Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vastentahtoisesti työtön? Epätoivon tunne on sama kuin vastentahtoisesti seksittömälläkin

Vierailija
11.09.2025 |

Tämän tietämiseen ei tarvita edes tutkimusta. Enää pitää keksiä vastentahtoisesti työttömälle nimi. InUmp? InTyöt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä nimet

Vierailija
2/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan tahallaan työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio kannustaa, melkein pakottaa, työikäiset töihin mutta ei koskaan seksi-ikäisiä seksiin.

Vierailija
4/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyöstä rangaistaan ellei sitä tee piilossa, samoin kuin masturbointikin.

Vierailija
5/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio kannustaa, melkein pakottaa, työikäiset töihin mutta ei koskaan seksi-ikäisiä seksiin.

Ja tämä on sinusta väärin, koska...? Yhteiskunta ei siitä seksin harrastamisesta hyödy mitään, koska 99% yhdynnöistä ei johda raskautumiseen. 

Vierailija
6/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seksityöläinen ja vaikka tämän ketjun perusteella joku voisi luulla jotaina muuta, minun elämäni ei ole hyvää.

Vierailija
7/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on sinusta väärin, koska...? Yhteiskunta ei siitä seksin harrastamisesta hyödy mitään, koska 99% yhdynnöistä ei johda raskautumiseen. 

Kondomit ovat sallittuja mutta vapaaehtoista työttömyyttä paheksutaan. Työn tekemistä yhdeksällä eurolla päivässä, siihen taas hivutetaan sakkia.

Vierailija
8/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seksityöläinen ja vaikka tämän ketjun perusteella joku voisi luulla jotaina muuta, minun elämäni ei ole hyvää.

Jos se johtuu seksityöstä, lopeta seksityö.

Vierailija
9/9 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaku on yhtä vaikeaa kuin deitille pääseminenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan