Onko mammoilla täällä rintaimplantteja?
Rahat olisi nyt koossa mutta vähän olen alkanut empimään sillä sinne menisi se 5000€ikää jo 42 niin enempää ei raskauksia ja imetyksiä niin olisi hyvä aika ryhdistää rinnat hmmm
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kikkeli.
Oletko ottanut implantteja siihen? Jatkopala? Feikit paisuvaiset molemmin puolin?
Vierailija kirjoitti:
Laitatin implantit 1994. Ei ongelmia, ei tuntopuutoksia, ei uusintaleikkauksia, ei kipuja, kaksi miestäni ei edes tajunneet että mulla on implantit, koska ne on hyvin laitettu kotimaassa rintalihaksen alle. Näyttävät ja tuntuvat aidoilta, arvet kadonneet nännipihan ja ihon rajakohtaan.
Olen oikein tyytyväinen toimenpiteeseen. Menin siihen aikoinani koska olin hyvin hoikka ja täysin rinnaton. Sen jälkeen ei ole tarvinnut miettiä, miten pukeutuu tai miltä näyttää alasti, koska kaikki näyttää hyvältä sekä yllä että alla. Eli ongelma todellakin katosi eikä sitä tarvinnut sen koommin surra. Mulle koolla ei ole mitään väliä, kunhan nyt jotain paidan alla on.
Mutta veikkaan, että sulla on rinnat ennestään ja kaipaat niihin vain pikkasen täytettä. Eikö onnistuisi omalla rasvakudoksella, jota imetään alavatsasta ja sisäreisistä? Mulla tätä vaihtoehtoa ei ollut eikä tuota tekniikkaakaan ollut silloin kehitetty. Saisit useita kärpä
Kenellä mahdoit käydä.
Mun on laitettu julkisella ja rintojen sisäsyrjien tunto muuttui. Samoin nännien. Ovat lihaksen päällä, eli näkeehän sen..
Vierailija kirjoitti:
Syövän takia poistettiin kaikki rintarauhaskudos ja laitettiin implantit. Ovat ajoittain kivuliaat ja "palelevat". Usein kylmällä säällä kiedon villahuivin ympärilleni takin alle.
Minulla sama julkisella laitettujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Laitatin implantit 1994. Ei ongelmia, ei tuntopuutoksia, ei uusintaleikkauksia, ei kipuja, kaksi miestäni ei edes tajunneet että mulla on implantit, koska ne on hyvin laitettu kotimaassa rintalihaksen alle. Näyttävät ja tuntuvat aidoilta, arvet kadonneet nännipihan ja ihon rajakohtaan.
Olen oikein tyytyväinen toimenpiteeseen. Menin siihen aikoinani koska olin hyvin hoikka ja täysin rinnaton. Sen jälkeen ei ole tarvinnut miettiä, miten pukeutuu tai miltä näyttää alasti, koska kaikki näyttää hyvältä sekä yllä että alla. Eli ongelma todellakin katosi eikä sitä tarvinnut sen koommin surra. Mulle koolla ei ole mitään väliä, kunhan nyt jotain paidan alla on.
Mutta veikkaan, että sulla on rinnat ennestään ja kaipaat niihin vain pikkasen täytettä. Eikö onnistuisi omalla rasvakudoksella, jota imetään alavatsasta ja sisäreisistä? Mulla tätä vaihtoehtoa ei ollut eikä tuota tekniikkaakaan ollut silloin kehitetty. Saisit useita kärpä
Siis sun plantit on jo yli 30-vuotiaat?! Miten eivät ole jo kovettuneet ja kapseloituneet siellä lihaksen alla?
Vierailija kirjoitti:
Rasvansiirroissa on kyllä olematon onnistumisprosentti. Voi mennä rahat haaskuun.
Aapee. .. tämmönenkö nyt persupoikaa huolettaa ja mietityttää... voi toista 🙄🙄🙄
Ei ole. En tarvitse. Ihan hyvät on omat.
Mutta veikkaan, että sulla on rinnat ennestään ja kaipaat niihin vain pikkasen täytettä. Eikö onnistuisi omalla rasvakudoksella, jota imetään alavatsasta ja sisäreisistä? Mulla tätä vaihtoehtoa ei ollut eikä tuota tekniikkaakaan ollut silloin kehitetty. Saisit useita kärpäsiä yhdellä iskulla.
Käy plastiikkakirurgin konsultaatiossa kyselemässä.