Oletko vastentahtoisesti työtön? Epätoivon tunne on sama kuin vastentahtoisesti seksittömälläkin
Tämän tietämiseen ei tarvita edes tutkimusta. Enää pitää keksiä vastentahtoisesti työttömälle nimi. InUmp? InTyöt?
Kommentit (9)
Valtio kannustaa, melkein pakottaa, työikäiset töihin mutta ei koskaan seksi-ikäisiä seksiin.
Vapaaehtoistyöstä rangaistaan ellei sitä tee piilossa, samoin kuin masturbointikin.
Vierailija kirjoitti:
Valtio kannustaa, melkein pakottaa, työikäiset töihin mutta ei koskaan seksi-ikäisiä seksiin.
Ja tämä on sinusta väärin, koska...? Yhteiskunta ei siitä seksin harrastamisesta hyödy mitään, koska 99% yhdynnöistä ei johda raskautumiseen.
Minä olen seksityöläinen ja vaikka tämän ketjun perusteella joku voisi luulla jotaina muuta, minun elämäni ei ole hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on sinusta väärin, koska...? Yhteiskunta ei siitä seksin harrastamisesta hyödy mitään, koska 99% yhdynnöistä ei johda raskautumiseen.
Kondomit ovat sallittuja mutta vapaaehtoista työttömyyttä paheksutaan. Työn tekemistä yhdeksällä eurolla päivässä, siihen taas hivutetaan sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seksityöläinen ja vaikka tämän ketjun perusteella joku voisi luulla jotaina muuta, minun elämäni ei ole hyvää.
Jos se johtuu seksityöstä, lopeta seksityö.
Työnhaku on yhtä vaikeaa kuin deitille pääseminenkin.
Onhan meillä nimet