Olenko ainoa joka kärpäslätkän sijaan ottaa kärpäsen koppiin johonki astiaan, ja vie ulos?
En raaski tappaa niitä, viattomia luontokappaleita. Joskus olen antanut niiden kävellä jopa sormelle, ja vienyt parvekkeen ovesta ulos.
Kommentit (8)
En vie pois enkä tapa, syödään samassa pöydässä, mutta ei kerrota sitä vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole viattomia vaan levittävät kaikkea paskaa sinne missä ikinä ovatkaan. Lentävät suoraan raadolta ta paskakasalta kotiisi.
Syksyn viimeinen kärpänen on poikkeus, se saa elää vapaasti. Muilta henki pois elleivät ymmärrä itse poistua avoimesta ikkunasta.
Kärpäsethän pesevät käsiään, etkö muka ole ennen nähnyt? Tää lainauskin meni jotenkin vituilleen, toivottavasti nyt toimii. Ennen toimi viestien lainaaminenkin paremmin.
Kärpäsiä en jaksa pyydystää, mutta ampiaiset kuskaan ulos tuolla menetelmällä.
Avaan ikkunan, lasken kymmeneen ja annan tehdä valintansa
Ampiaisia kyllä,mutta niin että koppaan ne lasiin ja sitä kautta sitten ulos.Helppoa!
Silloin harvoin kun sattuu tulla kärpänen tai ampiainen kotiini , niin juomalasi ja kortti on lähellä, en tapa . En edes hämähäkkiä.
Miksi kaikissa viesteissä näkyy ylhäällä kirjoittajana "outo puhelu"?
Eivät ole viattomia vaan levittävät kaikkea paskaa sinne missä ikinä ovatkaan. Lentävät suoraan raadolta ta paskakasalta kotiisi.
Syksyn viimeinen kärpänen on poikkeus, se saa elää vapaasti. Muilta henki pois elleivät ymmärrä itse poistua avoimesta ikkunasta.