Ilta-Sanomat: Teemu Selänteeltä reaktio Charlie Kirkin salamurhaan - jääkiekkolegendan alamäki jatkuu
https://www.is.fi/nhl/art-2000011486940.html
Selänteestä on tullut karikatyyri siitä, miten urheilija voi romuttaa oman maineensa somessa. Tämä mies, jota ennen ihailtiin Finnish Flashina, käyttää nyt aikaansa amerikkalaisen äärioikeiston marttyyrien ylistämiseen. Charlie Kirk ei ollut mikään viaton sankari vaan kiistanalainen hahmo, jonka ympärillä riitti epäilyjä ja vihaa ja mitä tekee Selänne? Nostaa hänet jalustalle legendaksi ja linkittää Trumpin kyynelvideon kuin olisi kyseessä olympiakulta.
Onko tämä enää urheilijalegendan perintö, vai häpeäpilkku koko Suomelle? Millaisen viestin se antaa nuorille, kun idoli myötäilee poliittista väkivaltaa sivuuttamalla sen todelliset seuraukset ja jatkaa Trumpin puolustamista kuin pahin fanipoika? Suomalaiset ovat vuosikymmeniä kantaneet Selännettä harteillaan, ja nyt hän sylkee takaisin suoraan kasvoille tukemalla liikettä, joka repii Yhdysvaltoja kappaleiksi. Pitääkö meidän todella sietää, että kansallissankari käyttää maineensa tällaiseen?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Selänne ole vassari. Miksi vassarit aina hyökkää jopa omiensa kimppuun jos on millimetrinkin eri mieltä mistään.
Mitäpä hän ei olis tässä paskaketjussa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteistä suorastaan paistaa tyhmyys. 😂
Lukeminen kannattaa aina, sanoi eräs kirjailija. Teemu Selänne on kehunut ettei ole lukenut yhtään kirjaa!
Se jos mikä on junttiuden merkki...
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin kyllästynyt näihin Selänteen ulostuloihin. Mies on tyhmä kuin pylväs. Kauhistuneena katsoin myös, että Selänne on legendaksi Kirkiä kutsunut. Siis abortin kannattajaa, naisten oikeuksien polkijaa. Selänne on maanpetturi äänestäessään Trumpia. Red neck -väki jenkeissä äänesti Trumpia, sitä Selänne todellakin on. Meillä myös amerikkalaisia perheessä. Sivistyneinä ihmisinä ei olisi tullut mieleenkään äänestää Trumpia. Selänteet on pohjasakkaa lapsineen. Heikosti kouluttautuneita kaikki, lapset elävät isukin rahoilla.
Voisitko vielä lisät uikutustiliisi: niiden kissa on valkoinen, vaikka sen pitäisi olla musta.
Vierailija kirjoitti:
Teemua tuskin kiinnostaa jonkun työttömän, mielisairaan fasistin mielipiteet.
Eikä sitä toistakaan Teemua. Käyttävät aikansa johonkin hyödylliseen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kansa taas närkästyy... Teemulla on oikeus omaan mielipiteeseensä ja hiton hienoa, ettei hän lähde valtavirran mukaan mihinkään nuolemiseen. siitä sydän! Jännä juttu, miten vastapuolet TAAS vetää jotain unelmafiktioitaan....ei saakeli. Mä olen ihan normaali nainen, keskituloinen, hyvinkin onnellinen ihminen. Vailla mitään puoluekantaa ja pystyn kyllä allekirjoittamaan oman osani hänen mielipiteistään, en kaikkia. Jos olisin kuuluisa, sanoisin ihan samat mielipiteeni, jos joku kysyy. Ne on mielipiteitä-ei sodansyttymisjulistuksia. Herätkää nyt jo oikeesti. Vi...tuttaa nää närkästymiskulttuuri? onks nä kaikki jotain 35-40 vuotiaita? Ei mun ikäiset naiset jaksa enää öyhöttää mistään mielipiteestä :D antakaa jo olla.
terkuin : nainen 55v (työelämässä, puolueeton)
Luulenpa että olet mies etkä ainakaan korkeakoulutettu 😅
Onko vasemmisto verenhimossaan todella vajonnut niin alas, että ihan avoimesti hyväksyy ihmisen tappamisen hänen poliittisen suuntauksessa takia. Että tappamista hurrataan somessa avoimesti.
Hyi helvetti minkälaista porukkaa vasemmisto on, kädet veressä riemuitsevat. Kaikki toisinajattelevat murhataan pois tieltä, omapahan on vikansa kun ajattelevat väärin eivätkä allekirjoita sosialismin ilosanomaa. Vasemmistolla on verinen historia ja yhä edelleen jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Selänne maanpetturi äänestäessään Trumpia?? Bidenin umpimätää globokonnaako hänen sitten olisi pitänyt äänestää 🤣
Trump on myös umpimätä globokonna, vaikka esittää olevansa jotain muuta.
