonu niitä! Ja tietty muuteski tota tajunnan tilaa jos tarttee vaikka viel lääkäriinki mennä... Hassun näkönen pimu on, ku sil on nyt sellanen puolikas Angelina Jolie huuli ;)
Nyt pää tyhjeni ihan täysin. Voi kamala mikä ajatuskatko. Täytyy lähtee hetkeks vaik sohvalle pötköttää jos helpottais... :)
Se on sitten taas noussut poikaan kuume ja flunssa edelleen jatkuu. No meillä on huomenna varattu lääkäriin aika korvien jälkitarkastukseen, joten saapi katsoa noin yleisestikin pojan kuntoa.
Itellä iski viime yönä noidannuoli niskaan joten tänään ei tarvitse katsoa vasemmalle. Ja perkule kun se täti punainenkin kurvasi paikalle...voisi se pikkukakkonenkin jo ilmoitella itsestään...heh.
Ja huomenna ei päästä pihapiirin parin pojan synttäreillekään kun ollaan taas kipeinä. Just aina (harvoin) poju kipeä kun on synttärit jollain. No viimeksi pääsi famun kanssa kun itse olin menoillani.
Nähtäväksi siis jää myös että pääsemmekö sinne Tukholman-risteilylle maanantaina vai nou. Onneksi sen sentään voi siirtää vaikka kesään.
Juu ei mitään positiivista siis täältä tällä kertaa. Se on hej!
Ai niin SYÖTTÖTUOLI tripp trapp on käytössä ja toimii hyvin.
Sympatia-halit näin virtuaalisesti kaikille sairaana olijoille; pikaista parantumista!
Järjetön myrsky TAAS! Ei ois kyllä kiva olla laivalla, jos tämmöstä tuulta tuolla merelläkin, ja varmaan onkin vielä tuplana.
Kaaku kyseli syöttiksestä; meillä istuu ihan kiltisti syöttiksessä, ja siinä on semmoset vyötkin (on nääs semmonen luxus-malli Ikeasta, hih! Maksoi siis vissiin sen 13 euroa, ja on ruma ku piru itte, mutta toimii hyvin ja kun meillä ei oo käyttäjää Milon jälkeen sille, niin en viitsinyt satsata sen hienompiin), mutta niitä en oo käyttänyt pojulla.En kyllä uskalla hetkeksikään jättää yksin poitsua siihen, koska varmaan ois joko pöydällä tai lattialla pää auki heti.
Marru kun hyvin homman hoitaa, niin saat viettää vielä vapun sairaalassa! Meillä kakkonen synty aikanaan viikon lasketusta ajasta, ja päättikin syntyä juhannusaattona! Siellä sitten mammat makoili Kättärillä, kun ukot kävi nopsaan moikkaamassa, ja lähtivät juhannuksen viettoon:O/. Yksikin äijä oli heittänyt vissiin pullollisen Menneniä naamaan, kun tuli beibiään katsomaan, ja koko huone dunkkas ihan hirveelle, kun se lähti terassille! Vieraitakaan ei tarttenut paljon ootella, kun kaikki olivat jossain maalla..No, mutta nykyäänhän laitokseltakin nakkaavat samantein äiteen lapsineen kotiin, jotta tuskinpa sinne tarttee jäädä, jos ei aivan vappuaattona halua vaavi syntyä! Jaksuja vaan viimesiin viikkoihin, ja koita vain aatella, että ne kaikenmaailman liitoskivut häviää taivaan tuuliin, kun masuasukki näyttäytyy:O).
Hui, Pähkis, eiks se muka ollu kauheeta se kierukan laitto? kävitkö siinä Malmilla? Kumman siis laitoitkaan, hormoni- vai kupari?
Ja mitä ne Kelassa sun rahojas panttaa? Saitko homman hoidettua, ja sanaisen arkkusi auki?
Meillä on tänään mummo-kummi-kutsut. Anoppi kävikin jo, ja taas istui hattu päässä ja meinas jättää kengätkin jalkaan, mutta sitten hokas, että täällä on ihan imuroitukin, joten raaski luopua Eccoistaan! Puoli tuntia istui, ja sitten lähti, ku Annikki Tähti.
Nyt tulikin systeri ja sen veli., joten kaffen keittoon..
Huihai ja hauskaa päivän jatkoa!
Truide
Pääsiäinen oli täällä rauhallista. Oltiin vaan miehen ja neidin kanssa kotona.
Milka on onneksi alkanut nukkumaan yöt tosi hyvin vaikka vasta siirrettiin " lattialle" nukkumaan (vuodelaatikkoon). Sai esikoinen pinnasängyn vauvalle luovuttaa. ihme ja kumma että ei ole kinunnut koko pinnasänkyyn.
Täällä onneksi ollaan oltu terveitä. Mä oon saanut Milkan sairasteluista ihan tarteeksi joksikin vuodeksi.
Eilen oli itsellä äitipolilla käynti. viimeksi lupailivat että alettais käynnistämään ku vauva on suuri, mutta nyt olikin ihan eri lääkäri ja tuumasi vaan että sulla on niin hyvän kokoinen lantio että ei haittaa vaikka isokin vauva tulee. Eli se siitä sitten. La on 27.4 eli vielä tässä on aikaa ja paljon. painoarvio oli jo 3.5kg. Eipä tässä muuten mitään " kiirettä" ois mutta kauheat liito-,lantioluu- ja häpyluukivut on aivan järkyttäviä, ei oo särkylääkkeestä mitään apua. Onneksi meidän neiti on niin reipas että hommailee itsekseen, ja ilmoittaa jos on asiaa.
Mä oon tässä odotellut milloin neiti alkais puhumaan. Kyllä sanoja tulee joitain ja havingossa ihan oikeinkin mutta ei sillain mitään " järkevää" . osaa toimittaa muuten mitä haluaa.
Meillä on ollut koko ajan käytössä pöytään kiinnitettävä syöttötuoli, nyt vaan neiti on ollut jo pitkään yli suositun painon. sen takia tuollainen koska edellinen asunto oli oikea hiirenloukko joten ei mahtunut " oikea" . nyt ois tarkoitus ostaa sellainen syöttötuoli joka menis neidin kasvun mukaan (kyllä varmaan kaikki tajuaa), en muista tuolin nimeä.
Täällä tuli viime yönnä reipas 5cm lunta, eikä auroista mitään tietoa.
Kaikille hyvää kevättä, jospa se aurinkokin alkais lämmitään ja lumet sulais =)
Terkuin: Marru,Milka ja " poitsu" 37+5