Miksi Facebookin syötteeseeni tulee jonkun tuntemattoman keski-ikäisen tädin Niina V. julkaisemat lapsensa koulukuvat?
Tuo lapsi (nähtävästi yläasteikäinen) on varmasti ikionnellinen jos saa tietää että koko maailma näkee hänen KOEVEDOS-kuvansa. WTF että joku julkaisee näitä julkisesti Faceen niin että se päivitys tulee koko kansan syötteeseen?
En tunne tuota ihmistä, en lasta. Miksi minä näen Facessani tällaista?
Hei oikeasti MISSÄ YKSITYISYYS?!
Kommentit (33)
Ja seuraava: Täysin tuntematon täti Anne K. on käynyt INTOO koulutuksen brändinrakentaminen, palvelumuotoilu ja digimarkkinointi -kurssin ja laittanut todistuksensa julkiseen Facebookin syötteeseeni.
Miten meni noin omasta mielestä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Face on jo pitkään näyttänyt vieraiden ihmisten päivityksiä,minä näin jonkun täysin uppo-oudin naisen isän hautajaiskuvat.
Samoin olen nähnyt jotain tuntemattomien ihmisten hautakivikuvia. Tässä ketjussa aion julkaista nuo kaikki jotka tulevat syötteeseeni. ap
Ja kurikkalainen täti Nina J. on käynyt sienimetsässä - mitä ihmettä minä teen tällä tiedolla ja sumuisilla pick me -kuvilla? ap
Mulle on selvinnyt että Niina on sinkku ja Virpi aloitti uudessa työpaikassa En vain tunne ketään Niinaa ja Virpiä.
Matti A. on käynyt espanjassa lataamassa sähköautoaan. Jälleen kerran, miksi tämä kerrotaan mulle? ap
Näkyy olevan aikas rämettyny tädin fittu.
Vuorivillat reunustaa.
Joni J. on tehnyt makaronilaatikkoa. Siis näitä tulee ihan jatkuvasti! Täysin nobodyjen tekemisiä jotka evvk. ap
Julkinen postaus, josta kaverisi on tykännyt.
En ole Facebookissa enkä ole koskaan ollutkaan. Tietoni ja kuvani eivät kierrä missään ympärin nettiä eikä mulle tule tuntemattomien tietoja. Ja luuletteko, ettei niillä teidän kuvilla voida tehdä ihan mitä vaan, asetuksistanne huolimatta? Turha nauraa muille kun itse olet käytännössä ihan samassa veneessä.
Vierailija kirjoitti:
En ole Facebookissa enkä ole koskaan ollutkaan. Tietoni ja kuvani eivät kierrä missään ympärin nettiä eikä mulle tule tuntemattomien tietoja. Ja luuletteko, ettei niillä teidän kuvilla voida tehdä ihan mitä vaan, asetuksistanne huolimatta? Turha nauraa muille kun itse olet käytännössä ihan samassa veneessä.
Ei mulla ole yhtäkään kuvaa/päivitystä itselläni siellä. ap
Vierailija kirjoitti:
Joni J. on tehnyt makaronilaatikkoa. Siis näitä tulee ihan jatkuvasti! Täysin nobodyjen tekemisiä jotka evvk. ap
Valitsetko koskaan vaan syötteet ja sitten kaverit ja sen jälkeen katot mitä kaverit kirjoittaa.
Katoin facebookia vain tuota kautta enkä etusivuani.
Facebookin algoritmi osaa tunnistaa henkilöt, joita olet katsellut onanoidessasi. Siksi se ehdottaa niitä ja kaltaisiaan sun syötteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko koskaan vaan syötteet ja sitten kaverit ja sen jälkeen katot mitä kaverit kirjoittaa.
Katoin facebookia vain tuota kautta enkä etusivuani.
Olen piilottanut kaikkien kavereideni postaukset. Kavereita on muutama kymmenen mutta itselläni ei ole sisältöä. Ryhmiä joihin kuulun, haluaisin selata mutta etusivun täyttää tuntemattomat. Miksi niitä ryhmiä täytyy mennä erikseen katsomaan syötteestä ja etusivulla on jotain tuntemattomien ihmisten hautakiviä ym? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa eli oot vaan vapaamatkustaja kyyläämässä tuttavien juttuja, ja nykyään sitten tuntemattomienkin.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin algoritmi osaa tunnistaa henkilöt, joita olet katsellut onanoidessasi. Siksi se ehdottaa niitä ja kaltaisiaan sun syötteessä.
Jos sinä touhuat jotain tuollaista Facessa, ei se suinkaan tarkoita että me kaikki muutkin tehdään niin. ap
Tarjoaa kaikenmaailman tissiposkia ja pallinaamoja kavereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa eli oot vaan vapaamatkustaja kyyläämässä tuttavien juttuja, ja nykyään sitten tuntemattomienkin.
Kuten kirjoitin, olen piilottanut tuttujeni postaukset ja haluan katsoa kuulumiini ryhmiin liittyviä aiheita joihin osallistun itsekin mutta ei. ap
Face on jo pitkään näyttänyt vieraiden ihmisten päivityksiä,minä näin jonkun täysin uppo-oudin naisen isän hautajaiskuvat.