Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka kärpäslätkän sijaan ottaa kärpäsen koppiin johonki astiaan, ja vie ulos?

Vierailija
11.09.2025 |

En raaski tappaa niitä, viattomia luontokappaleita. Joskus olen antanut niiden kävellä jopa sormelle, ja vienyt parvekkeen ovesta ulos. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole viattomia vaan levittävät kaikkea paskaa sinne missä ikinä ovatkaan. Lentävät suoraan raadolta ta paskakasalta kotiisi.

Syksyn viimeinen kärpänen on poikkeus, se saa elää vapaasti. Muilta henki pois elleivät ymmärrä itse poistua avoimesta ikkunasta.

Vierailija
2/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie pois enkä tapa, syödään samassa pöydässä, mutta ei kerrota sitä vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole viattomia vaan levittävät kaikkea paskaa sinne missä ikinä ovatkaan. Lentävät suoraan raadolta ta paskakasalta kotiisi.

Syksyn viimeinen kärpänen on poikkeus, se saa elää vapaasti. Muilta henki pois elleivät ymmärrä itse poistua avoimesta ikkunasta.

Kärpäsethän pesevät käsiään, etkö muka ole ennen nähnyt? Tää lainauskin meni jotenkin vituilleen, toivottavasti nyt toimii. Ennen toimi viestien lainaaminenkin paremmin.

Vierailija
4/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsiä en jaksa pyydystää, mutta ampiaiset kuskaan ulos tuolla menetelmällä.

Vierailija
5/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan ikkunan, lasken kymmeneen ja annan tehdä valintansa

Vierailija
6/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisia kyllä,mutta niin että koppaan ne lasiin ja sitä kautta sitten ulos.Helppoa!

Vierailija
7/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun sattuu tulla kärpänen tai ampiainen kotiini , niin juomalasi ja kortti on lähellä, en tapa . En edes hämähäkkiä.

Vierailija
8/8 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikissa viesteissä näkyy ylhäällä kirjoittajana "outo puhelu"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi