Siis mikä juttu kicks liikkeissä kun ei saa enää testailla rauhassa ??
Kävin noin viikko sitten kicksissä tarkoituksena etsiä syksylle uusi hajuvesi , noh myyjä tuli vastaan ja pyysin josko vois avata avata kaksi lasi kaappia jotta pääsisin alkuun. Avasi ja kysyi mitä niistä haluasisin testata , sanoin etten vielä ole varma mutta ainakin näitä kahta ajattelin katsella , mulla oli siis kädessä testi tikut valmiina ja olin menossa lähelle kun hän sanoi mä voin suihkuttaa sulle ja otti oman tikun , katsoin vähän hölmistyneenä ja sanoin okei no kiitos. Haistoin niitä ja sanoin en ole varma mä vielä kattelen täs muita , niin ei millään suostunut jättämään mua yksin taikka antaa haistella muita rauhassa. Pokkana jäi siihen viereen etten vahingossakaan itse alkais suihkuttelemaan.
Enkä todellakaan ole teini-ikäinen sillä ymmärrän että heitä varmaan käy jatkuvaan suihkuttelemassa. Mutta silti , lopulta hermostuin ja lähdin pois enkä kyllä ikinä enää aio sieltä ostaa ainuttakaan hajuvettä. Testaamassa käyn ihan kiusallani ja tilaan muualta. Onko tää joku uus käytäntö ettei saa itse niitä testata vaan myyjä kyttää vieressä niinku mikäkin poliisi ?
No just. Ihan naurettavaa, että pitäisi yrittää googlata etukäteen mitä olisi tulossa ostamaan, eikä katsoa mitä valikoimassa on. Niin huono liikeidea, että kaupan oma vika jos karkottaa tuolla asiakkaat. Ikävää, että varastellaan mutta kohta ei enää kukaan ostakaan.