"Paras tapa kontrolloida oppositiota on johtaa sitä itse"
-Lenin
Demokraattisen median harjoittama oikeistoon kohdistuva vihapuhe ja mustamaalaus aiheuttaa poliittista väkivaltaa. Valitettavasti Suomenkin valtamedia kopioi lähes kaikki valeuutisensa suoraan vihapuhetta ja valheita lietsovalta jenkkien demokraattimedialta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kansa taas närkästyy... Teemulla on oikeus omaan mielipiteeseensä ja hiton hienoa, ettei hän lähde valtavirran mukaan mihinkään nuolemiseen. siitä sydän! Jännä juttu, miten vastapuolet TAAS vetää jotain unelmafiktioitaan....ei saakeli. Mä olen ihan normaali nainen, keskituloinen, hyvinkin onnellinen ihminen. Vailla mitään puoluekantaa ja pystyn kyllä allekirjoittamaan oman osani hänen mielipiteistään, en kaikkia. Jos olisin kuuluisa, sanoisin ihan samat mielipiteeni, jos joku kysyy. Ne on mielipiteitä-ei sodansyttymisjulistuksia. Herätkää nyt jo oikeesti. Vi...tuttaa nää närkästymiskulttuuri? onks nä kaikki jotain 35-40 vuotiaita? Ei mun ikäiset naiset jaksa enää öyhöttää mistään mielipiteestä :D antakaa jo olla.
Toki on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta voisi hän pikkuisen sääliä vaikka omia lapsiaan, joista juuri yksi esiintyy omalla naamallaan joensuulaisen jääkiekkojoukkueen mainoshahmona.
Pol Pot, Mao, Che Quevara, Kim Jong Un, Xi Jinping...
Miksi yksikään kommunistimaa ei ole koskaan ollut demokratia?
Vierailija kirjoitti:
Onko vasemmisto verenhimossaan todella vajonnut niin alas, että ihan avoimesti hyväksyy ihmisen tappamisen hänen poliittisen suuntauksessa takia. Että tappamista hurrataan somessa avoimesti.
Hyi helvetti minkälaista porukkaa vasemmisto on, kädet veressä riemuitsevat. Kaikki toisinajattelevat murhataan pois tieltä, omapahan on vikansa kun ajattelevat väärin eivätkä allekirjoita sosialismin ilosanomaa. Vasemmistolla on verinen historia ja yhä edelleen jatkuu.
Kuvittelisin että joku tällä intohimolla asioihin suhtautuva voisi aivan hyvin tehdä vaikka kaverista marttyyrin.
Selänne on normaali ihminen, joka uskaltaa kertoa mielipiteensä. Nyt on vallalla epänormaalien ihmisten ulostulokausi, jota Suomessa esim. Yle toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että olet mies etkä ainakaan korkeakoulutettu 😅
Normaali onnellinen nainen käyttää ulinalaudan kirosanakieltä!
Korkeintaan tohvelisankari - ei kansallissankari 😂
Välillä sitä ihan vakavasti miettii, että onko nämä Kirkkiä ja Trumppia innoissaan kuuntelevat ihan täysissä hengen voimissaan.
Kun jo vähän aikaa kuuntelemalla tajuaa, että paitsi ei ole muumeja laaksossa, koko Muumilaakso on pommitettu tasaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirk oli oikealla asialla!
Mutta ei ole enää, olisiko ihan itse äärimielipiteillään kerjännyt ns turpaansa, toki tyhmyydetkin ovat demokratiassa sallittuja, eikä ketään pitäisi mielipiteidensä takia tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi jotenkin hullulta ajatella Selännettä kommunistina.
Ei minusta. Oikea kommunisti tekee töitä eikä riistä toisia. Semmoinenhan Teemu on toisin kuin suomivassulit.
Vierailija kirjoitti:
Kommunistien alamäkihän tässä jatkuu. Myös tässä ketjussa.
Kommunistin vihollinen on aina eri mieltä oleva.
Itke lisää. Se on persujen alamäki mikä alkoi kun kolmessa viime vaaleissa kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa pohjamutiin. Nauretaan yhdessä heillä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin kyllästynyt näihin Selänteen ulostuloihin. Mies on tyhmä kuin pylväs. Kauhistuneena katsoin myös, että Selänne on legendaksi Kirkiä kutsunut. Siis abortin kannattajaa, naisten oikeuksien polkijaa. Selänne on maanpetturi äänestäessään Trumpia. Red neck -väki jenkeissä äänesti Trumpia, sitä Selänne todellakin on. Meillä myös amerikkalaisia perheessä. Sivistyneinä ihmisinä ei olisi tullut mieleenkään äänestää Trumpia. Selänteet on pohjasakkaa lapsineen. Heikosti kouluttautuneita kaikki, lapset elävät isukin rahoilla.
Abortti on Saatanasta ja sen tekijät joutuvat Helvettiin.
Selänne maanpetturi äänestäessään Trumpia?? Bidenin umpimätää globokonnaako hänen sitten olisi pitänyt äänestää 🤣