Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?

Vierailija
11.09.2025 |

Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu?? 

Kommentit (330)

Vierailija
321/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kaupunkilaissielu. Tykkään, kun kodista ei ole vaivaa, vaan voi soittaa huoltoyhtiölle tai isännöitsijälle. En myöskään tarvitse paljoa neliöitä. Asun Helsingin kantakaupungissa, tämä sopii minulle hyvin. En toki inhoa omakotitaloja enkä kauempana sijaitsevia omakotialueita enkä maaseutua, mutta itse vain tykkään asua näin.

Vierailija
322/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kaupunkilaissielu. Tykkään, kun kodista ei ole vaivaa, vaan voi soittaa huoltoyhtiölle tai isännöitsijälle. En myöskään tarvitse paljoa neliöitä. Asun Helsingin kantakaupungissa, tämä sopii minulle hyvin. En toki inhoa omakotitaloja enkä kauempana sijaitsevia omakotialueita enkä maaseutua, mutta itse vain tykkään asua näin.

aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua haaskata aikaansa pihatöihin ja remontteihin.

Vierailija
324/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, joka ei nauti puutarha- ym. pihatöistä.

Se perintötalo voi edellyttää myös reipasta remonttia tai sijainti on jossa katuvalaistuksen ulottumattomissa perähikiällä. Kaikki eivät nauti sellaisesta.

EIKÄ kaikki nauti kerrostalo luukussa asumisesta slummi alueella.

Ei niin, mutta tässä kysyttiinkin miksi ei muuteta omakotitaloon. 

Vierailija
325/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei halua haaskata aikaansa pihatöihin ja remontteihin.

jOO  minä täällä taas lumitöissä ja kattokin pitää korjata joka ilta vai mitä home jankuttaja kusipää?

Vierailija
326/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka tekevät vaativaa työtä kaupungissa eivätkä ehdi kiinteistö- ja pihajuttuihin paneutua. No, ehkä jos on vara palkata pehtoori ja piika, niin kyllä voi kelvata maalaiselämäkin. Ja autonkuljettaja tietysti myös tarvitaan. 

Vierailija
327/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jotka tekevät vaativaa työtä kaupungissa eivätkä ehdi kiinteistö- ja pihajuttuihin paneutua. No, ehkä jos on vara palkata pehtoori ja piika, niin kyllä voi kelvata maalaiselämäkin. Ja autonkuljettaja tietysti myös tarvitaan. 

Hyvä home jankuttaja kusipää muista puhua pelkkää paskaa .

Vierailija
328/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko persettä?

Vierailija
329/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asun pien kerrostalossa jossa ei minkäänlaita mölyä tai häiriötä. Huoltoyhtiö hoitaa kaiken huolloon.

Vierailija
330/330 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Asun pien kerrostalossa jossa ei minkäänlaita mölyä tai häiriötä. Huoltoyhtiö hoitaa kaiken huolloon.

Vähä siistii.jankuti jankuti jankuti.