Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mammoilla täällä rintaimplantteja?

Vierailija
11.09.2025 |

Rahat olisi nyt koossa mutta vähän olen alkanut empimään sillä sinne menisi se 5000€ikää jo 42 niin enempää ei raskauksia ja imetyksiä niin olisi hyvä aika ryhdistää rinnat hmmm

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatin implantit 1994. Ei ongelmia, ei tuntopuutoksia, ei uusintaleikkauksia, ei kipuja, kaksi miestäni ei edes tajunneet että mulla on implantit, koska ne on hyvin laitettu kotimaassa rintalihaksen alle. Näyttävät ja tuntuvat aidoilta, arvet kadonneet nännipihan ja ihon rajakohtaan.

Olen oikein tyytyväinen toimenpiteeseen. Menin siihen aikoinani koska olin hyvin hoikka ja täysin rinnaton. Sen jälkeen ei ole tarvinnut miettiä, miten pukeutuu tai miltä näyttää alasti, koska kaikki näyttää hyvältä sekä yllä että alla. Eli ongelma todellakin katosi eikä sitä tarvinnut sen koommin surra. Mulle koolla ei ole mitään väliä, kunhan nyt jotain paidan alla on.

Mutta veikkaan, että sulla on rinnat ennestään ja kaipaat niihin vain pikkasen täytettä. Eikö onnistuisi omalla rasvakudoksella, jota imetään alavatsasta ja sisäreisistä? Mulla tätä vaihtoehtoa ei ollut eikä tuota tekniikkaakaan ollut silloin kehitetty. Saisit useita kärpäsiä yhdellä iskulla.

Käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa kyselemässä. 

Vierailija
22/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kikkeli.

Oletko ottanut implantteja siihen? Jatkopala?  Feikit paisuvaiset molemmin puolin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatin implantit 1994. Ei ongelmia, ei tuntopuutoksia, ei uusintaleikkauksia, ei kipuja, kaksi miestäni ei edes tajunneet että mulla on implantit, koska ne on hyvin laitettu kotimaassa rintalihaksen alle. Näyttävät ja tuntuvat aidoilta, arvet kadonneet nännipihan ja ihon rajakohtaan.

Olen oikein tyytyväinen toimenpiteeseen. Menin siihen aikoinani koska olin hyvin hoikka ja täysin rinnaton. Sen jälkeen ei ole tarvinnut miettiä, miten pukeutuu tai miltä näyttää alasti, koska kaikki näyttää hyvältä sekä yllä että alla. Eli ongelma todellakin katosi eikä sitä tarvinnut sen koommin surra. Mulle koolla ei ole mitään väliä, kunhan nyt jotain paidan alla on.

Mutta veikkaan, että sulla on rinnat ennestään ja kaipaat niihin vain pikkasen täytettä. Eikö onnistuisi omalla rasvakudoksella, jota imetään alavatsasta ja sisäreisistä? Mulla tätä vaihtoehtoa ei ollut eikä tuota tekniikkaakaan ollut silloin kehitetty. Saisit useita kärpä

Kenellä mahdoit käydä. 

Mun on laitettu julkisella ja rintojen sisäsyrjien tunto muuttui. Samoin nännien. Ovat lihaksen päällä, eli näkeehän sen..

Vierailija
24/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövän takia poistettiin kaikki rintarauhaskudos ja laitettiin implantit. Ovat ajoittain kivuliaat ja "palelevat". Usein kylmällä säällä kiedon villahuivin ympärilleni takin alle.

Minulla sama julkisella laitettujen kanssa.

Vierailija
25/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta veikkaan, että sulla on rinnat ennestään ja kaipaat niihin vain pikkasen täytettä. Eikö onnistuisi omalla rasvakudoksella, jota imetään alavatsasta ja sisäreisistä? Mulla tätä vaihtoehtoa ei ollut eikä tuota tekniikkaakaan ollut silloin kehitetty. Saisit useita kärpä

Siis sun plantit on jo yli 30-vuotiaat?!  Miten eivät ole jo kovettuneet ja kapseloituneet siellä lihaksen alla? 

Vierailija
26/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirroissa on kyllä olematon onnistumisprosentti. Voi mennä rahat haaskuun.

Vierailija
27/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee. .. tämmönenkö nyt persupoikaa huolettaa ja mietityttää... voi toista 🙄🙄🙄

Vierailija
28/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo vuosia. Hyvät on.

Vierailija
29/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
30/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän takia on.

Vierailija
31/31 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En tarvitse. Ihan hyvät on omat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan