elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (152)
No eihän ne naiset voi jos se mies ei ole alfa kalsarimalli miljonääri laatikkoleualla.
Vierailija kirjoitti:
Suksi kuuseen. Ketään ei kiinnosta ihmisreppana, sen enempää miehiä kuin naisiakaan.
Voi pientä..sinulla on selvästi ongelmia itsesi kanssa. Haluatko että otan sinut syliin ja kerron että kaikki järjestyy.
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi kuuseen. Ketään ei kiinnosta ihmisreppana, sen enempää miehiä kuin naisiakaan.
Voi pientä..sinulla on selvästi ongelmia itsesi kanssa. Haluatko että otan sinut syliin ja kerron että kaikki järjestyy.
Sulla itselläs sen verran paljon ongelmia että sinuna pitäisin pienempää leipäläpeä ja setvisin omat ongelmani ennen päänaukomista muille. Mulla sentään on parisuhde. Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Koska kyseessä ei ole mikään varsinainen neuvo vaan incelin epätoivoista väninää asiasta josta sillä ei ole varaa vänistä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatka siis vaan jankkaamista seuraavat 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseessä ei ole mikään varsinainen neuvo vaan incelin epätoivoista väninää asiasta josta sillä ei ole varaa vänistä tippaakaan.
Miten niin ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään sosiaalisesti epäkelpoa, nurkassa kyjhöttävää, eunukkia miehekseni.
Otatko mielummin naistennaurattajan? En ikinä ottaisi, vaikka olisi mikä lentäjäkirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla itselläs sen verran paljon ongelmia että sinuna pitäisin pienempää leipäläpeä ja setvisin omat ongelmani ennen päänaukomista muille. Mulla sentään on parisuhde. Mites sulla?
Onnea! :D. Vaikutat niin konflikti keskeiseltä ihmiseltä ettei kyllä käy kateeksi. Elämä kanssasi on varmasti antoisaa :).
Muutenkin vaikuttaa että parisuhde on sinulle niin tärkeä että pitää oikein korostaa koko asiaa, koska muutenhan olisit "luuseri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole varaa?
Mietipä sitä .. Ihan itse yhtälailla latelette vaatimuksia minkälainen naisen tulee olla että kelpaa ja sivuutatte kaiken muun, myös ne ujot ja kiltit siellä nurkassa .. Turha siis olla turpa vääränä siellä ..
En viitti. Kuitenkaan en kelpaisi kun en ole instabeibe.
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Älä nyt pilaa juttua. Tää mielikuva noilla betamiehillä toimii vain niin, että miksei ne luokan nätit, hoikat ja pitkähiuksiset häntä huolineet. Siinä mielikuvassa ei heillä koskaan ole se ylipainoinen, lättänaamainen ja silmistä hieman karsastava tyttö. Se ei voi olla, koska ei ne nää sellaista tyttönä ollenkaan. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! :D. Vaikutat niin konflikti keskeiseltä ihmiseltä ettei kyllä käy kateeksi. Elämä kanssasi on varmasti antoisaa :).
Muutenkin vaikuttaa että parisuhde on sinulle niin tärkeä että pitää oikein korostaa koko asiaa, koska muutenhan olisit "luuseri".
Parisuhde on tärkeä muttei niin tärkeä että sitä pitäisi korostaa. Tässä aloituksessa toki kyllä sillä sehän käsittelee incelin yksinäistä ininää ja sitä kuinka naisten pitäisi mennä vaan rohkeasti pyytämään sitä ujoa nurkassa kyhjöttäjää treffeille tai panolle .. Se yksinäisyyttään inisevä incel ihan samalla tavalla käkkii vaatimuslista kourassaan eikä tosiaankaan mene yhtään sen enempää sen nurkassa kyhjöttävän ujon naisen luo rohkeasti pyytämään treffeille tai panolle ..
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Mitäs jäit sinne pälyilemään ujona etkä meikannut itsekin. Oma syy. Olisit ollut rohkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kestä jos niille kertoo miten asiat on. Suuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kestä jos niille kertoo miten asiat on. Suuttuvat.
Miten asiat on? No, miten ne ovat?
Joo koska paska seksi hiirulaisen kasnsa on parempaa kuin paska seksi kirurgin kanssa.
Lääkäri määrää sinulle nyt 5 vuotta selibaattia jotta vapaudut seksipsykoosista. Hyvää matkaa, veli r u n k k a r i .
Heh. Elämänohjeen antoi pikkukaljoissaan duunaripudokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jäit sinne pälyilemään ujona etkä meikannut itsekin. Oma syy. Olisit ollut rohkeampi.
Palstan "miesten" logiikkaa 🙄
Suksi vttuun!