Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mammoilla täällä rintaimplantteja?

Vierailija
11.09.2025 |

Rahat olisi nyt koossa mutta vähän olen alkanut empimään sillä sinne menisi se 5000€ikää jo 42 niin enempää ei raskauksia ja imetyksiä niin olisi hyvä aika ryhdistää rinnat hmmm

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko implanttien hinta sama riippumatta koosta? Saako samalla rahalla isommat jos haluaa?

Vierailija
42/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen geneettisesti siunattu hyvin kauniilla ja terhakoilla rinnoilla, joten ei ole ollut tarvetta. Pelkään muutenkin, mitä kaikkea leikkauksissa voi sattua ja mahdollisia komplikaatioita. Mutta jos on tarvetta, ja mahdolliset seuraamukselliset terveyshuolet tuntuvat siedettävältä riskiltä, niin miksei käytä tätä mahdollisuutta?

Sulla on valuuttaa paidan alla 👍

Erika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri laittoi 50-vuotiaana, jotta seksielämä piristyisi ja kuulemma piristyi. Treenaa muutenkin ja ottaa välillä botoksia. 

Meillä piristyi pariterapian jälkeen ja sen johdannaisena hieman seksileikkejä kehitellen

Vierailija
44/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko laittaa kuvia mammojen silikoneista? 

Vierailija
45/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koska rinnoissa oli kasvuhäiriö. Olen edelleen erittäin tyytyväinen ratkaisuuni, vaikka tokihan täällä yleinen mielipide on se, että pitäisi tyytyä siihen mitä on.

Vierailija
46/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko laittaa kuvia mammojen silikoneista? 

Totta kai. Odota rauhassa ja seuraa tätä keskustelua. Otamme kunnon lähikuvia joten voi kestää jonkun aikaa. Älä vaan poistu sillä aikaa.

Vierailija
47/50 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi syytä, joiden takia ei missään nimessä:

1. Implantit vaikeuttaa huomattavista rintasyövän näkymistä mammografiassa.

2. Ne tulee uusia 10 vuoden välein. Samaan aikaan sairaalabakteerit kehittyy niin ettei antibiootit auta. Lääkärit puhuu siitä että tulevaisuudessa tällaset vapaa-ehtoset operaatiot saatetaan kieltää kokonaan vakavan tulehdusriskin takia.

En silti tuomitse muiden halua ja päätöksiä, etenkin kun tosiaan voi menettää rinnan kokonaan syövälle.

Vierailija
48/50 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos voisi 

Vierailija
49/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on

Vierailija
50/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja hommaan jossakin kohtaa vielä isommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän